נשארת בדויה
טוב זהו לעכשיו איך אני חדשה ואני לא ממש טובה בלכתוב פעם ראשונה שאני כותבת ולקחתי צעד והתחלתי לי לכתוב אז מה אתם אומרים להמשיך????
מיילי:http://www.shareasale.com/m-pr.cfm?afftrack=290b746e93a34dd489048b2753487e11&merchantID=10669&productID=499095419&userID=256758 לכל מי שרוצה תמונה שלה רק תדמיינו שיש לה אניים כחולות קרח

התאהבתי…

נשארת בדויה 08/09/2013 925 צפיות אין תגובות
טוב זהו לעכשיו איך אני חדשה ואני לא ממש טובה בלכתוב פעם ראשונה שאני כותבת ולקחתי צעד והתחלתי לי לכתוב אז מה אתם אומרים להמשיך????
מיילי:http://www.shareasale.com/m-pr.cfm?afftrack=290b746e93a34dd489048b2753487e11&merchantID=10669&productID=499095419&userID=256758 לכל מי שרוצה תמונה שלה רק תדמיינו שיש לה אניים כחולות קרח

'היי קוראים לי מיילי, אבל כולם קוראים לי מייל, אני ילדה מפונקת אפשר להגיד אבל אני לא רוצה זאת אומרת אין לי בעיה להיות מפונקת אבל את החיים האלה הייתי בכיף מחליפה אנשים חושבים שהחיים שלי מושלמים ומה אני צריכה אני יפה עשירה מה עוד אני צריכה, אבל לא, אמא שלי מתה כשהייתי בת חמש והשאירה אותי ואת אבא שלי לבד עברו עשר שנים מאז היום אני הת חמש עשרה אבא שלי חושב שאולי אני צריכה אמא או דמות אמהית כי גדלתי ללא אמא. בלי אמא שתשמח שקבלתי ציון טוב בלי אמא שתשמע על הלימודים איך בכיתה חבר,חברות כלום. בלי אמא שתגיד שהכל יהיה טוב מתי שהכל רע בלי אמא שתנחם אותי כשאני בוכה פשוט בלי אמא…. לי ולאבא שלי אין קשר ממש טוב הוא רוב היום בעבודה ובעסקים שלו וכשהוא חוזר מאוחר אין לי ממש מצב רוח או חשק לספר לו אניעדיין אוהבת אותו הוא אבא שלי אבל זה לא מסיפיק שאני יספר לו איך אני מרגישה.כול ביום אני פשוט בבית לבד בלי הורים. טוב לא ממש לבד יש את העוזרת בית קוראים לה מרתה אין עליה אני פשוט אוהבת אותה היא כמו אמא שלי היא מבינה אותי ומכירה אותי היא יודעת מתי אני משקרת מתי אני עצובה מתי אין לי כוח ומתי אני עייפה אין עלייה. היא המבשלת בבית ומנקה ומסדרת ממש כמו אמא… היא מכירה אותי משנולדתי היא אפילו מכירה את אמי היא כל הזמן מספרת לי עלייה ואומרת לי שהיא כל הזמן אמרה שהיא רוצה שהבת שלה תגדל ותהיה חכמה וטובה ורק בגלל זה אני נשארת אני ואני מחזיקה את עצמי ומשתדלת בלימודים ומצליחה כי אני יודעת שאמא שלי שם למעלה והיא שמחה היא מחייכת והיא רואה מה אני היום ורק הידעה הזאת נותנת לי מוטבציה להמשיך.'
#דפיקה בדלת# "מיילי ארוחת הערב מוכנה" מרתה נכנסה לחדרי ואמרה 'בסדר, אני כבר באה, תודה."השבתי לה והיא יצאה וסגרה את הדלת. נאנחתי סגרתי את היומן שלי והכנסתי אותו למגירה שלי בשידה הלבנה שנמצאת ליד המיטה הלבנה שלי. נעלתי נעלי בית וירדתי למטה החדר שלי הוא בקומה השלשית והאחרונה הבית שלנו בנוי מארבע קומות קומה ראשונה קומת כניסה שיש שם מטבח ענק,סלון,פינת אוכל,שירותי ם קטנים,חדר שירות,מחסן. ובחוץ יש גינה ענקית אם בריכה וזולה. בקומה השנייה יש את החדר שינה של אבי את החד עבודה שלו יש שירותים ומקלחת בחדר שלו ועוד שירותים ומקלחת ראשיים של הקומה הזו חדר שינה של מרתה ועוד שני חדרי אורחים שהם ריקים.ובקומה השלישית החדר שלי שיש לי שם מיטה לבנה ענקית ומשני צדדיה יש שתי שידות לבנות שעליהן מנורות לילה סגולות ועל המיטה שלי יש המון כריות מרובעות לבבות עגולות ועוד בצבעים סגול כהה ובהיר ובצבע אפור בצד החדר יש ספריהה לבנה ועליו מחשב ומעל יש כוורת לספרים שלי הכסא גם בצבע לבן ועליו יש כרית קטנה סגולה ובצד ליד יש שתי דלתותו לבנות אחת זה הדלת של המקלחת יש שם מקלחת ענקית ושידה ושירותים בצבע לבן אם נגיעות של אפור.והדלת השינייה יש חדר ארונות ענק עם כל הבגדים שלי ויש שמה טואלט לבן לאיפור ועשות מחליק ופנים וכו'. בצד השני של החדר יש מין שני ספות קטנות כאלו בצבע לבן ועליהם כריות בצבעים אפור וסגול,כמו שהבנתם אלו הצבעים שעליהם בנוי החדר לבן סגול ואפור חחח.ליד הספות יש שולחן קטן לבן וממול יש פלזמה ענקית ובקיר שליד הספות יש חלון שבגודל שיותר מחצי הקיר שמוביל למרפסת שיש לי בחדר והוא מוסתר בווילון גדול ולבן. והקומה הרבעית זה בעצם מרתף, לא בדיוק מרטף אלא סטודיו כן אני רוקדת.. אני רוקדת בלט כי זה מה שאבא שלי רוצה שאני ירקוד אני אוהבת לרקוד היפ הופ וריקו רחובי אבל אבי לא מרשה לי הוא אומר שאני עדינה ואני לא צריכה לרקוד כאלו דברים הוא פשוט לא מבין, אז חברה שלי ליהי מלמדת אותי היא גם עשירה כמוני אבל בניגוד אלי מרשים לה לרקוד היפ הופ ויש לה אמא.. אז היא מלמדת אותי ובזכותה אני יודעת חח בסטודיו הריצפה שם כולה פרקט עץ ושתי הקירות המקביולת הם אם מראה ארוכה לאורך כך הקיר וצד יש בוקסות גדולות ובצד השני יש דלת שזה מן חדר המוזיקה שלי יש שם אולפן הקלטות את הכינור והגיטרה שאני מנגנת בהם אני מנגנת בגיטרה חשמלית ורגילה ושם אני כותבת שירים ומלחינה אני מנגנת גם בפסנתר אבל הוא נמצא למעלה בסלון יש פסנתר כנק גדול בצבע לבן שלפעמים אני מנגנת בו,וזהו.
ירדתי למטה כושלת צעדים תוך כדי שאני מפהקת אלכתי למטבח וישבתי על אחת מן הכסאות בר שיש שם. מרתה הגישה לי את האוכל אמרתי תודה והתחלתי לאכול, " מה קרה מיילי?איך את מרגישה?" אמרה לי מרתה ברוך וחייכה לי חיוך חייכתי בחזרה והשבתי "בסדר" "איך בלימודים?" שאלה היא תמיד מתעניינת בי השבתי לה "כרגיל" אם חשבתם שבגלל שאני עשירה ומפונקת אז אני מקובלת אז טעיתם אני ממוצעת. בכללי כל מי שבבית ספר שלי הוא עשיר אז כסף זה לא מעניין אותם רק מי שבקבוצת המעודדות היא מקובלת אבל אני בחיים לא יהיה מעודדת יש להם את התלבושת המגיעלה שלהם אם אפשר לקרוא לזה תלבושת בקושי מכסה משהו וגם כולם שם סנוביות מגעילות לקפטנית הראשית קוראים כרסטין והיא פשוט מגעילה במיוחד עליי היא כל הזמן יורדת עלי שאני לי אמא אני פשוט שונאת אותה!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך