Love11298
אז ככה יצא קצת מדכא...
אתם בטח חושבים מה הם טיפשים? הם אוהבים אחד את השני אז למה הם לא ביחד?
אל תשאלו אותי גם אני לא יודעת חחחח
אני לא יודעת מה יקרה בהמשך אז נראה איזה רעיון יעלה לי:)
וכן אני יודעת יצא קצר...(לא היה לי מה להוסיף)

התחלה חדשה♥- פרק רביעי חלק ב'

Love11298 29/10/2013 837 צפיות 5 תגובות
אז ככה יצא קצת מדכא...
אתם בטח חושבים מה הם טיפשים? הם אוהבים אחד את השני אז למה הם לא ביחד?
אל תשאלו אותי גם אני לא יודעת חחחח
אני לא יודעת מה יקרה בהמשך אז נראה איזה רעיון יעלה לי:)
וכן אני יודעת יצא קצר...(לא היה לי מה להוסיף)

מאורעי הפרק הקודם:

הוא התחיל לשחרר מהחיבוק בבקשה לא, אני כל כך טיפשה!! אני אתגעגע לחיבוק הזה ולריח הממכר שלו:(
אבל הוא סתם ניסה לנחם אותי הוא עשה את זה מתוך נחמדות, אני חייבת לשכוח את מה שאני מרגישה כי הוא לא מרגיש כמוני אני חייבת לשכוח, בשביל זה אני צריכה להיות קרה אליו זה יכאב אבל אני חייבת לשכוח ממנו! השתחררנו מהחיבוק אמרתי תודה עוד פעם לא הסתכלתי לו על הפנים לא הייתי מסוגלת להסתכל עליו בפעם האחרונה כי מעכשיו אני צריכה לשים מסיכה של צבועה על הפנים, אני יתגעגע למגע גופך החם והנעים ג׳סטין! הלכתי מבלי להסתכל לאחור.

-פרק רביעי חלק ב'-

~נקודת מבט ג'סטין~
חיבקתי אותה. החיבוק הרגיש אמיתי, הייתי חייב לחבק אותה, היא זקוקה לזה. גם אני. כבר הרבה זמן רציתי להרגיש את מגע גופה החם והנעים, היא חיבקה אותי בחזרה חייכתי חיוך קטן שהיא לא תשים לב חח. אני אוהב אותה. אני אוהב אותה מהרגע הראשון שראיתי אותה בוכה באותו יום.
היינו קטנים היא רבה עם חברה שלה והתחילה לבכות, רציתי לגשת אליה אבל היא כבר ברחה לאמא שלה, היא לא זוכרת אותי, היא גם לא ידעה מי אני, אבל אני ידעתי מי היא.
הרגשתי שהיא מתחילה להשתחרר מהחיבוק, הבנתי היא לא רוצה אותי. אני לא רוצה להשתחרר מהחיבוק, הלוואי והרגע הזה פשוט יקפא אני לא רוצה לעזוב אותה לא עכשיו, לא היום, אבל אין ברירה אני צריך לשחרר, הרי היא לא אוהבת אותי. היא שונאת אותי. אני יתגעגע, לריח המתוק של הבושם שלה, לריח הנעים של שערה החלק והנעים. שחררתי מהחיבוק הכי לאט שיכולתי, למשוך כמה שיותר את הזמן. זהו היא הלכה!.


תגובות (5)

ואני רוצה שם חדש לסיפור אז אני אשמח להצעות:)

29/10/2013 08:38

יואוווו מושלםםם תמשיכייייי.
ואין לי רעיון לשם!
♥♥♥לין

29/10/2013 09:00

מושלם וכשם . ? you don't remember

29/10/2013 09:07

ממש יפה תמשיכי ( עכשיו סיימתי לקרוא את כל הפרקים :))

29/10/2013 12:56

תמשיכי ועכשיו!!

31/10/2013 08:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך