Love11298
כתבתי את הפרק אבל אז הוא נמחק לי והייתי צריכה לכתוב את כל הסיפור מהתחלה זה היה יותר ארוך אבל שכחתי חלקים ממה שכתבתי אם אני היזכר אני יכתוב את הכל בפרק הבא.
מעניין מה תגיד מאיה לג'סטין? מה יהיו היחסים בינה לבינו? כל זה בפרק הבא!!!!
חחחחחחחחח תגיבו ככה אני אמשיך יותר מהר!
אהה ואני צריכה עוד הצעות לשם של הסיפור !!

התחלה חדשה- פרק חמישי ♥ (אני אשמח להצעות לשם חדש!)

Love11298 01/11/2013 640 צפיות תגובה אחת
כתבתי את הפרק אבל אז הוא נמחק לי והייתי צריכה לכתוב את כל הסיפור מהתחלה זה היה יותר ארוך אבל שכחתי חלקים ממה שכתבתי אם אני היזכר אני יכתוב את הכל בפרק הבא.
מעניין מה תגיד מאיה לג'סטין? מה יהיו היחסים בינה לבינו? כל זה בפרק הבא!!!!
חחחחחחחחח תגיבו ככה אני אמשיך יותר מהר!
אהה ואני צריכה עוד הצעות לשם של הסיפור !!

מארועי הפרק הקודם:

אין ברירה אני צריך לשחרר, הרי היא לא אוהבת אותי. היא שונאת אותי. אני יתגעגע, לריח המתוק של הבושם שלה, לריח הנעים של שערה החלק והנעים. שחררתי מהחיבוק הכי לאט שיכולתי, למשוך כמה שיותר את הזמן. זהו היא הלכה!.

-פרק חמישי-

נקודת מבט רגילה (מאיה- הדמות הראשית)

אמא: מאאאאיהההההההההההההההההההההההה

מי צועק בשעה כזאת מוקדמת בבבוקר??? מלמלתי לתוך הפוך הגדול והחמים שלי

אמא: מאאאאאיההההההההההההההההההה
אני: מהההההה?
אמא: קומי את מאחרת לבצפר
אני: שיט, מה השעה?
אמא: 09:10
אני: מה את רצינית???? טוב שנזכרת באמת, התחלתי את הלימודים לפני שעה ,למה לא הערת אותי יותר מוקדם?
אמא: גם אני התעוררתי עכשיו, הערתי אותך ישר שקמתי.
אני: טוב אני חוזרת לישון.
אמא: לא, חכי אני רוצה לעשות אתך יום כיף רק אני ואת, הרבה זמן לא היה לנו יום זה!
אני: טוב, גם ככה אם אני אנסה לחזור לישון אני לא אצליח. עליתי להתקלח ולהתארגן , נצא עוד חצי שעה.
אמא: טוב גם אני אתרגן, ואכין לך שוקו.
כן אני עדיין שותה שוקו חח.

הרבה זמן לא היה לי יום כיף עם אמא שלי התגעגעתי לזה, כל הזמן היא עובדת או נוסעת למקומות מטעם העבודה, ואין לנו זמן להיות ביחד. אז אני שמחה שהיום אני יבלה איתה, אני התגעגעתי אליה, בכל זאת היא אמא שלי !!
יצאתי מהמקלחת, הוצאתי מהארון שורט, גופיה רןפפת עם ציור של פיס, והוואנס שחורות.
פיזרתי את השיער ולקחתי משקפי שמש. ירדתי למטה ישבתי בספה הדלקתי טלויזיה שמתי MTV ושתיתי את השוקו, עד שאמא שלי תרד. הגענו לקניון קנינו מלא בגדיםם ונעליים לי ולה. הבטן שלי קרקרה.

אני: אמא אני רעבה.
אמא: טוב רוצה לאכול בארומה?
אני: לא אכפת לי העיקר אוכלללל
אמא: חחחחח

ישבנושולחחןד מול הטלויזיה, אחד מהאנשים ביקש מהמלצרית להעביר לחדשות הבידור, היא העבירה ערוץ. שמעתי את הכתבת אומרת את השם ג'סטין ביבר לא הבנתי מה היא עוד אמרה אז המשכתי לאכול.

אמא: מאיה זה לא את בטלויזיה??
הסתובבתי, בהתחלה חשבתי שזאת מישהי שדומה לי, אבל אז ראיתי שזאת אני.
אני: מלצריתתת, תגבירי את הטלויזיה. אמרתי בצעקה וכולם הסתכלו עליי, זה לא מזיז לי, היא הגבירה ת הטלויזיה ואז שמעו את הכתבת טוב יותר.
כתבת: "ג'סטין ביבר נצפה לפני כמה ימים מחובק עם בחורה, האם זאת החברה החדשה שלו? אין לדעת. אך המקורות שלנו סיפרו ששמה של הנערה הוא מאיה כהן הי לומדת באותו בית הספר של ג'סטין.

אני: אני הולכתתתת לרצוחח את הילדדד הזההה!!!!!!!!
אמא שלי רגילה לצעקות שלי כי ממנה קיבלתי אותם אבל האנשים במסעדה לא חחח
אמא: בואי מאיה, בואי נלך מפה היא שילמה למלצרית וחזרנו הביתהה
אויי מה מחכה לילד הזה הזה מה מחכה לו !!!!!


תגובות (1)

דיי זה פשוט מושלם…..
ושמות לסיפור,סתם הצעות אולי יצא לך רעין טוב מהשמות האלה.
'בהתחלה זה לא היה ככה'
'אני וג'סטין אף פעם לא נהיה ביחד!!'
'כך הכול התחיל…'

אהה…תמשיכיי מהר
♥♥♥לין

01/11/2013 07:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך