ואם היית עכשיו הכל היה שלם פרק 11

08/01/2015 776 צפיות תגובה אחת

הרחקתי אותו ושמתי לו יד על העיניים "מה אתה דפוק?" "הייתי בעיניים עצומות נו" "מה הקשר? צא" אמרתי ודחפתי אותו החוצה. התלבשתי בחזרה לקחתי את השמלה ויצאתי לשלם ועדן? בא אחריי כמובן "נו לורן מה עובר עלייך" המשכתי ללכת מהר ולא עניתי , הגעתי לקופה "סליחה אפשר לשלם?" אמרתי למוכרת היא עשתה לי חשבון ושמה בשקית את השמלה "250" שילמתי ויצאתי ועדן אחריי "דיי כבר מה את ילדה קטנה?" "כן אני ילדה קטנה. אשמתך שהחלטת לצאת עם מישהי שקטנה ממך ב3 שנים" "אני אוהב אותך" "גם אני יופי?" הזמנתי מונית וברחתי לו.
עליתי למונית , הגעתי , שילמתי לנהג ונכנסתי הביתה לחדר שלי ובכיתי , אין הוא בחיים לא ישתנה.
*דפיקה בדלת*
"רגעע!" צעקתי וניגבתי את הדמעות.
פתחתי את הדלת ומי עומד שם? כמובן. מי אם לא הוא.
ראיתי אותו ושוב עלו לי דמעות "מה יש לך למה את בוכה?" "אתה הבטחת , אתה הבטחת שאתה תחכה לי!" "לורן , אני גבר…קשה לעמוד במצבים כאלה" "צא" אמרתי באכזבה והוא יצא

נ.מ עדן
יצאתי..מה כבר אפשר להגיד? נסעתי לאליאן לנסות לפתור את המצב

נ.מ אליאן
*דפיקה בדלת*
הלכתי לפתוח ועדן עמד שם "אני חייב שתעזרי לי" "יבן זונה מה עשית לה?" "נכנסתי לה לתא מדידה" "אוי הטמטום עדן הטמטום" "הייתי בעיניים עצומות נו מה" "אתה יודע כמה לורן מתביישת בגוף שלה" "יודע יודע. למרות שהיא לא צריכה היא נראית מדה.." "טוב שתוק יאלה על מה חשבת?" "לא יודע קיוויתי שלך יש איזה משהו" "אתה יודע לשיר יפה נכון?" "כן אפשר להגיד" "אוקי אז במסיבה שלי אתה שר לה שיר איך שהיא נכנסת" "טוב אז אני הולך להתארגן" "תהיה פה חצי שעה לפני ושום מילה ללורן!" "ביי" הוא אמר ויצא
*דפיקה בדלת*
"נו מה יהיה היום" נאחנתי לעצמי ופתחתי "אושרייי" "חיים שלי התגעגעתי" הוא אמר וחיבק אותי "אוי שיט שכחתי לשלוח ללורן שלא צריך שהיא תבוא לעזור" "הלו מה נראה לך אני חמור?" "לא פשוט אני ועדן מכינים לה הפתעה" "כוסאמא שלו מה הוא עשה לה עכשיו?" "למה אתה חושב שהוא עשה לה משהו?" "כי כל פעם שאתם כאלה תחמנים הוא עושה לה משהו" "טוב קרה משהו אבל אני לא בדיוק יכולה לספר לך" "אליאן אל תכניסי אותי לעצבים עכשיו" "סמוך עליי הכל בסדר" הרגעתי אותו.
שלחתי ללורן הודעה 'חבוד לא צריך שתבואי לעזור היום הכל בסדר , תנוחי ותבואי עם עדן' ' 'אני לא באה עם עדן' 'למה חיים?' שחקתי אותה לא יודעת 'סיפור ארוך אספר לך במסיבה' 'טוב אז איך תבואי?' 'אני אבקש מאושרי שיקח אותי' 'טוב חבוד נדבר' 'ביי'

נ.מ עדן
חזרתי הביתה , נשכבתי על המיטה והסתכלתי על התקרה.
לאט לאט נעצמו לי העיניים ושוב חלמתי את אותו החלום על לורן התעוררתי בבהלה. שוב. אני חייב להפסיק לחשוב על זה.


תגובות (1)

מהמם תמשיכייי:-):-):-)

08/01/2015 18:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך