Franz Vanilla
זה לא כל כך ארוך ואני יודעת שזה מתקדם מהר רצח אבל זה רק הפרק הראשון אז זה ילך וישתפר, מקווה שהאהבת:) רק למקרה שזה מעניין אותכם זה מה שהיא לבשה- http://www.polyvore.com/8945465/set?id=128208369

"ואם הלב שלי עוד מחפש מילים… אתה החצי שאותי משלים…"- פרק 1 :)

Franz Vanilla 12/07/2014 1185 צפיות 4 תגובות
זה לא כל כך ארוך ואני יודעת שזה מתקדם מהר רצח אבל זה רק הפרק הראשון אז זה ילך וישתפר, מקווה שהאהבת:) רק למקרה שזה מעניין אותכם זה מה שהיא לבשה- http://www.polyvore.com/8945465/set?id=128208369

"תודה רבה לך אדוני," קראתי בצחקוק ויצאתי מהמונית שהורידה אותי ממש ליד שער הבית שלי.
כל הדרך מהמונית לכניסה לבית צחקתי, לא בגלל שמשהו ספציפי הצחיק אותי, פשוט הייתי שיכורה, כלומר לא בכל יום אני מתחילה ללמוד בכיתה יב' וזו באמת הייתה סיבה לחגיגה.
הוצאתי את המפתח מתיק היד האופנתי שלי ופתחתי את הדלת בשקט.
הבית היה חשוך מלבד אור אחד שהיה דלוק באופן קבוע במסדרון של הקומה השנייה. לא שמעתי אבל כשהתחלתי לעלות במדרגות בצעדים מגושמים שמעתי צליל מוכר, זה היה הצחוק הפלרטטני של אמא שלי, היא השתמשה בו בעיקר ליד אבא שלי לכן תיארתי לעצמי שהיא ואבי עסוקים, לא רציתי להפריעה והייתי גמורה בגלל הנשף ואז מיהרתי לחדרי.
כשהייתי ממש בכניסה לחדר ובדרך לחלוץ את נעלי העקב שלי משהו משך את צומת ליבי, קול גברי ולא מוכר שבקע מחדרה של אימי.
הנחתי את נעלי העקב על רצפת חדרי והנחתי לידו את התיק שלי ומיהרתי את המשך המסדרון, לכיוון החדר שהיה מואר באור כלוש ביותר.
"אויי תהיה בשקט, הבת שלי צריכה לחזור ואתה יודע מה זה אומר," נשמע קולה של אימי.
"בפעם הבאה תבואי אלי בסדר?"שאל הקול הגברי והמחוספס, ראיתי רק צלליות, את הצללית של הגבר רכן מעל אמא שלי ומנשקת את גבה, היא צחקה.
כבר לא הייתי משתושתת ההלם פשוט גרם לאלכוהול להתפוגג מגופי.
"אני אצטרך למצוא איזה תירוץ, אבל נראה לי שאני אסתדר," היא צחקקה שוב ונשקה את הגבר הזר על פיו.
הנחתי את ידי על פי ונשכתי את אצבעי כדי לא לצעוק.
"עכשיו אתה באמת חייב ללכת," אימי התנתקה ממנו ושניהם נעמדו. לא יכולתי לשאת את זה עד, פשוט רצתי לחדרי וסגרתי את הדלת הכי בשקט שיכולתי.
נשכבתי על מיטתי בכבדות וחיבקתי את הכרית שלי חזק, מה ראיתי הרגע? לאמא שלי יש רומן עם גבר זר והיא ממציאה תירוצים כדי שאבא שלי לא ידע, מי יודע כמה זמן היא עושה את זה?
תחושת בחילה עצומה מלאה את ליבי ואת ביטני.
לאמא שלי יש רומן. לאמא שלי יש רומן.
איך אני אוכל לחיות עם הידיעה שהיא משקרת לאבא שלי,שהיא משקרת ואני יודעת את האמת?!
שפשפתי את עיניי באיפות והרגשתי שכל האיפור שלי נמרח על פני, לא היה לי אפילו חשק להוריד אותו.
לערב התחיל בצורה טובה כל כך, זה היה אמור להיות הלילה הטוב ביותר בחיי, הלילה המהנה ביותר בכל חיי. איך הגעתי למצב הזה?
דמעות התחילו לרדת העיניי לאור ההבנה החדשה שהכתה בי כמו כדור הריסה ענק.
איך המצב יכול עד להידרדר?


תגובות (4)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי
ואשמח שתקראי את הסיפור שליי

12/07/2014 17:44

אני דווקא חושבת שזה מתקדם בקצב טוב :)
את כותבת מהמםם !!
אשמח אם תקראי ותיתני ביקורת על סיפור שהתחלתי היום ^^

12/07/2014 18:03

זה כזה יפה!

12/07/2014 18:40

תמשיכייייייייייי

12/07/2014 19:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך