Franz Vanilla
הפרק יצא ממש קצר אז סורי מראש... בכל מקרה מקווה שאהבתם ואשמח לשמועה את דעתכם^^

"ואם הלב שלי עוד מחפש מילים… אתה החצי שאותי משלים…"- פרק 4 :)

Franz Vanilla 13/07/2014 881 צפיות תגובה אחת
הפרק יצא ממש קצר אז סורי מראש... בכל מקרה מקווה שאהבתם ואשמח לשמועה את דעתכם^^

כמו שציפיתי אבא עלה לחדרו מחויך בלי לדעת שבלילה הקודם אמא שכבה שם עם גבר זר לגמרי, מה שאומר שהיא לא סיפרה לו כלום.
"למה לא סיפרת לו?!" שאלתי ונעצתי בה מבט זועם. היא ישבה על הספה בסלון ובדיוק צפתה באחת הטלנובלת הקיטשיות שלה.
"לא יכולתי, ויקטוריה. את לא יודעת מה זה להתוודות על מעשה כזה,"היא עצרה את התוכנית בעזרת השלט ודיברה בקול הדרמתי והטיפוסי שלה, כאילו היא מנסה להאשים אותי בהכל.
"אז למה עשית את זה מההתחלה?!" שאלתי מיואשת יותר מתמיד, קולי נטף תסכול טהור.
"הייתי במצוקה," היא הביטה בי בפניי כלבלב תמימות להחריד .
"אמא, אני רצינית, עם לא תספרי לו אני אספר!"הלכתי בלי להביט לאחור אבל התקדמתי לכיוון המדרגות באטיות מסוימת, כיד שתעצור אותי.
"יוק!" קראה אימי, לא יכולתי שלא לחייך לעצמי חיוך מלא בסיפוק. "אני אלך, אבל… תדעי שאת מתחילה פה מלחמה," פניה הועפו רק לרגע כשחלפה על פני בדרכה לחדרה שהיה גם חדרו של אבי.
רצתי לחדרי והתפללתי שהיא טועה, שאבא שלי יבין איך שהוא ושהיא תבטיח לא לעשות את זה שוב, שהכל יחזור להיות נורמלי כמו קודם.
"זה לא מתקבל על הדעת!" שמעתי את אבי מבעד לקיר הגבס הדק וידעתי שהיא צדקה ואני טעיתי.
"אני כל כך מצטערת, בבקשה בעלי תבין אותי…" שמעתי אותה מתחננת.
"סמכתי עליך בעיניים עצומות וזה מה שמגיע לי?!" בעיניי רוחי יכולתי לראות את פניו שלאבי מאדימות עד לכדי רתיחה.
"חשבתי שעם אספר לך עכשיו תכעס פחות, לא התכוונתי לעשות את זה אני נשבעת, בבקשה תאמין לי," ידעתי שהיא משקרת שקר חרוץ אבל בכול זאת ריחמתי עליה קצת עכשיו.
"אני עוזב אנה, מעכשיו את אלמנה." אבי תקר את הדלת חדר השינה שלהם ולאחר כמה שניות גם את דלת הבית.
מבעד לקיר יכולתי לשמוע את אימי בוכה, יכול להיות שהיא באמת מצטערת? אם זה נכון למה היא בכלל שכבה עם משהו אחר?
לא ידעתי מה לומר כדי לנחם אותה, או אפילו באיזה צד אני.
היא ללא ספק הייתה מכשפה בוגדנית אבל היא בכל זאת הייתה אמא שלי וכאב לי שהיא בכתה, מצד שני היה אבא שלי, הוא היה אדם כל כך טוב, הוא באמת סמך עליה בעיניים עצומות ולא הגיעה לו שהיא תבגוד בו ככה.
פעם שמעתי סיפורים דומים, אחרי הגילוי והמריבה התקיים משפט כדי לחלק את הרכוש, מה שאומר שהזוג התגרשו. לא רציתי שההורים שלי התגרשו.
אולי באמת הייתי צריכה לסתום את הפה? אולי באמת הייתי צריכה לתת לשקר להישאר איפה שהוא?


תגובות (1)

*קוראת חדשה* בינתיים נראה מעניין אבל אני מבינה ממה שקראתי שאת לוקחת את זה לאט… תנסי טיפה למהר את העלילה אבל לא הרבה וגם ראיתי קצת שגיאות כתיב והרבה טעויות בסדר האותיות אז אני מציעה לך לשים לב. אני מקווה שלא פגעתי אני רק מנסה לעזור :) חוץ מזה נראה ממש עניין

14/07/2014 01:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך