סוואגית סלינטור
סורי עם לפעמים חסר האות ר' במילים פשוט יש לי בעיה במחשב נתראה בחמש כי בקושי הספקתי לכתוב תפרק הזה

ואתה … אתה לא אוהב.. פרק 6

סורי עם לפעמים חסר האות ר' במילים פשוט יש לי בעיה במחשב נתראה בחמש כי בקושי הספקתי לכתוב תפרק הזה

"זה בסדר את לא חייבת לי כלום" אמרתי לה והיא חיבקה אותי הופתעתי אבל חיבקתי אותה בחזרה "תודה באמת" אמרה לי "זה בסדר. טוב אני חייבת ללכת ביי" אמרתי לה והתקדמתי חזרה לכוון הבית.
שהגעתי הביתה פתחתי את הדלת וראיתי שמה על הספה בחור שנראה גדול ממני בשנתיים אין מצב שזה אושרי
STOP
אושרי ועדן היו חברים טובים ממש שהיא עוד גרה איתם
המשך
"אושרי?" שאלתי בשמחה יחסית הוא הסתובב ושהוא ראה אותי הוא היה מופתע "קטנה שלי" הוא צעק קפץ מעל הספה וחיבק אותי חיבוק דוב שדי חונק "או..אושי את..ה חונק אות..י" אמרתי לו בלי אוויר "מצטער" הוא אמר שהוא משחרר אותי מחיבוקו "איך גדלת לי" אמר והמשיך "בואנה איזה כוסית נהיית" אמר לי וצחקתי "טוב גם לך לא חסר אמרתי לו בחיוך "אז איך חייך?" שאלתי אותו וצחקנו "אתם יודעת חייים כאלה" אמר לי וצחקנו.
ניכנסתי למיטה אחרי מיליון ושלוש זכרונות שאני ואושרי העברנו סיפרתי לו על כל מה שקרה לי בפנימייה והוא סיפ לי על כל מה שקרה לו פה היתקלחתי בחרתי מה אני אלבש מחר והלכתי לישון מתה לדעת איך יהיה מח אפ אני אפגוש תבחורה שהצלתי היום ואת הבחור הזה…
קמתי בבוק אחרי שאתמול נירדמתי מלאת מחשבות לבשתי את זה -http://www.polyvore.com/untitled_50/set?id=106718027 גופייה לבנה עם הסימן ש לנצח מכנס ג'ינס שחור גבוהה אוזניות B ונעליים שחורות ובעיקר ורודות גבוהות עם נייטים היתאפרתי בעיקר בעין כדי להסתיר את הפנס ושמתי צמידים זהב כדי להסתיר את הכחול.
שהגעתי לבצפר ראיתי את הנערה מאתמול מדברת אם איזה בחור לא ראיתי את פניו כי הוא היה עם הגב עליי. היא קלטה אותי חייכה ורצה אליי "בואי אני יכיר לך את הבצפר המסריח הזה" אמרה וצחקה אני עוד הייתי מופתעת מהמהירות שהיא באה אליי אבל זרמתי "בואי כבר" אמרה ומשכה אותי אחריה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך