ואתה … אתה לא אוהב.. פרק 8

"תודה גם את מאוד יפה" היא לבשה שמלה שחורה לא יותר מידי קצה אבל קצת סטפלס צמודה יחסית ומתרחבת בבטן עם עקבים שחורות השיער שלה נופל לאחור בצורה יפה ועקבים שחורות יצאנו החוצה נכנסנו לאוטו ונסענו.
שהגענו פגשנו את חברה של סופי שני והבת שלה ליאל, לליאל יש שיער חום שורשים חלקים ושאר השיער גלי עד אמצע הגב ויש לה עיינים אפורות ירוקות משהו הורס היא היא לא גבוהה ולא נמוכה היא באמצע ואותו דבר לגבי המשקל היא לבשה חולצה שחוה נופלת עם גב פתוח שורט גבוהה ג'ינס אפור ומתחת גרביון שחור (כי קר) היא לבשה עקבים בצבע של המכנס ושרשרת של השם שלה ועגילי חישוק והשיע שלה היה פזור.
היא ממש חמודה וגם גיליתי שהיא איתי בכיתה ושהיא החברה הכי טובה של ליאור זה מצחיק אשש.
"באלך לעשות סיבוב?" שאלה אותי היינו במסעדה וסופי ושני דיברו על דבים משעממים שאלוהים יודע מהם "בבקשה" אמרתי לה בהתחננות והיא גיחכה.
יצאנו לכוון הפארק וראינו את ליאו יוצאת ממסעדה ליד הלכנו אליה חיבקנו אותה והלכנו ביחד לכוון הפארק. שהגענו התיישבנו על ספסל "אה, היא יודעת אגב על שהצלת אותי" אמרה לי ליאור ואני חייכתי "יש משהו שלא…שלא הבנתי" אמרה ליאל היסתכלתי עליה והנהנתי כדי שהיא תגיד לי מה היא לא הבינה "את הצלת אותה. הוא יכל להרוג אותך הוא איים עליך הרביץ לך אבל, אבל את לא וויתרת. למה?" שאלה אותי ושתיהן הסתכלו עליי (היא ישבה בינהן) "כי…" אמרתי לקחתי נשימה והמשכתי "כי אני יודעת איך זה מרגיש. הבתולין לא אמורים להאבד מאונס זה הדבר הכי מזעזע שיכול לקרות לבחורה. ובמיוחד שאני יודעת איך זה מרגיש במיוחד ממשהו שאת אוהבת" אמרתי ואת החלק האחרון לחשתי.
"מזאת אומרת את יודעת איך זה מרגיש?" שאלה אותי ליאל "אני יודעת.. כי זה קרה לי" אמרתי והרגשתי איך הדמעות מתחילות לעלות בעיניי "היי מה קרה? איך.. איך זה קרה?" שאלה אותי ליאל וליטפה אותי ראיתי שלליאור התחילו לעלות דמעות בעיניים גם כנראה היא ניזכרה במה שקרה "היי, על תידאגי זה כמעט קרה אבל לא עכשיו את תדעי יותר להיזהר. אני יודעת" אמרתי לה שאני מסתכלת עליה בחיוך קטנטן ועצוב. היא ניגבה את דמעותיה והיסתכלה עליי "אז… איך זה קרה?" שאלה אותי והתחלתי להיזכר והמחסום שהיה לי נהרס כמו סחר שעולה על גדותיו ככה היה בעיניי המחסום נהרס מעומס דמעות שהתחילו לרדת אחת אחרי השנייה..

(תשמעו תשיר cry של ריהאנה https://www.youtube.com/watch?v=AnMP1oqPTto)

"הייתי בת 14 הייתי מאוהבת באמת שלא היתכוונתי שזה יקרה האהבה עיוורה אותי הייתי טיפשה. אז כמו שאמרתי הייתי בת 14 היה לי חבר בן 17 אני יודעת שזה לא הגיוני אבל אז באותה תקופה לא היה לי אכפת כי באמת שאהבתי אותו. הוא… הוא היה האהבה הראשונה שלי לא ידעתי שככה הוא יפגע בי.
עברה שנה השנה באמת הכי מדהימה שהייתה לי הייתי כל כך מאושרת בהתחלה כל מי שראה אותו היו לו שתי מחשבות הוא גדול ממנה או הם לא יחזיקו במילים אחרות מי שקיצר אמר 'זונה ופדופיל' אבל באמת שלא היה לי אכפת חשבתי ש.. שגם הוא לא חושב על זה הרבה. עד שיום אחד ביום השנה שלנו כמעט שכבנו אבל עצרתי את זה ידעתי שזה לא מתאים אמרתי לו 'אם כמה שאני אוהבת אותך אני עוד קטנה אני כולה בת 14' הוא הבין אותי הוא נישק אותי והבטיח שהוא יחכה לי. הוא הבטיח! אבל יום למוחרת קבענו שאני יבוא אליו לפני שבאתי הוא השתכר עד יסוד ושהגעתי לא קלטתי את זה עוד אבל התנשקנו והוא בא להוריד לי חולצה ניסיתי לעצור אותו אבל אבל לא הצלחתי (דמעות התחילו לרדת ממני כמו מפל) וזה קרה הוא הצליח הוא גם הרביץ לי ברגע שהוא גמר רצתי משמה הרגשתי זוועה רגשתי מגעיל ניגעלתי מעצמי בכיתי הוא לא הפסיק להיתקשר לשלוח הודעות שהוא היה שיכור שהוא לא התכוון שזה יתגלגל לשמה אבל אני לא שכחתי זה נשאר לי צלקת בלב ההודעה האחרונה שהוא שלח לי היא הייתה אני אוהב אותך ניבהלתי רצתי אליו הביתה ושראיתי את מה שראיתי רציתי למות הוא ה… הת… התאבד . הוא השאיר לי מכתב בתוך מעטפה שהאמת עד היום סגורה הבטחתי לעצמי שביום השנה הבאה שאמור היה להיות לנו אם עוד היינו ביחד אני אפתח את זה" אמרתי ושגמרתי התחלתי להיתפרץ בבכי כיסיתי את פניי בידי ושמתי את פניי על בירכיי
הן היו בשוק לא היה להן מה להגיד.

קמתי בבוקר אתמול פשוט הלכתי מהבנות ולא דיברנו אחרי זה אולי נדבר היום בבצפר הלכתי לארון ובחרתי בגדים בחרתי את זה- http://www.polyvore.com/%D7%94%D7%99%D7%95%D7%A9/set?id=106618765 סריג בצבע בז' ג'ינס תכלת גבוהה ותיק בז' של MK עם נעלי תומס שחורות אייליינר אודם אדום טונה בושם ודורדוראנט ואני מוכנה .
ירדתי למטה לקחתי תאוכל ויצאתי לבצפר.
שהגעתי לשער ראיתי את ליאור היא באה אליי וחיבקה אותי "אני מצטערת בשם שתינו כי ליאל אצל דודים אז אנחנו מצטערות שלא הגבנו זה פשוט היה שוק" אמרה והדגישה את האנחנו "זה בסדר אני רק רוצה לשכוח מזה" אמרתי לה היא חייכה והנהנה להבנה "יאללה בואי לכיתה" אמה לי והלכנו.


תגובות (1)

תמשיכי

16/12/2013 09:30
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך