מישהי מיוחדת
מצטערת שלקח לי זמן לעלות פשוט אני בבלאק לגבי כמה סיפורים אז לא רציתי לדחות את זה יותר אז חילקתי לחלקים מקווה שתאהבו ותגיבו..

והכול בזכות מבחן ג חלק 1

מישהי מיוחדת 07/09/2011 1052 צפיות 4 תגובות
מצטערת שלקח לי זמן לעלות פשוט אני בבלאק לגבי כמה סיפורים אז לא רציתי לדחות את זה יותר אז חילקתי לחלקים מקווה שתאהבו ותגיבו..

אחרי שטל קרא לי היתי בעננים ,יצאנו והתקדמנו לכיוון חדר המורים אחרי שהיינו ממש קרובים הוא עצר אותי ואמר" תקשיבי אף מורה לא באמת קראה לך פשוט..רציתי לדבר איתך את לא כועסת נכון?" שאל וחייך,"לא" צחקתי "ידעתי מהרגע הראשון המורה לתנ"ך חולה היום גומרים ב1 "הוא פתח עיניים ואני צחקתי "מה באמת?" "כן אתה די שקווף.."הוא קטע אותי בחיוך ערמומי "לא..באמת מסיימים ב1?"
"אהה ככן היה כתוב בסקולי "גמגמתי מבוישת איזו פדיחה עשיתי ממש לשלוח לפספוסים…
"חחח..יופי ואני לא כזה שקוף" הוא מלמל "אתה כן" צחקתי מרוצה מהאפשרות לברוח לבושה
"אני לא וחוץ מזה רציתי לדבר איתך" עצר את הויכוח חסר התכלית "אמ..פשוט חשבתי אם תוכלי להיפגש איתי אחרי בית ספר אני יעזור לך ללמוד ו…" "בכיף" חייכתי " רק אני ואתה.."
"אממ.."הוא מלמל "כן אם זה לא מפריע לך" אמר וקבענו מיד אחרי זה היה צלצול ונכנסנו לעוד שעתיים מיגעות של אנגלית עם אליזה המורה שגרמה גם לאנגלים לשנוא את השפה…
היום נגמר נפרדתי מדני ומהחברות שלי כוווולן יש לי הרבה(הרבה חלומות אולי אבל לא נורא")
וחזרתי הביתה מהרהרת על היום לא יודעת מה עומד לצפות לי אחר הצהרים בפגישה עם טל..
את האמת האינטואיציה יש שלי רמזה לי שזאת תהיה פגישה מוזרה ולמרות שהכחשתי את זה גם לא הכי אמיתית..


תגובות (4)

אוהבים ודורשים המשך מייייייייד!!!

08/09/2011 22:57

ערב טוב למה את לא ממשיכה לכתוב ? הסיפור שלך מהמם תמשיכי בקשה ממני בקי♥♥

22/11/2011 08:52

מהההההה??? למה לא המשכת?!

אני דורשת ה-מ-ש-ך-!-!-!

29/06/2012 13:46

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ועוד אחרי שנתיים כמעט!!!!!!!!!

20/01/2014 06:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך