someone special
מקווה שתאהבו ^.^
אבל תגיבו בבקשה, כדי שאני אדע אם להמשיך....

והכל התחיל מכדור עף… פרק 7

someone special 29/06/2013 705 צפיות 5 תגובות
מקווה שתאהבו ^.^
אבל תגיבו בבקשה, כדי שאני אדע אם להמשיך....

"באמת! אני יודעת מה ראיתי! את לא מאמינה לי?" צעקה סטפני על גבי.
"אני חושבת שכדאי שתשמעי את הסיפור המלא," אמרה ברברה בדרמטיות, היא ודמי עמדו בכניסה לחדר.
"ברברה, את בצד שלה?" שאלה סטפני והצביעה על דמי בזילזול, "ממך לא ציפיתי…" היא מלמלה.
"סטפני, מספיק עם כל הדרמות האלו. בואי, תקשיבי לדמי ותביני שהכל זה סתם הדמיון שלך," ענתה ברברה, והיא ודמי נכנסו לתוך החדר.
"לא משנה מה היא אמרה לך, זה שקר! היא שקרנית! וסוטה! ופרוצה!"
"סטפני, זה מספיק!" צעקה גבי. "אני מציעה לך להירגע, לכי תשתי מים ואז תחזרי לפה להקשיב לדמי. מהר!"
סטפני יצאה מהחדר בלי לומר מילה. דמי הרגישה אי נוחות, כל הסיפור הזה קרה בגללה.
היא התיישבה על הכיסא הקרוב ואמרה: "אני ממש מצטערת, אני מרגישה נורא, אני חושבת שכדאי שאני אלך," אמרה דמי ופתאום קטע אותה קול.
"אין לך מה להצטער," אמר כריס שעמד בכניסה לחדר, כשהוא מחזיק בידה של סטפני ביד אחת וביד השנייה כוס מים. הוא וסטפני נכנסו לחדר וסטפני חטפה ממנו את כוס המים. "זאת לא אשמתך."
"כן, זאת כן אשמתי. אם לא אני כל הסיפור הזה לא היה קורה," אמרה דמי וניסתה לא להישמע חסרת אונים.
"אוי, תסתמי. יש לך 10 שניות לספר את הצד שלך בסיפור והם מתחילות עכשיו," אמרה סטפני בקוצר רוח.
דמי נלחצה, ובכל זאת, התחילה לדבר במהירות: "אני נשפתי בים, כריס הזמין אותי לבית שלכם, הוא מרח עליי אלוורה, התכופף למרוח את הרגליים ואת…"
"נגמר הזמן!" קטעה אותה סטפני.
"נכנסת…" מילמלה דמי.
"הבנת סטפני? זוהי סתם אי הבנה," אמרה ברברה וקרצה לדמי.
"אבל את לא לבשת כלום!" מחתה סטפני.
"היא לבשה בגד ים," אמר כריס.
"אני ראיתי את הגב שלה, לא היה שם חלק עליון."
דמי הסמיקה, "השיער הסתיר אותו."
"אהה, יכול להיות," אמרה סטפני.
"סטפני," אמרה גבי, "את יודעת מה את צריכה לומר עכשיו, נכון?"
"תזכירי לי, בבקשה," ענתה סטפני.
"למען השם, תבקשי כבר סליחה!" אמרה ברברה בעצבים.
"לא, אין צורך. אני…" אמרה דמי ולפני שהספיקה לסיים את המשפט קטע אותה כריס.
"יש צורך, גם ממני היא צריכה להתנצל, ואני מחכה לסליחה," אמר והסתכל על סטפני.
סטפני הסמיקה ויצאה מהחדר.
"ילדה דרמתית," אמרה ברברה.
"אני באמת צריכה כבר לחזור הביתה," אמרה דמי וקמה מהכיסא שלה. "היה… מעניין מאוד, תודה על הכל."
"בואי, אני אלווה אותך," אמר כריס.
"כריס, קח מפתחות, אנחנו לא נהיה בבית כשתחזור," אמרה גבי.
"אנחנו יוצאות לספא!" אמרה ברברה וחייכה חיוך ענקי שהגיע עד לאוזניים שלה.
"תהנו," אמר כריס.
"אנחנו נהנה ועוד איך – סטפני הולכת לישון אצל חברה שלה כך שיהיה שקט ונוכל להירגע כמו שצריך," אמרה גבי ומסרה לכריס את המפתחות של הבית.
כריס חייך ותפס את ידה של דמי, "אני שמח בשבילכן, הלכנו."
"ביי," אמרה דמי בזמן שרצה עם כריס לעבר המעלית.
"להתראות," אמרו האחיות יחד.


תגובות (5)

תמשיכיי!

29/06/2013 09:07

תמשיכי!!!!
נ.ב יש לנו כמעט אותו שם ^.^

29/06/2013 11:57

תמשיכי (=
(הולכת להשלים פרקים..)

29/06/2013 12:09

מהמממממממממממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/06/2013 14:42

תמשיכייי!!!

01/07/2013 06:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך