וואו זה לכח לי שעתיים

וואן דיירקשן ואני פרק 2

21/10/2012 1173 צפיות 4 תגובות
וואו זה לכח לי שעתיים

המשך
הוא:" קוראים לי הארי סטיילס בבקשה אל תיצרחי"
אני:"או מיי גאד אבל אמא שלי אמרה לי שמישהו בשם זאיין בא לקחת אותי"
הארי:"אהה כן"
אני:"רגע אחד רגע אחדדד!! זאיין הוא מהלהקה ואני לא ידעתי את זה"(נושכת את השפה התחתונה זאיין מאליק עושה את זה שהוא לחוץ או משקר)
הארי:"כן אני יודע הוא רצה להפתיע אותך כי הוא שמע שאברת תאונה קשה ואת לא זוכרת הרבה ואת זוכרת רק את החברים והמישפחה הקרובה"
אני:"אני יודעת אני לא זוכרת את העבר שלי ביכלל אבל יש לי יומן כזה שאני רושמת בו מגיל שש מן סוג של יומן גדול כזה"
הארי:" טוב בואי לאטו אמא שלך צילצלה אליי ואמרה לי להקיר לך שני בניי דודים ושתלכי להוציא תעודת זהות בריטית"
בנתיים הולכים לאוטו מן סוג אוטו שחור גדול כזה בנתיים אני רק בוהה בהארי כי אני יודעת שהוא לא מהמישפחה שלי ואני יודעת את זה טוב מאוד ואז הוא שם לב לזה אז הוא לקח אותי למן מסעדה כזו והזמיןן מקום
במיסעדה
הארי:"אני לא בטוח אם את זוכרת אותי כי אני עדיין אוהבת אותך מאוד וקשה לי בילעדייך"
אני:"מה????"מנסה לחשוב מה הוא רוצה ממני פיתאום
הארי:"תנסי להיזכר"
אני הצלחתי להיזכר (בפלשבאק)
אני:"הארי לא אל תלך אני ממש אוהבת אותך אל תלך"
הארי:" אני חייב ליפני שנסיים את כיתה ט ואני ואת נהיה בקשר שאי אפשר לפרק אותו וזה היה ממש קשה אז אמא שלי מעדיפה עכשיו לחזור לאנגליה"
חזרה לסיפור –
אני:"וואו אני לא מאמינה ששכתי אותך"זלגה למאיה דימעה של אושר ועצב וקפצה לחבק את הארי
הארי:"זה לא נורא האם את רוצה שנחזור או שאת רוצה עוד כמה זמן?"
אני:" כן בטח שאני רוצה לחזור אלייך כל כך אהבתי אותך"
הארי:"טוב צריך ללכת לבנים להראות לך את בני הדודים שלך"
אני:"טוב"
בדרך לבית של הבנים אני נירדמתי בגלל הטיסה ואז הארי העיר אותי בגלל שהגענו
נקודת מבט של הארי~
וואו אני ממש עיייף וזאיין מעצבן אותי שאני צריך לאסוף את בת דודה שלו שהיא עברה תאונה והיא לא זוכרת כלום מהעבר שלה ועוד כמה דברים והיא מעריצה שרופה של הלהקה שלנו והוא רוצה להפתיע אותה והיא קטנה ממני רק בשבוע אז יש לנו הרבה במשותף
מאיה:" רגע אחד רגע אחד!!!!!" ואז היא נשכה את השפה התחתונה שלה בידיוק כמו שזאיין עושה
ואז ניזכרתי שאני מכיר אותה מילפני כמה שני שאמא שלי היתה בשליכות קצרה בישראל ואנחנו הינו ביחד ואז הינו צריכים להיפר כי אני היהתי צריך לחזור
כל כך לא רציתי לעשות את זה אבל אמא שלי הכריחה אותי ואז מימשתי את חלומה של מאיה שאני הלך להיבחן לאקס פאקטור אז הלכתי וביזכותה היום אני כזה מצליח.
נקודת מבט של מאיה~
הגענו לבית ענק שתמיד חלמתי עליו ואז פשוט רצתי והארי אחרי ואז עצרתי משהו אמר לי לעצור רגע אולי זה לא הצעד הנכון לעשות ואז חיכיתי להארי והוא פתח את הדלת וצעק:"מאיייייההההההה פההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!"
ואז אני רואה שנייל וזאיין רצים אליי ומחבקים אותי עד שנפלתי ואז צרחתי:"או מי גאד זאיין ונייל"
נייל+זאיין:"מה????"
אני :" אני מעריצה גדולה שלכם או מיי גאד אני חולה עליכם"
נייל:"אין לך למה אני וזאיין בני הדודים שלך"
אני:"מההההה???????.. אני לא מאמינה"
ואז פיתאום לואי וליאם יורדים למטה בבוקסר ושואלים על מה כל הרעש ונייל וזאיין עונים:" מאיה פה!!!!!!!!!"
ולואי פתאום בא ומחבק אותי וגם הוא כימעטט מפיל אותי אז שאלתי:" מה גם אתה בן דוד שלי?"
לואי:"לא מה פיתאום!! מה התאונה השכיחה לך אותי וואו אני לא מאמין ששכחת מישהו כזה חשוב מהחיים שלך"
אני:"מה"
לואי:" אני נולדתי באנגליה ואז עברתי לישראל לכמה שנים ואני ואת הינו חברים מאוד טוב ים כי אמא שלך ואמא שלי היו ביחד מלא שנים ואני היהתי בן שנתיים שנולדת ומאז עד שההיתי בן שמונה גרתי איתך כמו אח שלך והיתקלחנו ביחד אכלנו ביחד הכל"
אני:" ואוו אני לא מאמינה ששכחתי מימך אני פשוט……"


תגובות (4)

חחחח תמשיכיייי!

22/10/2012 03:59

תמשיכיי יפה חח מסגנה היא שחכה הכול

22/10/2012 07:28

תמשיכי

22/10/2012 08:21

אני אמשיך בלילה או מחר כי היום יש לי משהו

22/10/2012 09:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך