RackCityBitch3
בדיוק כמו שרשמתי בסוף, לוואן שוט הזה אולי מבחינתי אין שום נקודה, מקווה שאהבת!x

ברשימת וואן שוט-
xלילוש דרקשניתxהארי
x1D דרקשנית לנצחxהארי
xאדxנייל

עוד מישהי משהו?:)

וואן שוט- נייל הוא סוואגי\שירן והארי.

RackCityBitch3 01/12/2012 1212 צפיות 2 תגובות
בדיוק כמו שרשמתי בסוף, לוואן שוט הזה אולי מבחינתי אין שום נקודה, מקווה שאהבת!x

ברשימת וואן שוט-
xלילוש דרקשניתxהארי
x1D דרקשנית לנצחxהארי
xאדxנייל

עוד מישהי משהו?:)

-"סוף סוף!" הארי מחא כפיים ולא הבנתי, "הפסקת לחשוב על מה שהוא אומר."
"למה באמת היה אכפת לך?" ניסיתי לתפוס משהו באוויר, רק לא להסתכל לו בעיניים, בעיניים הנוצצות של הארי ולהתחיל לבכות.
-"כי, את חשובה לי כחברה טובה ואני לא רוצה גם לאבד אותך." הוא אמר, משלב את ידיו, שמעתי צעדים מתקרבים, ראיתי את החברה של ג'יימס, חבר של הארי.
הארי חייך אלי והיא החזירה לו חיוך חושף שיניים, הארי הסתכל עליה כמה שניות ואז חזר אלי -"אז את הולכת לחזור אליו?" הוא הסתכל עלי
"לא, ברור שלא." הנדתי בראשי לשלילה, אני לא הולכת לחזור למייק אחרי מה שהוא עשה לי, והדרך של הארי הייתה לתפוס אותי ברגע הכי מתאים והכי לא צפוי כדי להגיד לי שהוא אוהב אותי.
כי אני פשוט יודעת, יודעת מה יקרה.
הוא התקרב אלי ולחש "היא יפה, מה לא ככה?" קורץ לי ופותח את המקרר, מוציא משם תפוח קר, -"כן היא מאוד יפה." עברתי לידו ופתחתי את המקרר, מוציאה גם תפוח ולוקחת סכין, כל הזמן הזה שמרתי קשר-עין עם הארי, מסתכלת עליו במבט מאיים ומחזיקה סכין ביד -"תיזהרי את מפחידה."
"אני אלך לקלף את התפוח בחדר." מילמלתי לעצמי ולקחתי קערה עם דגנים, עולה בצעדים ענקיים, מה פתאום הארי מחליט שחברה של ג'יימס יפה ואז דואג לי כמו חבר?
אני כנראה לא אבין למה הוא משחק בי.

טרקתי את הדלת ונעלתי אותה, יושבת על המיטה ומקלפת את התפוח, -"בכל מקרה אני שמח שנפטרת מהדביל הזה. גם ככה לא אהבתי אותו"
פתאום הארי הופיע בחדר, עומד בפתח הדלת
"מה?" ניסיתי להבין איך הוא פתח את הדלת בלי לעשות כלום, אני יכולה להמשיך לנסות להבין איך, זה הארי.
-"תראה כל הקטע בלאהוב מישהו זה הצד השני, אתה לא צריך לאהוב אותו." ניסיתי לעקוץ אותו, "את אהבת אותו נכון?" הוא נגס בתפוח -"כן,"
"זה ישמע מוזר אם אני אשאל אם יש לך מישהו בלב עכשיו?"
-"כן. למה הארי?" קמתי מהמיטה ועברתי ליידו, דוחפת אותו, הכתף שלי נוגעת בכתף שלו
"לא סיפרת לי עליו."
-"לא, אני מניחה שלא, למה אתה רוצה לדעת עליו?"
"כי אני צריך לדעת כל אחד שנכנס לך לחיים."
-"אני לא חושבת." הוא הסתכל עלי ואז על הסדין, מסתכל וחושב על משהו, מבלגן את השיער שלו ונושך את שפתו התחתונה
-"טוב אני צריך לקחת אותך לאינשהו."
"לאן אתה צריך לקחת אותי הארי?" אמרתי בטון רציני, -"להכיר את החברה החדשה שלי, האנה."
"למה?" לא קינאתי בה, טוב, אולי טיפה, אבל הארי הוא דביל גמור. וכשאני אומרת דביל אני מתכוונת לדאבל דביל, בנוסף להכל נתקעתי איתו כל החופש. הוא משך אותי מהחדר רץ איתי למטה ויוצא מהבית ביחד איתי, -"תאט!" צעקתי עליו, רצתי אחריו, מרגישה את הרוח על פניי, מסתכלת על הגוף של הארי
"זה דייט?"
-"כן זה דייט ואנחנו מאחרים." ממתי אני הולכת לדייטים עם החברים הכי טובים שלי? שזה הארי.

ישבתי שם מסתכלת על כל מני דברים במסעדה הקטנה, מסתכלת בתפריט ודוחפת אותו לאמצע השולחן, מסתכלת על הארי ועל הכיסא הריק שהופיע מולנו.
-"כן מצוין, הדייט ממש הולך אה הארי?" הוא העביר לי מבט של תפסיקי
-"ואו הארי כמה אתה מדבר! תאט!" צחקתי עליו, -"שירן." הוא הסתכל עלי במבט רציני, "בכל מקרה למה לקחת אותי?" הוא הסתכל על הדלת שנפתחה וחשפה מישהי גבוה ויפה.
דוגמנית פלוס
הוא קם ומשך אותי אל הדלת, מנשק אותה מול עיניי -"היי." הוא התנתק והכניס את ידיו לכיסים שבג'ינס הכחול כהה שלו שכמעט נפל, "הארי." היא חייכה ומהר נישקה אותו לפני שיגיד משהו, אני כל כך מיותרת כאן. למה הוא הביא אותי לכאן?
שאלות מסוג זה הציפו את ראשי בזמן שהם דיברו, -"אה, כמעט שחכתי זו שירן."
זייפתי חיוך, -"איזבל." היא הושיטה יד ללחיצת ידיים והתיישבה מולנו, עשיתי פרצוף חמוץ והסתכלתי על הארי במבט של 'אתה הולך להצטער על זה'.
הדייט זרם, שניהם דיברו אחד על השניה עד שזה הגיע לסיפורים עלי, "אז נכנסתי למקלחת ואת לא מבינה מי עמדה שם, ותשאלי גם מה היא עשתה."
-"מה? מי?" היא צחקה את הצחוק "היפה" שלה, -"שירן! עם השפם שציירתי לה באמצע הלילה, היית צריכה לראות אותה אז. יש לי תמונות אני אראה לך כשתקפצי אלי הביתה" הוא קרץ לה, אני בחיים לא הייתי מאמינה שהוא יספר את זה עלי בדייט הראשון שלו עם כלבה מקליפורניה שנראית כמו דוגמנית של שנאל.
-"אני הולכת לשירותים שניה אני כבר חוזרת בייב." היא קמה, הארי עקב אחריה כל הדרך אל השירותים, -"תודה רבה הארי." לקחתי את התיק צד שלי ודחפתי את הכיסא לאחור, קמה והוא תופס לי את הזרוע במהירות, "חשבתי שאתה החבר הכי טוב שלי ושלא תספר דברים עלי בדייט הראשון שלך. חשבתי הארי."
-"אני מצטער אבל…-"
"מה אבל? רוצה לספר עלי עוד בולשיט? כי אני רואה שזה ממש מצחיק את שניכם אז למה שלא תמשיכו לעשות את זה? חשבתי שאתה מאוהב בי אבל קיבלתי את זה כשגיאה עכשיו. הצלחת לגרום לי לקנאות ולהוציא את זה ממני."
-"מ…." הוא ניסה להשחיל מילה אבל לא נתתי לו, רציתי לסיים את זה כמו שצריך. "עזוב הארי לך תהיה כוכב, תשיג כל בת. תעלה על הפסגה שלך, תצא עם דוגמניות, ואחר כך תבוא אלי ותשאל אם יש לי מישהו בלב. תמשיך לשחק" בלי לחשוב פעם אחת העפתי את כף ידי אל הלחי שלו שנהייתה אדומה אחרי כמה שניות, -"פתאום מה שמייק עשה לי נראה לא ממש נורא לעומת מה שאתה עושה לי." לקחתי את הדברים שלי ויצאתי מהמסעדה, נשמע ונראה כמו סרט דרמתי. בהארי אין נקודות(פואנטה,פויינט), הוא פשוט ומלא בבולשיט כמו הסיפורים שלו.


תגובות (2)

אעאעא מושלםםםםםם 3:
האריייייי יצא קקי ;)
תודהתודהתודה D:
ושוב פעם מושלם !

02/12/2012 06:06

מושלם !!!

02/12/2012 07:21
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך