RackCityBitch3
http://media.tumblr.com/tumblr_me5em4KBeC1ra58rx.gif

הגיפ (קישור, תמונה שזזה) חלק מהוואן שוט^ ;)
מקווה שאהבת!3>

רשימת וואן שוטים:
xיעל סלחxהארי
xנייל הוא סוואגי\שירןx
xלילוש דרקשניתxהארי
x1D דרקשנית לנצחxהארי

וואן שוט- נייל ויולי:)

RackCityBitch3 27/11/2012 1383 צפיות 4 תגובות
http://media.tumblr.com/tumblr_me5em4KBeC1ra58rx.gif

הגיפ (קישור, תמונה שזזה) חלק מהוואן שוט^ ;)
מקווה שאהבת!3>

רשימת וואן שוטים:
xיעל סלחxהארי
xנייל הוא סוואגי\שירןx
xלילוש דרקשניתxהארי
x1D דרקשנית לנצחxהארי

"אז ההופעה האחרונה שלנו…" חיפש לואי את ה"מפה"
כולנו ישבנו בסלון, מסתכלים אחד על השניה וצוחקים על לואי, לואי והמפה שלו. כמו המפה של העולם שלנו רק עם נקודות לבנות ואדומות.
לבנות= הופעה הייתה.
אדומות= תהיה הופעה.
נייל חייך אלי ושילב את ידי בידו הקרה,
משחק עם האצבעות שלי
-"אוקיי מצאתי." הוא קם מהרצפה והוציא את המפה ממתחת לספה, "אני החבאתי את זה." ליאם הרים יד לפני שלואי יתחיל לתחקר אותנו ולשאול שאלות לא לעיניין, "אני החבאתי את זה. אני לא חושב שאני צריך את הנייר הזה כדי לבדוק מתי יש לי הופעה, יש לנו את הצוות בשביל להזכיר, חוץ מזה אנחנו מתכוננים לפני, אני חושב שזה טיפשי."
משהו בדברים של ליאם העיר אותי, -"כן גם אני חושבת." הראשים הסתובבו אלי
"יולי מסובבת ראשים." הארי התבדח
"מה זאת אומרת גם את חושבת? את מסכימה עם השטויות(רוביש, אנגלית בריטית. במיוחד כשלואי אומר את זה זה מצחיק) שליאם אמר?"
-"אוו לואי אתה יודע שאני אוהבת אותך."
הוא הרים את ידו והסתיר את פניי, מתנהג כמו הומו.
הבנים צחקו ביחד עם נייל, זה לא פגע בי זה פשוט- עברה בי צמרמורת קלה כזו.
-"אולי תגיע לעיניין של ההופעה?" עצרתי את הגל צחוק הזה, מרגישה יותר טוב עם עצמי שלא שתקתי הפעם ללואי.
"סינגפור." הארי חטף את המפה והצביע על סינגפור עם הנקודה האדומה, ההופעה האחרונה שסוגרת את הטור לשנה הזו תהיה בסינגפור.
קמתי מהספה מוציאה את ידי מידו של נייל ועוברת עם הגב אל כולם למטבח, -"אני גוועת."
"אני יכול להכין פיצה." הארי הציע, קם ומתקרב למקרר, מוציא קטשופ עגבניות וגבינה, -"אני מעדיף להזמין פיצה." אמר נייל, לואי טפח על גבו,
הארי מבשל נורא. הפעם האחרונה שאכלתי משהו שהוא בישל היה לפני שבוע, חביתה שרופה רק בגלל שמישהו שלח לו הודעה והוא המשיך לשבת בחדר ולסמס לו, או לה.
לא ממש אכפת לי עם מי ועם מה הארי, המערכת יחסים שלו לא מעניינת אותי ממש.
-"למה? אוקיי, בסדר אני מבין אני בשלן לא טוב אבל לא ראיתם איזה אופה אני."
"חבר, תפרוש." לואי קרץ לו, עושה את דרכו אלי כדי להציק לי עוד קצת
-"טוב אין לי כוח אני מזמין פיצה, תוספות? מישהו?" נייל הרים את הפלאפון, לוקח עט ודף, -"פיצה אחת עם אקסטרה צ'יז עגבניות ופפרוני." הארי הניח את הגבינה על השולחן,
כולם הסכימו עם הארי חוץ ממני, (אני לא יודעת איזה פיצה את אוהבת אז נגיד עם זיתים.)
נייל הסתכל עלי וחייך את החיוך שלו, חושף את הגשר -"יול?" הוא העיר אותי מהבועה, -"אהה, תזמין עם זיתים."
"That's my gurl!" הוא צעק, בינתיים שהוא היה עם הפיצה ואני תקועה עם שאר הבנים, לואי הציק לי, ליאם הספיק לשפוך על עצמו חלב והארי נשאר הארי, גרוע מכולם.

ההופעה האחרונה בסינגפור, עצמתי את עיניי, מנסה לראות איך האולם נראה. רואה את האולם מלא בבנות עם שלטים, צמידים זוהרים וצרחות שממלאות את האולם.
הצוות שלנו התאסף למעגל, שמים יד על יד, -"ב-ה-צלחה!" הרמנו את הידיים ומחאנו כפיים, הארי הסתכל עלי ביחד עם לואי, הכל הסתובב מסביבי, הרגשתי מוזר
כולי מסוחררת מלווה את הבנים, הבחנתי ברגליים של נייל שרעדו, בדיוק כמו בהופעה הראשונה שלהם. הנחתי את ידי על הלחי שלו בעדינות והסתכלתי אל תוך עינייו, -"אל תדאג, זאת לא באמת ההופעה האחרונה שלכם." לחשתי לו, "אני אוהב אותך יולי."
-"קדימה, נייל, תשמח היום כמה שיותר בנות לא מזליסטיות באולם. היום הזה יהפוך להיסטוריה בשבילהן והן לא ישכחו אותו בדיוק כמונו." הוא הנהן, כרכתי את זרועותיי סביב צווארו והנחתי את שפתיי על שפתיו, הארי יצא ראשון, ליאם אחריו, דחפתי את נייל וצחקתי, הוא צחק בעוד שבודק את המיקרופון שלו וצועק סינגפור אל המעריצות באולם, מתקרב לשורות הראשונות ומחליק את ידו בין כמה ידיים.
עמדתי שם והסתכלתי עליהם שרים את LWWY, הם לקחו מין הפסקה אחרי שסיימו ולואי צחק, גורר את כל הקהל כמו כל הופעה, -"אני רואה שם שלט. מה רשום שם?" הוא צחק, "נייל ו..יו מה זה תרימו את השלט" הארי ניסה לקרוא, -"יולי ונייל!"
התחלתי לצחוק ביחד עם הקהל, מסתכלת על נייל שהאדים טיפה, הוא מושך את כתפיו ומחייך -"השיר הבא נכתב לכל הזוגות המקסימים שנמצאים כאן היום, וגם אם אתם רווקים, בשביל זה יש את הארי וליאם!" לואי צעק, הסתכלתי על נייל, חייכנו אחד לשניה 'אוהב אותך' הוא סימן לי עם השפתיים, וזו הייתה ההופעה האחרונה שלהם, אודות למפה של לואי, מה היינו עושים בלי המפה שלו?;)


תגובות (4)

מהמם!!!!!!

28/11/2012 05:02

הפההההההה הארייי בכלל לא רווק הוא נשוייי לייייי!!!! חוצפהההה
תמשיכיי איזה מושלמייי את כותבת מדהיםםם

28/11/2012 05:20

ווווווואו מושלם מושלמון מושלמייי !!
הכתיבה שלך מדהימה !

28/11/2012 05:28

שלי !!! זה הוואן שוט שלי !!
אני מאושרתת .. עשת לי את השבוע !
– לא .. את החודש .
אני אוהבת אותך .

28/11/2012 05:40
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך