דיירקשנית גאה! בעי
יצא לא משו כי כל הזמן קפצתי מגיל לגיל=[ קיצר איך יצא?

וואן-שוט על ג'סטין הסקסי הזה♥(או שאומרים רק על וואן די?)

יצא לא משו כי כל הזמן קפצתי מגיל לגיל=[ קיצר איך יצא?

"התגעגעתייייייייייי" קפצתי על ג'סטין והדבקתי לו נשיקה גדולה דיי קרוב לשפתיים "איךך היה איך סקוטר? איך כל הצוות יפה שם?" הצפתי אותו בשאלות כל כך רציתי לדעת מה עבר על החבר הכי טוב שלי בשבועיים האחרונים אחרי שסקוטר המפורס בכבודו ובעצמו התקשר והזמין את ג'סטין להקליט שיר וסיפר שראה סרטונים ביוטיוב..
"וואו אין דברים כאלה" ג'סטין אמר עם חיוך גדול ומרוצה שאהבתי בעודו מתיישב על הספא בבית הקטן שלו
"פרטיי פרטים" הסתכלתי על החיוך המושלם שלו הוא חייך ואמר "שרתי לו ניגנתי לו ועוד מעט אני טס עוד פעם" את השלוש המילים האחרונות הוא אמר בשמחה לא מהעולם הזה הסתכלתי עליו בעצב הוא כל כך רוצה להפטר ממני? שאלתי את עצמי
"היי ג'יין את לא שמחה בשבילי?" הוא שאל לפתע
"בטח שאני שמחה ג'סטיי" אמרתי עם שמחה מאולצת "אני צריכה ללכת אמא שלי דואגת לי" אמרתי והלכתי לכיוון הדלת עם מבט עם הריצפה ועצובה ממני לא הייתה
"ג'יין" ג'סטיין לחש שניה לפני שנעלמתי מאחוריי הדלת ציפיתי שהוא יגיד שהוא לא ינסע ויעזוב אותי כיוויתי שהוא יגיד שהוא מוותר על השירה.. אבל זה לא קרה הוא רק שלח לי נשיקה קטנה באוויר חייכתי חיוך קטן ויצאתי לכיוון הבית..
~אחרי שבוע~
עבר שבוע כל השבוע ביליתי עם ג'סטיין הלכנו לקניונים לכל מיני פארקים נסענו לבריכה נהננו כאילו אין מחר לא העלנו את הנושא של השירה שלו ..
התעוררתי לעוד יום רגיל יום שבת התארגנתי את אירגוני הבוקר שלי ויצאתי לכיוון הבית של ג'סטין כמו שהיה כל השבוע, הגעתי אליו דפקתי על הדלת לא היה מענה דפקתי יותר חזק אך גם הפעם לא היה מענה מוזרר ג'סטין תמיד ער בשעה הזאת כבר נשארתי שם עוד רבע שעה בתקווה שמישהו יפתח לי את הדלת אבל אף אחד לא היה בבית.. הלכתי הביתה מאוכזבת נזרקתי על המיטה שלי ונירדמתי..
……….
עבר חודש ואני לא שומעת מג'סטין שלי עוד מעט היומולדת שלו אבל הוא לא כאן הוא נעלם פשוט נעלם.. היום אנחנו עוברים לישראל.. אין לי ברירה אלא לעבור איתם עם רק ג'סטין היה פע ליידי הייתי נשארת איתו =[
ביי ביתת ביי בשכונה שהכרתי את ג'סטין בית הבית של ג'סטין..חשבתי לעצמי והבטתי בפעם האחרונה לעבר הבית שכבר לא שלנו..
………….
אנחנו בישראל כבר 3 שנים נגיד ששחכתי מג'סטין מצאתי הרבה חברות חדשות והמון ידידים אבל בתוך תוכי אני עדיין מקווה שג'סטין יחזור..אבל זה לא יקרה אני יודעת אבל ממשיכה להאמין לא יודעת למה.. הוא כבר לא צריך אותי הוא כבר שכח אותי ככה ללכת בלי להגיד לי אז למה הוא צריך אותי?.. המחשבות הורגות אותי כל יום מחדש ג'סטיןן לא יוצר לי מהראש הוא כל כך חסר לי הקול הרך שלו החיבוק החמים החיוך המושלם הנשיקות הקטנות שהוא היה שולח לפני שאני הולכת המילים שהיו יוצאות לו מהפה כל כך מיוחדות אי אפשר בלעדייהן..
היום אני בידיוק בת 17 את היום הולדת אני הולכת לחגוג עם 2 החברות הכי טובות שלי מאי ושיר אבל איפה אין לי מושג הן לוקחות אותי לאיינשהו ולא רוצות לגלות לי
"יאלהה מוכנהה?" שיר צעקה לי ונכנסה לחדר שלי לבדוק מה איתי "נוו יאלה" הוא אמרה לי "שניה תני לסיים ת'מחליק" אמרתי והחלקתי את הפוני לצד למרות שהשיער שלי חלק אני עדיין עושה מחליקים וכאלה..
יצאנו החוצה בחוץ עמדה מאי ומונית "יאלה הולכות להנות" שיר אמרה ונכנסנו למונית "אבל לאן רק תרמזו" התחננתי בפעם המאה היום "לא לא לא" מאי אמרה ושיר לחשה את הרחוב לנהג והתחלנו לנסוע..
כעבור שעה של נסיע שקטנה סוף סוף הגענו יצאנו לייד אולם ענקיי ומפואר היו שם מלא בנות הן צעקו כמו מטורפות "שמע ישראל לאן הבאתן אותי?" הייתי המומה "בואי בואי" שיר ומאי החליפו מבטים ונדחפנו בין הבנות "היי למה אתן עוקפות?" שמעתי איזה מישהי צעקה אבל שיר ומאי המשיכו למשוך אותי הגענו לשומרים שיר הראתה להם משהו ואחד מהם ליווה אותנו והושיב אותנו ממש ממש קרוב לבמה..
בחנתי את האולם הריק שלאט לאט התחיל להתמלא בבנות נרגשות "מה הולך פע?" שאלתי את הבנות "את תראי את תראי" שיר אמרה ..
האולם כבר היה מלא פשוט מפוצץ רק איפה שאני שיר ומאי היינו אל היו כל כך הרבה בנות "נווו" אמרתי בעצבים "מתחיל" שיר אמרה והבטנו לעבר הבמה..
ההופעה הייתה מושלמת שחכתי מהכל המחשבות על ג'סטין שלי נשכחו היינו בהפעה של ג'סטין לא ידעתי עליו אבל הוא היה חתיך אפשר לומר והיה לו קול לא רע לא הפסקתי לצרוח כמו כולן.. השיר האחרון הגיע.. לפני שהבנתי מה קורה הייתי בדרך לבמה לייד איזה שומר גבוהה ומפחיד "אפשר הסברים?" שאלתי "את הוואן לס לונלי גירל" השומר או מי שזה לא היה אמר בקול נמוך.. היינו לייד הבמה ואז הג'סטין הזה הופיע והתחיל לשיר שיר יפה הוא הביא לי יד העלה אותי לבמה הושיב אותי בכיסא מהודר הביא לי זר וורדים הוא נעמד מצד הכיסא והביט עמוק עמוק לעיניי המבט הזה שאז לפני 3 שנים הביט בי הילד הקטן שאהבתי הינא הוא עומד מולי חתיך גדול זמר הוא הגשים את החלום שלו הסתכלתי לעיניו עם דמעות ג'סטין שלי זה שעזב בלי הודעה זה שהלך בלי לומר מילה ג'סיי. הסתכלתי על ג'סי דמעות נראו העיניו ואחת מהן כבר עשתה את דרכה על הלחי חייכתי אליו חיוך קטן הוא זיהה אותי ג'סטיי זוכר אותי הלב שלי קיפץ לכל עבר. סוף השיר הגיע ג'סטין הוביל אותי אל מאחוריי הקלעים ולחש לי לחכות הוא חזר אל הבמה להפרד מהקהל..
כעבור 10 דקות הוא חזר קמתי מהספא עמדנו רחוק אחד מהשני "למה למה עזבת?" שאלתי עם דמעות לאחר כמה דקות של שתיקה. "הודיעו לי שחייבים לטוס לקחנו ת'דברים ופשוט הלכנו" הוא אמר בשקט מבין את הטעות שעשה מולי התגלה אותו ילד שהיה שייך לי.. ג'סטין התקרב אליי לאט העיף את השיער מהפנים והריפ את הסנטר לעבר הפנים שלו העיניים החחמות שלא השתנו השיער המושלם המגע של הידיים שלו "אני לא רוצה לאבד אותך עוד פעם" הוא לחש וקירב את פניו אל פניי וזה קרה הנשיקה שחיכיתי לה.


תגובות (4)

מושלם !!!!!!
אפשר על 1D ?
אם כן אז תיאור : קוראים לה שיין היא בת 17 ישלה קעקועים והיא רוקדת את הסגנונות של ההיפהופ .. היא מעשנת ושותה אם אפשר שהיא תהיה עם זאיין ..

01/02/2013 23:47

יאאאאאא זה מוווושלםםם ! 3>

02/02/2013 03:39

סהר? אני ינסה לעשות עם יעלה לי משהו לראש
ותודהה♥

05/02/2013 08:29

מושלםםםםםםם!!!

10/02/2013 06:28
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך