Sakuya_Izaoi
[] הערות שלי.

חחחח איך זה ? אל תדאגו ... לן לא יפגע (אני דואגת לזה)
תודה על כל התשבוחות (מורה ללשון- תודה רבה)
אני ממש מוטרדת מהמשפט האחרון *~*
אוהבת אותכן/ם כל כך שבאלי להרוג אותכן/ם :)

ווקאלויד- פרק 3

Sakuya_Izaoi 28/03/2013 1144 צפיות 11 תגובות
[] הערות שלי.

חחחח איך זה ? אל תדאגו ... לן לא יפגע (אני דואגת לזה)
תודה על כל התשבוחות (מורה ללשון- תודה רבה)
אני ממש מוטרדת מהמשפט האחרון *~*
אוהבת אותכן/ם כל כך שבאלי להרוג אותכן/ם :)

פרק 3:

סחבתי אותו ביד אחת וביד השניה את האופניים שלו. היינו בכניסה לבית שלי. כנראה הנשיקה סחפה אותו קצת יותר מדי[מיקו , אוי באמת… קצת ?!?!?!?]והוא לא שם לב. בבית, שמתי את האופנים של לן במטבח(איכשהו היה מקום) ולקחתי אותו לחדרי. כל המדרגות היו מפוצצות בדם. פתחתי את המגרה הסודית שלי והוצאתי משם עזרה ראשונה. השכבתי אותו על המיטה שלי ושמתי לו פוכים ברגליים[ביחיד: פוך] עטפתי לו את הרגליים בתחבושות. הוא התעורר שראה אותי מטפלת לו ברגל. הוא בחן את פניי. התחלתי להזיל דמעות, שירדו לו על היד. לן מרח את הדמעות "למה את בוכה?" לן שאל בקול מופתע אך שקט."כי רק הצעת לי חברות-וישר נפגעת"[מי אמר שאהבה לא כואבת? אאוץ'] אמרתי לו והדמעות זלגו."כי הנשיקה הייתה כל כך חלומית שלא שמתי לב..אה!!!!"הוא צרח כמו בחורה."זה כואב לך?" מיהרתי להרים את ידיי. הסתכלתי על הרגל שלו וראיתי את הפצע, שהיה סימנים של ברזל על רגלו. כנראה הפדל(של האופנים) נכנס לו ברגל. הסמקתי. "שיואו, אני חייב לחלום את זה שוב" הוא אמר ופלט אנחה.הוא צבט את עצמו והוא התפלא" זה אמיתי!!!"הוא צרח ואמרתי לו שיירגע. "את יכולה לשכב לידי?"לן שאל. הסכמתי ונזכרתי שהאופניים במטבח."הטלפון שלי בכיס הקדמי, אני צריך להודיע לרין שאני לא יהיה הערב בבית." הוא אמר.היא אמרה שזה בסדר, אבל היא לא ידעה מהתאונה או מהנשיקה. "אני יכול להוריד את החולצה? פשוט אני רגיל לשון בלי חולצה" הוא אמר והוא הסמיק עד האוזניים(פשוטו כמשמעו) עניתי ל "בר…למה לא?אבל תדע נורא קר פה שלא תתקרר" הוא הוריד את חולצתו וחשף את שרירי הבטן המופלאים שלו. נשכבתי לידו ונרדמתי על חזהו, הוא היה חם כל כך, לן חיבק אותי…


תגובות (11)

אני יזרום איתך…. "גם אני אוהבת אותך עד שאני עוד יהרוג אותך… ;) "
חחחחחח XD
תמשיכי (=
נ.ב איך לקרוא לך?

28/03/2013 12:13

תהרגי אותי XD
בכיף למה לא? XDD
תמשיכי !

28/03/2013 12:54

תיקראו לי … אמ…. אמ…. אינלי מושג איך תקראו לי ;)
חחחחחח מחר אני ימשיך XD

יואו…תקשיבו כל מי שמכירה את TOUHOU PROJECT
אז נתקע לי הפזמון:
Kapappa kapappa nitori
o nedan ijo nitori
Kapappa kapappa nitori
o nedan ijo nitori

ואני לא יודעת מה לעשות בשביל להוציא את זה מהראש… אופב עכשיו … מיקו מוסרת שהיא רוצה לברוח כמו יוליה -_- אתם יודעות בטח מאיזה שיר זה ועל מה השיר מדבר *~*

28/03/2013 13:36

תיקראו לי … אמ…. אמ…. אינלי מושג איך תקראו לי ;)
חחחחחח מחר אני ימשיך XD

יואו…תקשיבו כל מי שמכירה את TOUHOU PROJECT
אז נתקע לי הפזמון:
Kapappa kapappa nitori
o nedan ijo nitori
Kapappa kapappa nitori
o nedan ijo nitori

ואני לא יודעת מה לעשות בשביל להוציא את זה מהראש… אופב עכשיו … מיקו מוסרת שהיא רוצה לברוח כמו יוליה -_- אתם יודעות בטח מאיזה שיר זה ועל מה השיר מדבר *~*

28/03/2013 13:38

למה יוצא לי כפול ?????

28/03/2013 13:39

למה יוצא לי כפול ?????

28/03/2013 13:41

אני לא מכירה… וזה קורה בכל האתר… בעיה שלו…
ואני יקרא לך הממ… בא לי שם אפל כזה..
רגע אני יחשוב..

28/03/2013 13:43

הייתי אומרת סקורה אבל זה נשמע לי ארוך מידיי..
הממ…… …….. …………. …….. . . …. ……. …….. (יש לי קטע עם נקודות, תתעלמו)
דוקטור רשע? , לא, גם ארוך…..
אולי יוקי?
נשאר בנתיים אם יוקי (עד שאני או את נחשוב על משהו

28/03/2013 14:04

חחחח… אני דווקא לא אוהבת את סאקורה מנארוטו …. אם כבר נארוטו אז אינו….
יוקי ? איזה יוקי ? מווקאלויד (היא בת 9 ועברה הטרדה מינית ע"י הדוכס וונומאניה)

אם יוקי, אז בבקשה יוקי-צאן ;)

28/03/2013 14:21

אני לא מכירה ווקאלויד, אבל יוקי צאן (=

28/03/2013 14:24

yuki-chan ^^
and i think i know what song you listen XD

28/03/2013 14:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך