Wolf moon
סליחה שלא העליתי אתמול אבל אני מכווה שתאהבו את הפרק הזה תגובה אחת וממשיכה פליייזזזזזז תגיבווו

זאבה שחורה פרק 26

Wolf moon 31/07/2013 649 צפיות 3 תגובות
סליחה שלא העליתי אתמול אבל אני מכווה שתאהבו את הפרק הזה תגובה אחת וממשיכה פליייזזזזזז תגיבווו

..״מה קרה לך? למה בכית.״ שאל ניק בדאגה, בעודו רץ לכיווני בדאגה.
הוא שם את ידיו על כתפי, הסתכל בתוך עיניי וחיכה לתשובה. ״אני בסדר פשוט צחקנו קצת אני ומקס מ….. אתה יודעה מה עזוב, זה לא כל כך משנה.״ השבתי לו כשאני מנופפת בידיי לשלילה. התחלתי להתקדם לעבר החדר שלי ושל ניק. ניק חזר לשבת על הספה והמשיך לראות סרט בעודו תוחב פופקורן לפיו. לפני שנכנסתי למקלחת לקחתי : מגבת, בגדים להחלפה ופלאפון. נורא התחשק לי לדבר עם אחי הגדול ולדעת מה שלומו ומה שלומם של משפחתי. נכנסתי למקלחת החמימה. הרגשתי כל כך משוחררת, יכולתי לשבת שעות בפנים ולחשוב על כל מיני דברים וזה בדיוק מה שאני מתכוונת לעשות. ישבתי בתוך האמבט החמימה והנוחה. לאט לאט הרגשתי שאני מתחילה להרדם, חשתי לעצמי למה לא לא אתנגד לשינה קצרה כי בכל זאת ישנתי סך הכל רק שלוש שעות לפני תחילת היום. ברגע שנרדמתי הרגשתי הקלה בתוך תוכי ובגופי. קמתי ומתוך הרגל הסתכלתי על השעון. נרגעתי יש לי שעה עד שיהיה שש ואז אלך עם מקס למתוח אנשים. זה יהיה כל כך כיף. רגע איך בכלל הגעתי למיטה? הרמתי את השמיכה וראיתי שאני לבושה. מכנס טרנינג וגופייה. זה בטח ניק. נכנסתי לאמבט החלפתי לטייץ שנגמר בברך בצבע שחור וגופיה לבנה שעליה ציור של הסדרה הקומית האהובה עליי חברים. (F.r.i.e.n.d.s). התאפרתי טיפה שמתי עיפרון שחור ושפתון. ירדתי למטה ולא מצאתי את ניק. לקחתי מהמקרר אקסל. ראיתי שניק השאיר לי פתק הוא כתב : מידנייט יצאתי לבחוץ לשעה או שתיים תהני בנתיים. אני אחזור בקרוב אוהב ניק. קימטתי את הפתק וזרקתי לפח. יצאתי לבחוץ וראיתי את השמש שמתחילה לשקוע. הלכתי עם חיוך גדול לעבר ביתו של מקס. כל כך התרגשתי. כשהגעתי נעצרתי והתפלאתי מביתו הגדול והיפה. דפקתי בדלתו, אך אף אחד לא ענה אז דפקתי בדלתו בפעם השנייה. ״אני באה באה!!!״ צעק מקס. חייכתי מרוב התרגשות. מקס פתח לי הוא לבש טרנינג והיה בלי חולצה. הוא היה שזוף כל כך ועורו היה בצבע זהוב מהמם. קוביות הבטן שלו וצורת גופו מדהימה. בקרוב. בקרוב מאוד ונוכל להיות ביחד. חשבתי לעצמי. ״היי״ אמר לי מקס ישנוני. ״היי״ השבתי לו בעודי מסתכלת בתוך עיניו ונכנסת למערבולת שאין לצאת ממנה. ״בואי כנסי״ אמר לי מקס.
הוא זז אחורה, פתח את הדלת לרווחה והושיט את ידו לעברי. שילבתי את ידי בידו החמימה ונכנסתי לביתו. התפלאתי מהתוכן הפנימי של הבית. ״וואו!״ אמרתי בפליאה. ״תודה״ אמר מקס בקול מרוצה ממה ששמע. הוא עדיין החזיק בידי. חזק כל כך. וזה הרגיש נפלא, הרגיש נפלא לדעת שאת חשובה למשהו והוא מוכן לעשות הכל כדי לשמור עלייך. הוא הושיב אותי על הספה ולקח את החולצה שהייתה עליה הוא לבש אותה והתייש לידי. הוא הסתכל על השעון ואמר ״עוד עשרים דקות ונצא״. עוד עשרים דקות. חשבתי לעצמי בעשרים דקות אפשר להספיק כל כך הרבה דברים כמו….. כמו…. לא מידנייט תפסיקי לחשוב על כל הדברים המלוכלכים האלה תפסיקי עם זה! חשבתי לעצמי. ״את……


תגובות (3)

תמשיכי!!!!!! ועכשיו קראתי את כל הסדרה עכשיו אז תמשיכי!!!!

31/07/2013 05:03

מהממממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!

31/07/2013 07:34

אוקיי סורי שלקח לי כל כךךך הרבה זמן כדי לכתוב לך… חח
בכל מקרה, אהבתי מאוד את הרעיון של הסדרה ואת הדמויות, ושמתי לב שעם כל פרק הכתיבה שלך השתפרה יותר ויותר :)
מחכה להמשך!!

01/08/2013 05:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך