Wolf moon
תגובה אחת וממשיכה פלייז תגיבו

זאבה שחורה פרק 27

Wolf moon 02/08/2013 708 צפיות 2 תגובות
תגובה אחת וממשיכה פלייז תגיבו

…..״ את רוצה לשתות משהו בנתיים?״ שאל אותי מקס בעודי קופאת על הספה. מקס התקרב עליי ושם מעליי שמיכה חמימה. ״הנה כחי אני לא רוצה שתהיה חולה. רק זה יהיה חסר לי״ השיב לי מקס.
אחרי דקות אחדות התחממתי וריח נידף מן השמיכה. היה זה ריחו של מקס, הריח הממכר, המתוק, הרך והנעים הזה של מקס. השחלתי את רגלי מתחת לשמיכה גם כן וישבתי ישיבה מזרחית. מקס התקרב עליי יותר כך שגופינו נגעו אחד בשני. האם הוא עשה את זה מרצונו החופשי? היתכן? שאלתי את עצמי שוב ושוב. ״הה אני אשאל את זה שוב פעם כי אני מתייבש פה למוות, את רוצה גם לשתות?״ שאל אותי מקס. ״אהה בטח אשמח לשתייה. …. חמה עם אפשר״ מלמלתי לעצמי את המילים האחרונות. ישבתי דקות ספורות על הספה מצטנפת בתוך השמיכה הנעימה בעלת ריח משכר וממכר.
ראיתי אותו חוזר מכיוון המטבח עם שתיי כוסות. הוא הגיש לי ספל חמים שעליו כתוב ״I'll all ways love you no metter what" (זה אומר אני תמיד אוהב אותך לא משנה מה) שתיתי את תכולת הספל. היה זה קפה חמים בפנים. קפאין של הקפה לא נתן לי להרדם והשאיר אותי ערה. על כוסו של מקס היו מצוירים סוסים, זאבים ואיך לא טיגריסים בשני הצבעים ישובים יחד בתור להקה. יתכן שמקס הביא לי את ספל זה מכוונה? או שזה ספל שנפל לידיו באקראי? שאלתי את עצמי. מקס נעמד על רגליו והושיט לי את ידו. ״בואי ונהנה קצת. ״קמתי, קיפלתי את השמיכה המדהימה והכנתי אותה על הספה שעשויה מבד רך ונעים בדיוק כמו עורו של מקס. הוא יצא החוצה מיד אחרי מחוץ אל ביתו, וסגר במפתח את הבית. מקס נהפך לקנטאור שוב פעם. כמו תמיד הוא הושיב אותי עליו והתחיל לרכב לעבר הגבעות. נעצרנו ליד נחל, מקס הוריד אותי ושב לצורת האנוש שלו. הוא שלף מכיסו בלונים. מבט ערמומי היה על פניו של מקס. ״באמת בלוני מים? זה המתיחות שלך?״ שאלתי אותו בקול ציני בעודי שמה את ידי על מותני. ״ אוי מידנייט אני רואה שאת לא יודעת כולם הא? ….. הה מובן שלא. תראי אנחנו לוקחים מתחיה ישנה ומשלבים אותה עם עוד כמה סוגים של אותה מתיחה ואז….. קבום ונולדה לנו מתיחה חדשה ומוצלחת אף לא פחות משאר הסוגים של אותה מתיחה.״ אמר מקס בקול גאה מהסברו. ״או.קיי אז מה התוכנית? גאון?!״ שאלתי בקול ציני פעם נוספת. ״לוקחים קצת סירחון של בואש, צבע ומים.״ השיב לי מקס. עשיתי מבט לא מבין וחיכיתי להסבר מפורט יותר. ״תראי לקוחים את כל המרכיבים משלבים אותם ביחד ושופכים על זוגות לפני כניסתם למועדון. מוחחחחעעעעעע״ צחק מקס בניסיון לעשות קול מרושע. ״תעשה טובה בחיים על תנסה לעשות זאת שוב. הצחוק המרושע לא מתלבש טוב עלייך עדיף שתצחק עם הצחוק המקסים שלך״ אמרתי בזמן שהתקרבתי אליו והנחתי את ידי על לחיו. מבטו של מקס היה המום.ואז שו חיוך קטן על פניו והוא חיבק את ידי שעל לחיו בעזרת ידו האחרת.
״בואי תעזרי לי……..
ההמשך יבוא


תגובות (2)

תמשיכי!!!!

02/08/2013 17:47

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!
את כותבת מהמםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!

03/08/2013 01:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך