Wolf moon
תגובה אחת וממשיכה.

זאבה שחורה פרק 29

Wolf moon 04/08/2013 851 צפיות 2 תגובות
תגובה אחת וממשיכה.

פרק זה מוקדש לשתי בנות מתוקות. Moriya123 ובילברית123. תודה לכן שאתן נותנות לי את הכוח והרצון להמשיך לכתוב בשבילכן את הסיפור שלא יוצא לי מהראש כל ימיי.

…….״אמרתי לך שאת תהני. ולא את והקונצים שלך. בטח חשבת לעצמך לא אני אעשה דווקא!״ אמר מקס בשעשוע אחרי המאורה. הוא חיקה אותי בכל צווחני עם פנים מזעיפות ומקומטות. ״זה כל כך לא אני!!! בחיים לא נראתי ככה זה אחד שתיים אתה חקיין גרוע. עם אתה מחכה משהו אז עדיף משהו שברמה שלך לחיקויים!!!!!.״ אמרתי לו מצחקקת בעודי מחטיפה לו מכות קטנטנות מהחקוי הגרוע שלו.
״היי תשנאי את המשחק לא את השחקן״ אמר מקס בצחקוק. ״אוי עוד פעם אתה והמשפטים שלך.״ אמרתי בקול מעוצבן. המשפטים שלו יכולים עוד להרוג משהו. ״היי״ טפך לי על הכתף מקס וסימן לי להסתכל. ״תראי תראי מי זה!״ לחש לי מקס נירגש. שכבתי לידו על הגזע. הסתכלתי למטה לעבר זוג שעבר בשביל. היו אלא שרה וג׳פרי. מקס רצה לזרוק בלון אך עצרתי אותו בידי ונידנדתי בראשי לשלילה. מקס קלט את הרמז וחיכה לזוג הבאה. אחרי שזרקנו על הרבה זוגות וצחקנו עליהם ירדנו מהגזע כי היה מאוחר. ״וואו כבר 10 איך הזמן טס!״ אמר מקס בפליאה. ״כן מי היה מאמין שארבע שעות נשכב על גזע, נפוצץ בלונים ונצחק על זוגות.״ אמרתי בעודי מגרדת את ראשי. ״מחר כנראה רוב המחנה יסריח חחחחחחח״ צחק מקס בקול רם. צחקתי איתו בעודינו עוזבים את הגזע. לפתע שמעתי קול נשי ואת שמו של ניק. ״מקס אתה יכול לחכות ליד הגזע?פשוט יש לי עניין נשי לטפל בו״ אמרתי לו וסמנתי לו להסתובב וללכת לגזע. ״הבנתי אותך״ השיב מקס וחזר לשכב על הגזע. התמנכתי לגובה השיחים.והתקדמתי לאט לאט לעבר שני הקולות הנשיים. ״אוף זה לא פייר!, תמיד משהיא מקבלת אותו ורק אני לא מצליחה עם המדינייט הזאת לא הייתה נדחפת הוא כבר ממזמן היה שלי!״ אמר אחד הקולות שבקעו מאחורי גזע עבה. ״על תדאגי צריך פשוט לתכנן כך שהם יפרדו! זה אמור להראות טבעי ואז את תגיעי ותהיה עם ניק״ אמר הקול השני. קפצתי על עבר הגזע והתחבאתי מאחורי. הצצתי וראיתי שתיי בנות בגילי עומדות בשמלת ערב ועקבים. אחת ג׳ינג׳ית והשנייה חומה. זהו זה. זה מה שאני צריכה היא תעזור לי להפרד ממנו. היא תצליח לחלץ אותי מהסיוט שאוהב כל כך דם! חשבתי לעצמי. עוד יומיים, גג שבוע ואני כבר לא אחזור אהיה איתך אלא עם מקס אהובי. כמעט צרחתי מרוב שמחה. הייתי צריכה להתעשת על עצמי. לכחתי לעצמי דקה או שניים ויצאתי מאחורי הגזע. ״את רוצה את ניק?״ שאלתי את אחת הבנות. ״מה לך אכפת? מה שחשוב לך הוא שאת איתו!״ השיבה לי הנערה בעלת השיער החום. ״לא ענית לי על השאלה!״ אמרתי בקול קר וחסר רחמים. ״כן ומה אז?״ השיבה לי הנערה בעלת השיער החום. ״כחי אותו״ השבתי לה. ״באמת?!!!״ נירגשה הנערה. ״כן אבל עם את רוצה אותו אז צריך תוכנית ואת תהייה הכוכבת!״ אמרתי לה בזמן שעשיתי בידי גשר באוויר. ״כן אני אעזור לך.״ נהדר הכל הולך לפי התוכנית. חשבתי לעצמי. בקרוב, בקרוב מאוד! ניק! ואני אהיה בזרועותיו של אהובי!!. חשבתי לעצמי נרגשת. ״אז ניפגש כאן בשש. מחר ואל תאחרו! אני צריכה את שתיכן.״ אמרתי להן שוב פעם בקול קר וחסר רחמים. ״כן קבענו.״ שתיהן השיבו. ״היה לי לעונג, תענוג לעשות איתכן עשקים.״ השבתי להן ופניתי לכיוון מקס. כאשר חזרתי ראיתי את מקס כמעט ונירדם. ״כמה…….
ההמשך יבוא


תגובות (2)

ישששששששששששש הפרק מוקדש לייי

04/08/2013 17:06

מהממממממממם תמשיכי!!!!! תןדה שהקדשת לי תפרק!! אין על הסיפור שלך טחד הנדירים!!

05/08/2013 01:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך