Wolf moon
תגובה אחת וממשיכה ובתחילת הפרק כתבתי על שקשוקה וואי איך בא לי בשלוש בלילה שקשוקה חחחחחח

זאבה שחורה פרק 31

Wolf moon 06/08/2013 680 צפיות 2 תגובות
תגובה אחת וממשיכה ובתחילת הפרק כתבתי על שקשוקה וואי איך בא לי בשלוש בלילה שקשוקה חחחחחח

….. ״אז מה? רעבה לשקשוקה?״ שאל אותי ניק. הרמתי את ראשי בתדהמה. ״שקשוקה? מה זה?״ שאלתי אותו בעודי התקרבתי למחבט שממנה נידף ריח מריר ומעורר תאבון. ״זה סוג של ביצה שמעורבבת בירקות. זה מאוד טעים כדאי לך לנסות.״ אמר ניק בקול מגרה. התקרבתי וכבר ראיתי את צורת המושלמת של השקשוקה. הריר עלה בפי וכבר רציתי להכניס את זה לתוך בטני. ״מאיזה סוג של מטבח זה השקשוקה הזאת?….״ שאלתי את ניק מזמן שאני מנסה להחזיק את עצמי שלא להישרף מהמחבט הרותחת. ״זה ממטבח הישראלי״ אמר ניק בגאווה. ״אוך הישראלים האלה הם משו משו״ אמר ניק. הוא נישק את קצות אצבעותי והניף את ידוי לאוויר. ״אתה יודע שהמוצע שלי הוא מישראל? אני עם שורשים של יהודים.״ אמרתי לניק בגאווה רבה. חזרתי למקומי וישרתי את גבי. במשך כמה דקות עברה שתיקה. ניק שם חצי חצי על שני צלחותינו, הוא הגיש לי אחת ואמר ״בתאבון״ ״אאאאאההההההאאא״ השבתי לו בפה מלא בעודי מתענגת על כל ביס וביס מהשקשוקה הנפלא הזאת. אחרי שבעלתי את הביס הראשון פי לא נסגר אף לא לשנייה אחת. ״וואו זה מעולה, איך הכנת את זה?, מה המתכון? אני רוצה גם להכין כזה. תלמד אותי גם? למה אתה שותק? דבר איתי!״ ניק קם ממקומו ושם את ידו על פי. ״ברגע שתפסיקי לדבר בכאלו כמויות אולי גם הוכל להשכיל מילה אחת או שניים אבל גם זה בספק.״ אמר ניק בקול רציני וחזר למקומו. ״אוי נו באמת על תהיה כזה רציני וסלע כל הזמן.״ אמרתי לו בנפנוף ידיים לשלילה. ״סלע? מה המסכן קשור?״ שאל אותי. ״הוא קשור כי אתה נהפך לאחד כזה, קשיח, רציני, זעוף חסר רגש, רציני.״ אמרתי לו בכל עדין המביא דוגמאות. אכלנו את ארוחת הבוקר בשקט. הודתי לו על הארוחה, שמתי את הכלים במדיח ועליתי למעלה. לקחתי איתי m.p3 מסך מגע ויצאתי לבחוץ. רציתי ללכת לגבעות האלו ששם קמתי אחרי האימון הראשון שלי. המקום הזה כל כך שליו רגוע ואך אחד לא נימצא בו. היום היה יום ראשון. (יום ראשון זה יום חופש של הנוצרים יום ראשון שלהם זה היום שבת שלנו.) הגעתי לגבעה אחרי ריצה דיי ארוכה. נחתתי על הדשא הקריר ונתתי לשמש לחמם אותי. שמתי אוזניות ועצמתי את אוזניי. חיוך עלה על פניי, השקט, הרוגע והנחת של המקום מסבים לי רוגע פנימי. הייתי משוחררת וזה נתן לי הרגשה שביכולתי לעוף לשמיים, לדרוך על העננים לשכב עליהם ולהתחיל לאכול אותם כמו צמר גפן מתוק. נרדמתי ללא תחושת זמן וגם לא היה לי אכפת מזה. התעוררתי ברוגע מתמתחת. ראיתי שהשמש מתחילה לשקוע ראיתי על השעון הייתה השעה חמש. עוד שעה והפגישה שלי עם הבנות. חשבתי לעצמי, התחלתי לחשוב על תוכנית אך כולן נגמרו בכישלון. התחלתי לקטוף את הפרחים שהיו מסביבי. ושימשו לי בשנתי כמיטה נוחה ורכה. הסתכלתי מעליי במעלה הגבעה. כל הפרחים היו נמוכים בצבעים: לבן, צהוב כתום וורוד. רק אחד היה שם בצבע אדום. הוא היה גבוה מכולם ובלט לעין. היה זה וורד אדום ויחיד. התקרבתי עליו. בחנתי אותו מכל צד אפשרי, ״מה אתה עושה פה לבד קטנצ׳יק?״ שאלתי את עצמי בנוגע לוורד. הוא היה ללא פגם. מושלם הצבע היה מושלם, אף עלה כותרת לא נקרע או נקטף. הוא היה טרי וצעיר. החלטתי להשאיר אותו איפו שהוא ולא לקטוף אותו. המשכתי לעלות במעלה הגבעה. ו…. ו….. וראיתי…..
ההמשך יבוא


תגובות (2)

מהמםםם תמשיכייי

06/08/2013 18:45

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

07/08/2013 00:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך