Wolf moon
תגובה אחת וממשיכה פליז תגיבו :)

זאבה שחורה פרק 34

Wolf moon 11/08/2013 759 צפיות תגובה אחת
תגובה אחת וממשיכה פליז תגיבו :)

…….״ את רוצה עזרה גם בלהתקלח?״ שאלה ניילה בהתחקמות, מצחקקת ללא סוף. ״מצחיק מאוד!״ אמרתי בעיוות קול ופנים, בעודי נכנסת למקלחת החמימה ושותפת מגופי את הזוהמה שהייתה עליי מהיום. ״אז……״ אמרתי לניילה מהמקלחת. ״אז……?״ השיבה לי ניילה בעודה שוכבת על המיטה שלי ושל ניק. השארתי את הדלת שבין השירותים לחדר פתוחה כך שהוכל לראות את ניילה. לא התביישתי ממנה. אחרי הכל שנינו בנות זה לא שאני מול גבר…… ״בקשר למועדון…… רציתי שנלך עוד פעם בעוד שבוע…. כי בפעם הראשונה לא הצלחתי להנות כמו שצריך כיוון שראשי היה מלא בדאגות. אך עכשיו כאשר שום דבר כבר אינו מדאיג אותי אני בטוחה שהוכל להנות כמו שצריך במועדון הזה. אחרי הכל עם נהנתם בפעם הקודמת אין שום סיבה שלא תהנו עכשיו…..״ אמרתי לניילה בפשטות כבדרך אגב. ״הההמממממממ…… זה נשמע מפתה מידנייט אך אצטרך לסרב לזה. עם נבלה ונמשיך להתבטל בקצב שעכשיו אנחנו מתבטלים לא תלמדי כלום. ואז איך תצילי אותנו? הה עם משחק שחמט?״ שאלה ניילה. (מידנייט הייתה ידועה בתור ילדה שאהבה משחקי שחמט וקלפים מגיל קטן.) ״נו באמת ניילה פעם אחרונה ואז נתחיל לעבוד ברצינות. מבטיחה. אני אפילו לא אתן לאף אחד להסיט אותי מהלימודים שלי.״ אמרתי לניילה בביטחון רב. ״רק שיש בעיה קטנה…… את צריכה גם ללמוד בבית ספר האנושי. את לא יכולה להיות בטיולים כל השנה.״ אמרה ניילה בעצב. ״צודקת. אבל נוכל להחליט איך לטפל בבעיה הזאת בדרך הנכונה אחר כך.״ אמרתי לה בשמחה. ״אוי מידנייט מידנייט מידנייט.״ אמרה ניילה בעודה מנידה את ראשה לשלילה, לסרוב. ״טוב בסדר אבל זאת פעם אחרונה והפעם אני מבטיחה לך שזאת הפעם האחרונה שתהנו בזמן האחרון.״ הוסיפה ניילה בשעשוע. ״יש!!!! אין עלייך!״ אמרתי לניילה בשמחה. ״תודה….. תודה תודה תודה!״ אמרתי לניילה בעודי מייבשת את שערי במגבת. אחרי שסיימתי להתנגב התלבשתי ורצתי לקבל חיבוק אוהב מניילה. ׳היא כמו אחות וחברה שתמיד רציתי וחלמתי עליה׳ חשבתי לעצמי. ׳עם כבר אני חושבת על חברות מעניין מה שלום שרה׳ חשבתי לעצמי בעודי מחבקת את ניילה.
לפתע נשמעה טריקת דלת. ״זה בטח ניק״ אמרה ניילה בשמחה והשתחררה מחיבוקי. ״יאיי ניק פה״ אמרתי בלחש בעוד ניילה שהתקדמה מהר מאוד לעבר ניק. ואני הלכתי אחריה מאיטיות רבה כדי שלא תשמע את דבריי. הצתרכתי להתעלות על עצמי. ולהראות כמו הבן אדם הכי שמח ומאושר בעולם. רצתי לעבר זרועותיו של ניק. החזה שלו היה מוצק, חסון, שרירי חמים, אוהב ומזמין להתחפר עם הפנים בתוכו. בדיוק כמו חיבוקו. אני אוהבת את ניק כידיד. אבל מה שעל בטוח זה שאני לא שונאת אותו. הבעיה היא שההרגשה שלי בנוגע לאהבה עם ניק הייתה הדלקות קלה. אבל עם מקס זה משהו שונה. חלמתי חלומות מוזרים שלא סיפרתי לאף אחד. תמיד היה משהוא אחד שהציל אותי.פניו וקולו של מקס היו אלא. החלומות התחילו כבר לפני שנה בערך. כעוד לא ידעתי על קיומם של כל היצורים הללו והחברים החדשים שלי. כל פעם בסיוטים שלי הייתי קרובה למוות בדרכים שונות. פעם טביעה, פעם נפילה ועוד כל מיני ….. אבל תמיד מקס היה מציל אותי בדקה התשעים. מעניין עם יש לזה משמעות לכל החלומות האלה.
״היי………
ההמשך יבוא.


תגובות (1)

המשך דחוףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!

12/08/2013 03:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך