Wolf moon
אני יודעת פרק דיי משעמם יחסית לפרק הקודם אבל זה לא רק אצלי ואצל כל האחרים אלא גם בספרים אז..... תגובה אחת וממשיכה :)

זאבה שחורה פרק 38

Wolf moon 16/08/2013 829 צפיות 3 תגובות
אני יודעת פרק דיי משעמם יחסית לפרק הקודם אבל זה לא רק אצלי ואצל כל האחרים אלא גם בספרים אז..... תגובה אחת וממשיכה :)

….. הה זה ישמע מפגר אבל צריך לפוצץ אותן! כמו חצ׳קונים. ׳צריך למחוץ אותן אל מחוץ לעורי׳ חשבתי לעצמי בגועל. התחלתי עם המלאכה המגעילה. למזלי לא היו הרבה בכל יד. כך שירד פחות דם. ברגע שגמרתי השלכתי את כולן אל הפח והתנקתי. יצאתי מהאמבטיה התייבשתי ועטפתי את עצמי במגבת. חטאתי את הפצעים עם בקבוק שבתוכו היה אלכוהול לפנים ולגוף. הייתי שמה טיפה על נייר ומנגבת את כל ידי ופני בו. ברגע שחטאתי את הפצעים החשופים והלא סגורים לאלכוהול ידי התחילו לבעור. זה אכן סימן טוב, זה סימן טוב שזה מתרפא. יצאתי לאחר מיכן מן המקלחת. פתחתי באטיות את הדלת לבדוק עם ניק נמצא שם. שקט דמים נשמע בחדר. יצאתי בזהירות ובמהירות מחדר האמבטיה ופתחתי את הארון. הפעם הדילמה כבר של מה ללבוש לא הייתה לי. לבשתי סקיני ג׳ינס שנגמר בברך וכהרגלי את החולצות האהובות עליי הם הגופיות. לבשתי גופיה כחולה שחיטבה את גופי. עשיתי קוקו גבוה. ושערי נגמר בסוף הצוואר. שערי החום גלש למטה בקו ישר והתעגל פנימה בקצותיו. ירדתי למטה לראות עם ניק נמצא שמה. הוא לא נמצא. לפתע נזכרתי שהיום יום שני ואנחנו מתאמנים היום. ׳צריך להחליף מנעלי אצבע לנעלי ספורט.׳ חשבתי במוחי. נעלתי נעליי ספורט של חברת פומה. הם היו שחורות גבוהות. הן נגמרו בקרסול והגביהו אותי מן האדמה. ככה יהיה לי יותר קל לרוץ. יצאתי לבחוץ והתחלתי לרוץ לעבר הבית של ניילה והמפרי. חשבתי שהם יעזרו לי וגידו לי מה יש לנו היום. דפקתי בדלת אבל אף אחד לא נמצא שם. לפתע יצא מן החלון כמו רוח גור טיגריס לבן קטן. וישר נהפך לגוף ממשי. ליטפתי אותו והוא הביא לי מכתב מפיו. ׳בוקר מידנייט ניק הגיעה עליי בתלונה שאת לא יוצאת מן השירותים. כמובן שלא יכולתי לחכות לך והתחלנו באימונים. הגיעי לזירה שבה כמעט הרגת למוות את בריג׳ט תמצאי אותנו שם נלחמים. מחכים לך שם. תבואי מהר. ניילה׳ המכתב היה בכתב יד יפה עדין ומסודר. זה משהו שלא כל כך מתאים לניילה. בדרך כלל היא קשוחה וחזקה כאבן ופתאום היא חושפת צד רך. ״זה מוזר״ אמרתי בקול רם.היא בדיוק כמו וורד יפה ונראה עדין וכשמתקרבים לגעת בו הוא דוקר אותך וגורם לך לקחת צעד אחורה. מוסטאנג קפץ למטה על הדשא והפך לטיגריס לבן ענק. ״או.קיי מוסטאנג. הגיעה הזמן שארכב עלייך קצת.״ אמרתי בביטחון. שמתי את ידי על מוסטאנג. הוא הכל לנהום עליי וחשף את שיניו הענקיות והלבנות. לא הקשבתי להזהרה שלו והמשכתי בנסיוני לעלות עליו ולרכב לעבר כולם. ברגע שהייתי באוויר נבהלתי ונפלתי מטה. מוסטאנג בהחלט כעס. הוא נשך את האוויר ועוד שנייה והייתי נשארת בלי יד. ״הבנתי אותך״ אמרתי בכעס. קמתי והתנקתי מהרגל. מוסטאנג קיבל את שמו כי בספרדית מוסטאנג אומר פרוע. ם זה ניתן לסוסי פרא שלא היה ניתן לאלף. אף אחד לא הצליח לרכב עליהם ולאלף אותם. (לקוח מסרט סוס פרא המאלף. גדלתי עליו.) בהחלט מוסטאנג היה פרוע ונתן רק לניילה לרכב עליו. בכל אופן התחלתי לרוץ אחרי מוסטאנג לעבר מקום האימונים. הריצה הייתה מתישה מאוד במיוחד עם כל הריצה היא בזמן עלייה. ״לעזאזל מוסטאנג!…… אני רק בת 16 תקל עליי קצת.״ התנשפתי בעוד מוסטאנג העלה חיוך מרושע. ראיתי מרחוק את תחילת החול ודמויות קטנות בשחור זות כברק. התחלתי ללכל לשם. מוסטאנג רץ ריצה קלה והגיעה תוך חמש צעדים. ברגע שהתקרבתי ראיתי………
ההמשך יבוא תגובה אחת וממשיכה


תגובות (3)

תמשיכי (:

17/08/2013 09:35

תמשיכי:)

17/08/2013 11:04

תמשיכי

17/08/2013 15:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך