סורי שבפרק הקודם כתבתי שנייל מאנגליה ולא מאירלנד חח אופסי .

זאת אהבה ? פרק 2 – סיפור על 1D

01/12/2012 726 צפיות אין תגובות
סורי שבפרק הקודם כתבתי שנייל מאנגליה ולא מאירלנד חח אופסי .

צלצול האייפון של ג׳סיקה קטע את מחשבותיה ״ג׳נה״ מלמלה ג׳סיקה , מהססת אם לענות או לא.
״הלו״ לבסוף ענתה ג׳סיקה ״ג׳סיי אולי תבואי ?״ צרחה ג׳נה לג׳סיקה בפלאפון ..
״טוב .. טוב אבל אני נשארת במכונית ״ אמרה ג׳סיקה כי ידעה שלא תעזוב אותה ״לא ולא את באה איתי״ אמרה ג׳נה ״טוב.. טוב״ אמרה ג׳סיקה בלא ברירה .
״תהיי מוכנה עוד שעתיים ביי״ אמרה ג׳נה וניתקה לפני ג׳סיקה הספיקה לענות לה.
״אוקיי מה עשיתי ?!״ שאלה את עצמה ג׳סיקה והלכה להתקלח .
היא סיימה להתקלח , עשתה פן ושמה עגילי חישוק קטנים אבל ממש קטנים בצבע שחור .
היא לבשה גופייה בצבע תכלת עם הדפס של דגל ארה״ב , ג׳ינס שחור חצי צמוד וסניקרס בצבע תכלת לבן . אני מוכנה , בדיוק צלצל הצלצול של הדלת ״רגע״ צעקה ג׳סיקה ״היי הבאתי את חברות שלי״ אמרה ג׳נה וג׳סיקה הופתעה לכמות החברות אבל זיהתה שם כמה פרצופים .
״אולי אני יחכה באוטו ״ אמרה ג׳סיקה כשהגיעו למקום ההופעה ״לא ״ התעקשה ג׳נה , ג׳סיקה גלגלה עיניים ועשתה לה מבט של באמת ?!
הן נכנסו והתיישבו במקומות הVIP שלהן ,״ ווהוווו״ צרחו ג׳נה והחברות שלה וג׳סיקה גלגלה עיניים.
ג׳סיקה שמה אוזניות והאזינה לשירים שהיא אוהבת ולא ל׳זבל׳ הזה ״אל איי ניד איס לאב ״ זמזמה ג׳סיקה , היא הוציאה כובע עבה והשעינה אותו לעבר פנייה ככה שלא תראה את הלהקה .
וזהו , תוך שעתיים נגמר המופע ״את נכנסת למאוחרי הקלעים ?״ שאלה ג׳נה את ג׳סיקה ״לא אין לי כח אני מחכה באוטו ״ אמרה ג׳סיקה והלכה לאוטו .
-בנתיים מאחורי הקלעים(בלי ג׳סיקה ) –
ג׳נה נכנסה וחיפשה את האיידול שלה בעיינים , ״אה הנה הוא״ מלמלה ורצה לעברו .
״היי נייל אני ג׳נה או מיי גאד ״ אמרה ג׳נה כולה מסמיקה ״תודה ״ אמר בחיוך ולא מחק אותו ״וואו אני ממש ממש מתרגשת אבל אני לא יכולה להישאר איתך הרבה אז אפשר חתימה ותמונה ?״ שאלה ג׳נה את נייל בחיוך הרבה יותר גדול מהקודם ״למה? וברור אפשר אפילו את הטלפון שלי בתנאי שתביאי את שלך ״ אמר נייל וקרץ לג׳נה , היא נראתה כמו עגבנייה .
״כן המספר שלי זה ^<>$£}*,$}+\! שלך ואני לא יכולה הרבה כי חברה שלי ג׳סיקה מחכה לי באוטו ״ אמרה ג׳נה ונייל נעמד במקומו ולא זז רק צמרמורת עברה בגופו ״אתה בסדר ?״ שאלה ג׳נה את נייל והוא הנהן ״טוב תתקשרי אליי מחר פשוט יש תור ״ נייל אמר וחייך חיוך מזויף . ג׳נה הלכה ונייל ניסה לא לתת לדמעות לפרוץ , הוא כל כך התגעגע לג׳סיקה זאתי מהיסודי הוא רצה לדעת איך היא נראת ובכלל
הוא הכי רצה לדעת , אם היא חושבת גם עליו ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך