סורי שהפרק קצר פעם הבאה יהיה פרק כפול פיצוי

זאת אהבה ? – פרק 3 סיפור על 1D

02/12/2012 978 צפיות 5 תגובות
סורי שהפרק קצר פעם הבאה יהיה פרק כפול פיצוי

ג׳סיקה נכנסה לאוטו ושמה רדיו , היה שיר של ברונו מארס הזמר האהוב עליה היא זמזמה אותו ונשענה על הכיסא .
היא שמעה דפיקות על החלון אבל זה לא היתה ג׳נה , זה היה נער עם תספורת שחורה מקוצצת ועיניים חומות-שחורות , היא נתנה לו להיכנס.
״אני ג׳סיקה אבל מה אתה עושה פה ?״ שאלה אותו ג׳סיקה ״אני זאין אני בלהקה ומעריצות רודפות אחריי אז..״ זאין לא סיים משפט וג׳סיקה אמר לו שבסדר באי רצון .
״את מעריצה ?״ הוא שאל אותה בחיוך ״אייכככ לא !״ היא אמרה ״תודה..נראלי ?״ הוא אמר עם פנים עצובות ״אני פשוט לא מתחברת לסגנון״ אמרה ובצבץ לו חיוך קטן ג׳נה נכנסה למכונית ״או מי גאד זאין מאליק״ ג׳נה אמרה מתלהבת כולה ״כן זה אני אבל שש״ הוא אמר וג׳סיקה חייכה .
״טוב אני ממהרת גם מחר יש לי עבודה״ זרזה ג׳סיקה את זאין ״כן ביי״ הוא אמר והושיט ידיים לחיבוק אבל ג׳סיקה סימנה לו עם היד שלו ״אוקיי .. תודה ביי״ הוא גמגם ויצא . ״ את מכירה את זאין מאליק?!״ ג׳נה שאלה את ג׳סיקה בהתרגשות ״לא הוא סתם נטפל אליי״ אמרה ג׳סיקה וגילגלה עיניים ״את לא מבינה איזה חמוד נייל הוא נתן לי את הטלפון שלו ואני נתתי לו אולי אנחנו נצא ואז נתחתן ״ אמרה ג׳נה כפינטוז ״אוקיי״ אמרה ג׳סיקה ונסעה הביתה .
אחרי שהחזירה את ג׳נה לבייתה היא חזרה לבית שלה החליפה לפיג׳מה והלכה לישון .
״אוי תעבור כבר יום ארור ״ אמרה ג׳סיקה והתארגנה לבית הספר בבוקר . היא לבשה טייץ שחור גבוה וחולצה של בית ספר בצבע תכלת יחד עם אולסטאר בצבע תכלת . אחרי יום בית ספר הלכה ג׳סיקה לבייתה והחליפה בגדים כדי ללכת לעבודה . היא לבשה שורט ג׳ינס שחור גבוה וגופייה לבנה יחד עם סניקרס של אדידס בצבע שחור לבן . ״היי״ אמרה לבוס שלה כשהגיעה לעבודה שלה ״קדימה ג׳סי יש כבר אנשים שמחכים להזמנה ״ אמר וקרץ לה היא התקדמה לעבר חבורה של 4 בנים ואחד מהפרצופים היה מוכר . ״זאין״ אמרה בחיוך והתקרבה לשולחן שלו ושל שלושת הבנים האחרים ״ג׳סי ״ הוא אמר בחיוך ושלושת הבנים האחרים הביטו בהם בבלבול ״אני ג׳סיקה ״ היא אמרה וחייכה ״אני לואי״״אני הארי״ ״אני ליאם ״ הם אמרו ״לא אמור להיות לכם מישהו שקוראים לו נייל?״ שאלה ג׳סיקה והרגישה צביטה בלב מהשם ״כן אבל הוא מאחר ״ הם ענו כמקהלה ״טוב אז מה תרצו להזמין?״ שאלה אותם ג׳סיקה ״4 פעמים קולה וסלט״ הארי אמר וג׳סיקה הלכה להביא את המנה למטבח .
זאין נחמד אולי בכל זאת היא תצליח להתגבר על נייל או שלא .


תגובות (5)

יווואווו זה סיפור אחד הטובים על וואן די! תמשיכי מהר!

02/12/2012 09:58

תמשיכי :)

02/12/2012 10:13

את כותבת מושלללם !
יש בעייה אחת בפרק הזה ..
הוא קצרררר מידיי !!!!!!!!!!
תמשיכיייי ומהההר !!!

02/12/2012 10:20

תודה נסיכות ואני יודעת שהוא קצר פשוט רציתי לכתוב לכן וגם מיהרתי אז לא הספקתי לכתוב שלם פרק הבא זה פרק כפול עם פרקים ענקיים לפיצוי (:

02/12/2012 12:48

מתי את מממשיכה ?!?!??!!?!??

05/01/2013 06:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך