פרק רשאון

זאת אני פרק1

14/10/2014 798 צפיות אין תגובות
פרק רשאון

——-בוקר——–
״לין קומי״ העירה אותי אמא בבוקר . לא היה לי כוח לקום נסיתי למצוא תירוץ טוב לאמא שלי. ״ אמא כואב לי הראש״ אמרתי בקול מזויף.״ זה אומר שיש לך ראש עכשיו קומי מהר שלא תאחרי". אוף קמתי בכול הכוחות שאין לי והלכתי לשירותים שטפתי את עייני החומות והמשעמעמות צחצחתי שיניים . ניגשתי לארון שלי לקחתי טייץ שחור וחולצה לבנה רחבה התלבשתי מהר פיזרתי את שיערי הארוך וירדתי למטה . ״בוקר טוב ״ אמר לי אבא וחייך ״ בוקר מצוין ״ החזרתי ונתתי לו נשיקה בלחי . יצאתי מהבית לכיון הבית של אלינור . ראיתי את אלינור מרחוק היא הייתה עם אליאור הם היו באמצע נשיקה . הרגשתי צביטה בלב אלינור יודעת שזה פגע בי שהיא ואליאור נהיו חברים היא ידעה שאני אוהבת אותו. הלכתי לכיונם .״חשבתי כבר שחכת ״ אמרה אלינור בחיוך .״בוקר טוב גם לך״ אמרתי לה וחייכתי חיוך מזויף. התחלנו ללכת לכיוון בית הספר . בדרך פגשנו את חברים של אליאור. כרגיל הם התחילו לרדת עלי.״ איזה גוף עדיף כבר בלי״ אמר עופר אחד החברים של אליאור. וכולם צחקו גם אלינור התחילה לצחוק . הדמעות איימו לפרוץ רציתי לברוח משם . התחלתי ללכת בהליכה מהירה יותר כמעט ריצה ושמעתי אותם מצחקקים מאחורה . הגעתי לבית ספר ורצתי לשירותים . לא יכלתי להחזיק תעצמי יותר וכול הדמעות יצאו . הרגשתי שחרור עצום הסתכלתי על עצמי במראה ונגעלתי פשוט . אחרי 10דקות שהסתכלתי על עצמי במראה במבט נגעל הלכתי לכיתה המורה כבר הייתה בכיתה . ״לין מה זה האיחור הזה״ אמרה עירית המורה שלי .״סליחה ״ אמרתי בקול שקט. ״עירית היא פשוט הייתה רעבה והלכה לתקוע איזה שוארמה"אמר אליאור וכל הכיתה הכלה לצחוק . לא התייחסתי וישבתי במקום שלי. ככה עבר לו כול היום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך