זה כבר לא כמו פעם …

16/04/2015 1050 צפיות 3 תגובות

מה קורה בין שנינו ?
זה כבר לא כמו פעם.
זה כבר לא משחק של יום כן לדבר ויום אחרי להתעלם .
זה כבר לא ריב שאחרי כמה ימים אנכנו שוכחים מימנו וחוזרים לדבר כרגיל .
זה כבר לא לרדת אחד על השני בצחוק.
זה כבר לא חיבוק שאתה מחבק אותי כשאני מנסה להתנגד לך.
זה כבר לא לשאול אחד את השני שאלות של "אייך את מרגיש/ה?" "מה קרה? " בדאגה.
זה כבר לא להחמיא אחד לשני .
זה כבר לא להגן אחד על השני כשמי שהוא יוצא על אחד משנינו.
זה כבר לא לעזור אחד לשני כשאתה רואה שמשהוא קשה עובר עליו.
זה כבר לא לספר אחד לשני מה עבר או עובר עלינו.
זה כבר לא לשבת צמודים אחד לשני אפילו כשיש מיליון מקומות לשבת בהם.
זה כבר לא הצחוקים שלנו לצחוק על כל העולם ואשתו ולצחוק על הפדיחות שלנו.
זה כבר לא המבטים שהיינו מגניבים אחד לשני המבט האוהב , מבט געגוע, מבט חם, מבט שנהיה בין אלפי אנשים נחפש בעיניים אחד את השני ונחייך או שהיינו עושים משהוא תוך כדיי.
זה כבר לא אותו חיוך.
זה כבר לא אותו מגע חם ואוהב.
זה כבר לא אנכנו זה משחק שלקחנו רחוק מדיי המשחק להתרחק אחד מהשני לראות מי מתגעגע יותר, מי יהיה חסר אחד לשני.
זה משחק שבסוף הוביל לניתוק מוחלט שאת הדרך חזרה לזכרונות, לרגעים, לתקופות היפות שלנו אנכנו מפחדים לעשות את הצעד הראשון לחזרה הזאת כי אז זה יראה מי נשבר בין שנינו. אני מודה יש לי אגו גדול. ואני מצטערת שיש לי אותו כי אולי החיים שלי היו נראים אחרת עם הייתי מודה ראשונה…


תגובות (3)

ואו אני קוראת ודמעות בעיניים אני עוברת כמעט אותו דבר ואפשר להגיד שהיום ספציפית "התנתקתי" מכל הרגשות אבל אני קוראת את הסיפור הזה והכל חוזר לי ביום , לא האמנתי שהיום אני יבכה פשוט וואו
ואל תדאגי אם את כל כך חשובה לו בסוף הוא יבוא ואם הוא לא בא זה אומר שאת צריכה להמשיך הלאה פשוט מאוד תמשיכי הוא כבר יתפוס אותך בהמשך

21/04/2015 13:28

    מצד אחד אני שמחה שיש אחת שמבינה אותי.
    ומצד שני עצוב לי שגם את עוברת את זה.
    מקווה שהוא יבין את זה . /:

    22/04/2015 01:10

בבום*

21/04/2015 13:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך