המשך הפרקים יהיה מתח

~זה לא קורה לי פרק 6~

20/06/2013 1063 צפיות תגובה אחת
המשך הפרקים יהיה מתח

=מנק' המבט של אנג'ל=
דורין דילן הבנים והבנות של הכיתה שלי נכנסו כבר ידעתי למה הם נכנסו הם רוצים לדעת למה אני ככה אוף למה כול העולם חייב לדעת מה עובר עלי בסדר אני מסוגלת לגלות לדורין ולדילן כי הם שומרים סודות אבל כל השאר לא מסוגלים לשמור אף סוד שאני אומרת ברגע שאני מגלה להם הם רצים לספר לכל העולם.
הם ישבו בשקט כי הם חיכו שאני הגלה להם אבל לא יכולתי אז עניתי….
אני: אני יכולה להגיד רק לדורין ולדילן אבל לכל השאר לא.
שני: למה את לא יכולה לספר לנו גם.
אני: בפעם האחרונה שאני זוכרת אני סיפרתי לכם את התשובות של המבחן ורצת לספר לכל הבית ספר ובסוף אני חטפתי את העונש אז תעשי לי טובה.
שני: אנחנו מבטיחים לא לגלות הפעם.
אני: איך אני יכולה לדעת שלא תגלו.
דורין: אם הם מגלים אני מחטיפה לכל הבנות סטירה.
דילן: אותו דבר גם לגבי אני מחטיף לכל אחד מהבנים סטירה…
דורין+דילן: זה ברור.
כולם עשו כן עם הראש והתחלתי לספר להם מה שקרה אתמול בערב חוץ מהפרט שאני הלכתי אתמול בלילה לעץ הסודי כי אף אחד לא מכיר אותו חוץ ממני.
אחרי סיפרתי לכולם דורין רצתה להגיד משהו אז היא שאלה: בא היום ילד חדש נכון.
אני: כן אבל אני לא מכירה אותו נראה לי שאבא שלי רוצה עוד פעם שהוא יהיה שומר הראש שלי כמו כל פעם כשילד חדש בא הוא מזמין ילדים שהוא לא מכיר בגילנו או יותר בשנה וממנה אותם לשומרי הראש אבל אף פעם הוא לא שואל אותי מה דעתי בעניין.
דורין: אם אני הייתי במקומך הייתי מתחרפנת.
אני: אני כבר התחרפנתי ממנו.
כולם צחקו כולל אני ואמרתי: טוב אני צריכה להוציא דברים מהלוקר אז יאללה ביי.
יצאתי מכיתה ושמתי לב שדורין דילן מציצים מכיתה לראות מה אני עושה.
התקדמתי ללוקר והוצאתי את הדברים מהלוקר.


תגובות (1)

מהמממממם תמשיכי!!!!

20/06/2013 13:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך