Justin♥
להמשיך? 0=

זה סיפור אהבה פשוט,פשוט סיפור אהבה 10 (5+ תגובות ממשיכה)

Justin♥ 11/12/2013 529 צפיות אין תגובות
להמשיך? 0=

אני לא מנסה לסחוט תגובות אני פשוט רוצה לראות כאילו מי קורא את הסיפור שלי זה הכול (=

פרק קודם:
התנתקנו מהנשיקה,,'ג'סטין אתה יודע שאני בחיים לא אבגוד בך לא משנה מה' אמרתי לו כשליטפתי לו את השיער 'אני יודע' הוא אמר..'מחר אנחנו הולכים לטייל,אתה אני מקווה שאת יודעת' הוא אמר .. 'לאן הולכים לטייל שובב שלי?' שאלתי אותו.. 'אנחנו הולכים לטייל שובבה שלי וזה לא משנה לאן פשוט נילך כי אנחנו לא יכולים להתקע בתוך המקום הזה עם הגג האדום שנקר בית כל היום' הוא אמר וליטף לי את השיער.. 'בוא נילך לישון 'אמרתי לו..חיבקתי אותו והוא אותי,ונרדמנו.. לילט לנו

פרק 10:
~בוקר~
פתחתי עין אחת,ואז עוד עין וראיתי שאני שוכבת במיטה ליד ג'סטין והוא מחבק אותי..היה לי כל כך קר בלילה!! הגשמים והרוחות לא יפסיקו עד שישי,כך אמר החזאי בטלוויזיה..ואני צריכה עכשיו להתלבש חורפי..ואני לא אוהבת כ'כ את החורף!! חוץ מהבגדים כי יש מגפיים יפות ומעילים מנומרים ו..טובעל מי אני עובדת?? הלוואי וכל השנה יהיה חורףףף!! קמתי מהמיטה בזהירות בלי להעיר את ג'סטין ונכנסתי למקלחת,לילה לפני כן עשיתי צמה בשיער כדי שבבוקר שאני אקום לא אצטרך להתקלח כי מאוד קר! לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=106736511 ויצאתי מהמקלחת,ראיתי את ג'סטין שוכב על המיטה עם חולצה ארוכה בצבע אפור ועם מכנס שחור רגיל ארוך צופה בטלוויזיה.'בוקר טוב שובבון' אמרתי כשקפצתי על המיטה 'סליחה אני רק ראיתי טלוויזיה לא קפצתי על המיטה שובבונת' הוא אמר לי וגיחך.. 'אמרת שיוצאים היום לא?' שאלתי. 'כן' הוא אמר וכיבה את הטלויזיה,נכנס למקלחת ואחרי עשרים דקות יצא.. הוא היה עם שיער מבולגן ומטפחת שקורה למצחו,מכנס עור בצבע שחור וסופרה בצבע אפור שחור,וסוודר אפור..אפשר להגיד "היי סקסי?" תודה..'היי סקסי' אמרתי לו וקמתי מן המיטה.. נישקתי אותו ויצאנו.. נכנסנו לאוטו 'ג'סטין לאן הולכים נוווו' שאלתי אותו 'טובטוב שקט..אנחנו הולכים לטייל קצת בטיילת ואחרי זה לארוחת ערב' הוא אמר.. 'יעיי' אמרתי לו..בדרך צחקנו ושמענו שירים של ג'סטין,הוא מתכוון להוצאי שיר חדש והוא השמיע לי אותו לפני כולם! דרך אגב הוא מהמם,שמענו שירים שלו ברדיו והגענו לטיילת,יצאנו מהאוטו ומיליוני פאפארצי היו עלינו!מצד ימין פלאששששששש מצד שמאל פלאשששששששששש מקדימה פלאששששששששששש מאחורה פלאששששששששששששש!!!!!! אחד הפאפארצים האלו בסוף יידרס אם הם יישארו ככה על הכביש!! מטורללים!! נהלכנו מהר לטיילת והם לא הספיקו לרוץ אחרינו,כל אחד זקן בן 90+. התחלנו ללכת יד ביד 'אני אוהבת אותך' אמרתי לג'סטין 'גם אני אותך' הוא אמר ועצר אותי,הוא השעין אותי בעדינות על אחת הגדרות שיש בטיילת,ליטף לי את השיער..נשכתי את השפתיים שלי והוא גם..הוא נישק לי את הצוואר טיפה ואז נישק לי את הפה..אני כל כך אוהבת שהוא משחק איתי במשחקים האלו..הוא אוהב לפלרטט וזה לא מפריע לי,אבל לא יותר מידי (;
הוא נישק אותי בעדינות ושוב הרגשנו פלאשים מכמה צדדים אבל לא התייחסנו,למה שאנחנו ניתן לפלאשים המחורבים להרוס לנו את הנשיקה? ג'סטין חייך בנשיקה והרגשתי את זה..חייכתי בחזרה והוא הידק את האחיזה שלו בי..הרוחות התחזקו מעט אז הפסקנו את הנשיקה והוא חיבק אותי.,ראיתי צלם פאפארצי מתקרב לכיונינו וכשהיינו בחיבוק אמרתי לג'סטין 'ג'ס יש שם צלם שמתקרב אלינו..' 'רגע חכי' הוא אמר והתנתק מהחיבוק..ראיתי את ג'סטין בצד מדבר איתו..באמצע השיחה הם התחילו לצעוק אחד על השני,הוא נתן לג'סטין אגרוף באף,בבטן,ובעט בו..אין לי מושג איך הוא פגע לו בראש,אבל ג'סטין התעלף רצתי לאיו הכי מהר שיכולתי,ירד לו דם מאף והראש שלו היה נפוח מאוד,הרמתי טיפה את הסווד וראיתי שיש לו חתך בבטן ממשהו.טוב מהזה חשובבב??? 'ג'סטין קום!!ג'סטין בבקשה קוםם ג'סטיןןןןן!!' אמרתי.כולם עברו,אפחד לא התייחס,התקשרתי לאמבלונס ואחרי 10 דקות הם הגיעו ולקחו אותו,נכנסתי איתם לאמבולנס ונסענו.

~נקודת מבט של ג'סטין~
חיבקי אותה כי היא קפאה..חיממתי אותה..אני אוהב אותה,היא שייכת לי ואפחד לא ייקח לי אותה!! 'ג'ס יש שם צלם שמתקרב אלינו' היא אמרה לי..לא רציתי שהוא יהרוס לי את החוויה איתה אז הלכתי אליו 'כן אתה רוצה לצלם אותונו כמה תמונות ולתת לנו לנוח?' שאלתי אותו 'מאן זאת העבודה שלי להפריע לזוגות מאוהבים בחיים שלהם' הוא אמר..מה נראה לפאקינג צלם הזה??? 'אז "מאן" לי אתה לא יכול להפריע,אני מין שזאת העבודה שלך וממנה אתה מתפרנס אבל לא אצלי,אל תצלם אותי..תצלם כשאני בלעדיי חברה שלי..שאני איתה אני לא רוצה שתהרסו לי לא אתה ולא החברים הצלמים שלך את החיים שלי..די נמאס ממך ומהמצלמה שלך ושל החברים שלכם..' אמרתי לו בכעס,הוא לא דיבר ולא אמר כלום,הוא הוציא אולר קטן מכיס ופתח אותו,לא הבנתי מה הוא רוצה,הוא שרט אותי בבטן עם האולר והעפתי אותו ממני,לא רציתי כעכשיו סיבוכים כי היו שם עוד צלמים,פשוט הזזתי אותו ממני,אחרי זה הוא נתן לי אגרוף בפנים,ובראש,ואז התעלפתי.

יכולתי לשמוע את שאנל רצה אליי,יכולתי לשמוע אבל היה לי קשה לפקוח את העיניים,פשוט לא מסוגל..יכולתי דבר אבל היה לי קשה להזיז את השפתיים..פשוט קשה,וכואב.. 'ג'סטין קוםםםם!!ג'סטין בבקשה קוםםםם' היא אמרה,שמעתי את הדמעות שיש לה בקול,אם הייתי יכול לבכות איתה הייתי בוכה,אבל אני לא יכול בקושי לזוז,הדבר היחיד שהייתי יכול באותו הרגע הוא לנשום ולשמוע,זה הכל.. שמעתי אותה מתקשרת לאמבלונס,התחיל לרדת גשם,והיא עדיין עמדה איתי בחוץ,כשאני והיא על הרצפה שבה התעלפתי עם הגשם שמטפטף עלינו.. 'הלו?אמבולנס..בבקשה תגיעו ל********* ג'סטין..ג'סטיון ביבר התעלף כאן מפגיעה של צלם פפארצי' היא אמרה..את הצד השני לא יכולתי לשמוע,אבל הרגשתי טיפה שנופל עליי,היא הייתה טיפה חמה,לא קרה כמו הגשם..זאת היייתה הדמעה שלה..אני כל כך רוצה לקום אליה ולחבק אותה אבל פשוט כואב לי אני לא יכול להזיז כלום..אני כאילו מעולף למחצית… 'תודה..תודה אבל מהר בבקשה אני מפחדת עליו בבקשה' היא אמרה בקול שקט וצרוד.. 'אל תדאג אני איתך אני לא עוזבת איתך' היא אמרה לייד האוזן שלי,שוב..הרגשתי את הטיפות שנפלו עליי אבל אני לא יכלתי להזיז את הגוף!! היא ליטפה את שערי,היה רעם חזק,והראש שלי התחיל לכאוב..אז כבר הייתי מעולף,לא למחצית..מעולף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך