Justin♥
המשך מחררררררררררר

זה סיפור אהבה פשוט,פשוט סיפור אהבה 13

Justin♥ 13/12/2013 1464 צפיות אין תגובות
המשך מחררררררררררר

לפני הכל,אני רואה שכן נכנסים לסיפורים שלי אבל לא הרבה..אז..יכול ליהיות שאני יפסיק לכתוב את הסיפור הזה ואולי אני לא יכתוב בכלל..לא יודעת אני כאילו מרגישה שאני כותבת לעצמי ולא באלי להרגיש את זה..אז בכל סיפור,לפחות תגובה אחת,ואני ימשיך ♥

פרק קודם:
'שאנל באמת תודה על הכל..אני רוצה לישון..את מרשה לי?' הוא שאל אותי.. 'כן גם אני גמורה..נילך לישון?' שאלתי אותו,הוא עצם ראשון עיניים ונרדם אחרי תי שניות,קמתי בזהירות,לקחתי את הקערות,ירדתי למטה מהחדר שלנו ושמתי את הקערות,עליתי מהר למעלה,נכנסתי למיטה שוב,כיסיתי את עצמתי והלכתי לישון (=

פרק 13:
~בוקר~
קמתי בבוקר וג'סטין של לא שכב לצידי..הדבר היחיד ששמעתי הוא רעשים של סירים מהמבטח למטה ומוזיקה..נכנסתי למקלחת ועשיתי סידורי בוקר..צחצחתי שיניים,שטפתי פנים,נכנסתי למקלחת,סירקתי את השיער,ושמתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=106917138 וירדתי למטה..ואיך לא ניחשתי לפני,ראיתי את הדביל שאני קוראת לו ג'סטין,מנסה להכין לאכול,באתי מאחוריו ושמתי את הידיים שלי על הכתפיים שלו בזמן שהוא נאבק עם המרית על ה"חביתהההה תיצאיייי כברררררר נוווווווו יש אנששיםםם שרעבבבביםםםםםםםםםם" ואמרתי לו 'צריך עזרה?' .. 'לא..טוב נו כן' הוא אמר נאנח והסתובב אליי.. 'בוקר טוב גם לך' אמרתי כשהוצאתי את החביתה מהמחבת.. 'בוקר טוב' הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי וחייכתי.. 'על מה ולמה את מחייכת על הבוקר גברת שאנל?' הוא שאל 'כי..באלי..' אמרתי מחייכת.. 'טוב,אז אולי תחייכי כשאני יגיד לך שהיום אנחנו הולכים לקנות לך בגדים,לסרט ואחרי זה אולי לאכול אם אני יהיה רעב..למרות שאני תמיד רעב' הוא אמר וקפצתי עליו בנשיקות וחיבוקים.. 'אתה יודע כמה זמן לא הייתי בקניון וקניתי בגדיםםם??' שאלתי אותו מחוייכת ומתלהב..על הגב שלו! 'אההה כנראה שהמון זמן אם את מנסה לשבור לי את אחת החוליות' הוא אמר וירדתי מהגב שלו.. הוא בחן אותי מעט ואמר לי 'את יפה'..הוא חיבק אותי ושם את הידיים שלו על המותניים שלי,הוא קירב טיפה את הפנים שלו אל שלי ונישק אותי,שמעתי את ג'קסון צועק מבחוץ לג'סטין 'איכסססס' וג'זמין צוחקת,ופשוט התחלתי לצחוק באמצע הנשיקה 'מה יש לך שאנל?' ג'סטין שאל אותי ועניתי לו 'אחים שלך מצחיקים אותיי',הוא יצא אליהם החוצה,והרים את שניהם בעצבים,לפני שהוא נכנס הוא אמר להם 'אם מישהו מכם יעז לנסות לצאת מהחדר אני יהפוך לדינזאור אוכל אדם ואני יטרוף את שניכם בחיים,אתם תישבו בקיבה שלי כל כך הרבה זמן ותנסו למצוא דרך לצאת אבל אתם לא תצאאאאאאאאווווווווו משם!!ברור?' הוא שאל אותם..אוקע נבהלתי..למה הוא מאיים עליהם עם דינוזאורים?.. 'אנחנו נתפוס לך בפיטמותת ביבר' ג'קסון אמר וג'קסון התחיל לצבוט אותו בפטמות..(סליחה על ההטרדה ל..עדינים (?) שבינכם) ג'סטין התחיל לצחוק וג'זמין עמדה ליידי,התקופפתי ושאלתי אותה.
'הם תמיד ככה?'
'כן'? היא השיבה.
'וואו..אחים משוגעים' אמרתי לה..
'אני יודעת,אבל הם כל הזמן מקביל עונש מאבא ואני לא' היא אמרה..
'ג'סטין מקסל עונה?' שאלתי וחייכתי חיוך רשע כזה..
'כן..פעם אחת אבא נתן לו סטירה בטוסיק,ואז ג'קסון נתן לו גם' היא אמרה..אומייגאד חחחחחחחחח רציתי לצחוק אבל לא היה לי נעים..
'אויש מסכן' אמרתי וראיתי שהם נרגעו,ג'קסון וג'זי יצאו מהבית וג'סטין ניקה מעצמו..משהו.. 'נו רוצה לספר לי משהו??' שאלץי אותו ועל פניי היה חיוך רשע.. 'מה?' הוא שאל בפרצוף לא מובן.. 'שמעתי שאבא שלך וג'קסון היו נותנים לך מכות באחמממאחחמ טוסיק אחמממ אחממ' אמרתי וברחתי לסלון,לקחתי מהר את הלט של הטלוויזיה והדלקתי. 'מה אמרת?' ג'סטין שאל אותי כשקפץ על הספה ממאחורה. 'כלום' אמרתי.. 'נו מה אמרת שא..' הוא בא להגיד אבל נתתי לו נשיקה,שישתוק,ובתמורה לנשיקה שהתפספסה לנו בגלל האחים המאוד חמודים שלו.. נישקתי אותו בעדינות…4 דקות של נשיקה הרגיעה אותו. 'אוקיי אני עולה למעלה למקלחת' הוא אמר והרים ידיים למעלה.

אחרי עשרים דקות יכלתי להריח את הבושם של ג'סטין מלמעלה..הוא שם מכנס של אדידס ונעלי..לא יודעת לא ברור מה פשוט שטוחות,חולצה ארוכה והבנדנה שהוא חורש עליה..קמתי אליו ונתתי לו נשיקה בלחי ויצאנו..

~בקניון~
פאפארצי לא היו בכלל,אבל אנשים היו המון,שמעתי כל מיני צעקות כמו 'גיי' 'הינה ג'סטין ביבר' 'ג'סטיןן אנחנו אוהבים אותך' או עוד כל מיני צעקות כאלו או צעקות מגעילות של שונאים שלו,אבל הוא לא התייחס .. אני גאה בו שהוא לא מתייחס אליהם!! נכנסנו לחנות של גלידה 'מה את רוצה?' גסטין שאל אותי..' מה שאתה לוקח' אמרתי לו והואאמר 'אוקיי אני רוצה גלידת תמנונים גוססים עם טיפה קקי של פלנקטונים תודה' והמוכרת הייתה בשוק..צחקקתי ואמרתי 'תביאי לנו שני גלידות עם ווניל ושוקולד' אמרתי והיא שמה לנו,לקחנו את הגלידה ויצאנו לטייל מחוץ לקניות 'אתה דביל' אמרתי כשלקחתי לק מהגידה.. 'דביל שאת אוהבת' ג'סטין אמר לי.. 'אני שונאת אותך מי אמר שאני אוהבת אותך?' שאלתי אותו בצחוק והוא הסתכל עליי מופתע.. 'לא ציפיתי לזה' הוא אמר והמשיך לאכול את הגלידה שלו,הגענו
לים (הים היה ממול לקניון) וישבתי על החול,ג'סטין התייב ליידי ושמתי את הראש שלי על הברכיים שלו,הוא יחק לי בשיער והסתכל לי בעיניים..הוא התכופף לאט לאט ונישק אותי..הוא נישק אותי בעדינות וברכות,והשפתיים שלו היו נעימות..הרגשתי פלאש פה ופלאש כאן,אבל כשיש ביננו אהבה אמיתית גם אם יתקעו לנו מצלמות בעיניים זה לא יפריע לנו. הוא התחרר מהנשיקה ואמר לי 'אני אוהב אותך..מאוד,ואני בחים לא יוותר עלייך..בחיים' הוא לחש לי.. 'אני אוהבת אותך יותר' אמרתי לו וקמתי מברכיו,באתי לתת לו נשיקה בפה אבל ממאחוריי שמעתי מישהו מוחא כפיים לאט ואומר 'נו נו נו..תראו מה יש לנו כאן..' הסתובבתי וראיתי את…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך