סיפורונת
המשך יבוא..

זה סיפור חיי-פרק 8

סיפורונת 31/07/2011 824 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

בדרך לבית שלי חשבנו על השכבה ונתנו ניקוד לכל אחד לפי הפופלריות ולפי שווה או לא שווה.
זה היה בהחלט משעמם, בגלל שאני יודעת כבר וזה מה משעמם לחזור על אותו הדבר כמה פעמים.
"אולי נדבר על משהו אחר?" שאלתי אותן והן הביטו בי מבט זועף."אוקיי אוקיי" מילמלתי ומיהרתי להתקדם מהר יותר כי הבית שלי כבר היה נורא קרוב אז מיהרתי להתקדם ולפתוח להן את הדלת.
דנה ולי נכנסו בשקט, המומות מהשיפוצים והשינויים שהתחוללו אצלי בבית מאז שהיו בפעם האחרונה אצלי.
"כל כך מדהים אצלך!" צרחה דנה ולי צרחה פשוט צרחת שמחה כזאתי.
"טוב…נלך לשתות מילשייק?" שאלתי אותן.ידעתי שהבית שלי מדהים והכל, אני אכן גרה כאן, הן יכולות לדבר על משהו שלא ידעתי עליו?.
כולנו החליטו מילשייק שוקולד ומיד התחלתי להכין ת'מילשייק.כשחיכיתי שהמילשייקים יהיו מוכנים, קיבלתי הודעת אס אמ אס מ-חסוי:
היי! את זוכרת אותי מאתמול? שהפלתי אותך? בואי ניפגש היום במלון איגלנד ואני אפצה אותך.היום בשש.

אני לא מאמינה, הוא כאילו מזמין אותי לדייט?!
המילשקיים היו מוכנים כבר ושמתי אותו בכוסות מיוחדות למילשקיים.
אחרי שדנה ולי הלכו, התחלתי לחשוב על לבוש שאני אלבוש לדייט הזה.
אני צריכה ללכת לקניון, בדיוק!.צילצלתי לאמא.
"אמא!!" צרחתי לה הפאלפון.
"מה קייטוש?"
"אני צריכה לקניון"
"עוד דייט? מי בן המזל הפעם?"
"אמא! אני פשוט צריכה לקניון!"
"אני עכשיו אצל הפדיקורית שלי, עוד חצי שעה אני בבית, זה כל כך דחוף?"
"כן!!"
"אוקיי אז עוד רבע שעה אני בבית"
"עכשיו!"
"אז בואי לפדיקורית שלי!"
"טוב אוקיי, אני באה"
ניתקתי ואירגנתי את כל הדברים שלי ולקחתי איתי את רשימת הדברים שאני צריכה לקנות ואת הנייד.
שוב הודעה מה-חסוי:
אז קבענו?

היססתי.מה לענות לו? אמא שלי כבר מטורפת מכל הדייטים האלה!.הרגשתי את אצבעותיי שולחות לו בחזרה כן.
לאאאאא!! אצבעות רעות!!.אמא שלי תתחרפן!.
הלכתי ברחוב ואנשים עברו לכל מיני מקומות וחנויות.חיפשתי את הבית של הפדיקורית של אמא, וזה היה דיי קשה.התחלתי לעבור על המספרים וזה לא עזר.
"היי שנינוש!" שמעתי פתאום את הקול המתוק של אמא.
הסתובבתי במהירות "נורא קשה לזכור איפו הפדיקורית שלך גרה" נזפתי בה.
"היית צריכה לשאול איפו היא גרה" אמרה אמא ונאנחתי.
"עכשיו, למה את צריכה לקניון?" שאלה אמא.
"שאלה טיפשית.את יודעת שמתישהוא אני צריכה לחדש ת'מלתחה" אמרתי.
"אוקיי..אוקי…אבל את מבטיחה לי שעד חמש את בבית" אמרה והינהנתי במהירות ומיהרתי להיעלם מעינייה.
"מתבגרים…" מילמלה


תגובות (1)

אהבתי(:

09/08/2012 02:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך