Justin♥
אני ימשיך מחר

זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 14

Justin♥ 14/12/2013 1428 צפיות 2 תגובות
אני ימשיך מחר

בפרק הקודם:
'לא ציפיתי לזה' הוא אמר והמשיך לאכול את הגלידה שלו,הגענו
לים (הים היה ממול לקניון) וישבתי על החול,ג'סטין התייב ליידי ושמתי את הראש שלי על הברכיים שלו,הוא יחק לי בשיער והסתכל לי בעיניים..הוא התכופף לאט לאט ונישק אותי..הוא נישק אותי בעדינות וברכות,והשפתיים שלו היו נעימות..הרגשתי פלאש פה ופלאש כאן,אבל כשיש ביננו אהבה אמיתית גם אם יתקעו לנו מצלמות בעיניים זה לא יפריע לנו. הוא התחרר מהנשיקה ואמר לי 'אני אוהב אותך..מאוד,ואני בחים לא יוותר עלייך..בחיים' הוא לחש לי.. 'אני אוהבת אותך יותר' אמרתי לו וקמתי מברכיו,באתי לתת לו נשיקה בפה אבל ממאחוריי שמעתי מישהו מוחא כפיים לאט ואומר 'נו נו נו..תראו מה יש לנו כאן..' הסתובבתי וראיתי את..

פרק 14:
הסתובבתי וראיתי את..לא אין מצב!! סלינה!! 'מה את רוצה מאיתנו?' ג'סטין שאל בתוקפנות.. 'חחח..מכם?כלום..ממך..הרבה' סלינה..סליחה..זולינה אמרה. 'יש ללי עכשיו חברה,ואיתה אני מאושר,ואם את מתכוונת להמשיך לעצבן אותי או לחפור לי אני יתקשר למשטרה ונכון שזה אייומים של ילדים בני 3 אבל את תצטרכי להתמודד עם זה,אני ממש לא מתכוון לתת לך להרוס לי את האבה שלי ואפילו לא התחלנו אותה וכבר באת..אז באמא שלך סליה תעופי לי מהעיניים ובחייך שלך אל תחזרי אליי!!' ג'סטין אמר לה בתוקפנות..היא ברחה ושמעתי אותה אומרת לי 'כלבה'. 'ג'סטין תפסיק נו' אמרתי לו 'מה להפסיק שאנל?? מה את רוצה שאני יפסיק אה???בואי הולכים' הוא אמר ומשך לי ביד.. 'אתה מכאיב לי' אמרתי לו והוא לא הרפה את ידו מימני,'אתה מכאיב לי' אמרתי שוב פעם והגברתי מעט את הקול שלי,היינו כבר בדלת של האוטו והוא פתח את הדלת והוא הידק את אחיזתו ואמרתי לו שוב 'אתה מכאיב לי' אבל הפעם בצעקה,הוא הסתכל עליי במבט מצטער ואמר לי 'אני מצטער'..הוא בא לתת לי חיבוק אבל אני העפתי אותו מימני.הוא לא הבין מה אני רוצה מימנו,נכנסנו לאוטו והתחלנו לנסוע ובאמצע הדרך ג'סטין אמר 'אנחנו היום בערב הולכים לטקס פרסים ואת באה איתי,בשעה 19:00 אנחנו צריכים ליהיות שם.'..ניסיתי שלא להראות שמחה,כי אני מאוד אוהבת לצאת מהבית,במיוחד עם שמים שמלות (; טוב עזבו זה לא ממש חשוב עכשיו..הגענו הבייתה וג'סטין חנה את האוטו,יצאנו שנינו מהאוטו ונכנסנו הבייתה,הבית היה פשוט הההפפפפוווווךךךך!! בואו נגיד שגנבים,לא יולים לעשות דבר כזה!! כי יש לו שומרים כן… 'אאאאאאאאאאאאממממממממממממאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא' ג'סטין צעק לאמא שלו,פטי מלמטה. 'ג'סטין יקירי,אני כאן' היא צעקה לו בחזרה,שוב,לא דיברנו,לא הסתכלנו אחד על השני..פשוט כלום!! הוא לא יכול לבוא ולריב עם כל העולם על כל דבר שמישהו בא ועושהלו,אני לא יילך לו לעולם,וגם אם אני יילך הוא יודע שבסופו של דבר אני יחזור!! הוא לא צריך להתווכח עם כולם,אחרי זה התקשורת מנפחת את זה והוא לא מבין מה רוצים מימנו! עלינו שנינו למעלה וראיתי שפטי אורזת דברים. 'אמא.אמ..אמא מה את עושה?' ג'סטין שאל אותה…'אה כן זה פשוט,אנחנו מחר יוצאים לסיבוב ההופעות..' היא אמרה בספונטניות..'מה..חשבתי שסקוטר דחה את..' הוא בא להגיד ופטי עצרה אותו 'כן כן אני יודעת גם אני חשבתי שהוא דחה,אבל הוסיפו עוד 2 ארצות ובכל אחת מהן יש כמה מופעים,לכן אנחנו יוצאים כבר מחר בבוקר..זה אומר ששניכם ישנים היום בחדר שלי יחד!!' פטי אמרה..לאאאא רוצה לישון איתו נו הא יתחיל לחרפן אותי!!נכנסתי לחדר של פטי,האמת שזאת פעם ראשונה שאני בחדר שלה,היה ארון גדול בצבע לבן,ומיטה באותו הצבע,טואלט גם באותו הצבע עם מראה גדולה עגולה וידה גםכן לבנה,המיטה הייתה על במה קטנה כזאת והיה מאחוריי המיטה חלון ענקי שאפשר לראות בו ים ואת הגינה שלהם,עמדתי ליד החלון והסתכלתי על הנוף,פתאום הרגשתי ידיים שעוטפות את המותניים שלי,זה היה ג'סטין.
'אהבת?' הוא לחש לי באוזן..העפתי אותו בעדינות מימני 'למה אתה צריך לנפח הכל?' שאלתי אותו בעדינות אחרי ששררה ביננו כמה דקות שתיקה.. 'אני לא מנפח כלום,אני לא רוצה שהיא תהרוס לנו!! אני אוהב אותך מאז שאני ראיתי אותך בפעם הראשונה אצל מנדי שזה היה לפני כל כך הרבה זמן ואת עדיין לא קולטת את זה! אני לא אתן לאפחד להרוס לי את האהבה שעד עכשיו פיתחתי כלפייך כי אני יהרס אחר כך!! אחרי הפרידה מימני לא הצלחתי להיפתח ככה לאפחד ובמיוחד לא לשפוך את הרגשות שלי ככה כמו שאני עושה איתך..אז תפסיקי להגיד שאני מנפח הכל כי היא קרצייה,וכשיגיע היום ואנחנו ניפרד בגללה את תביני על מה אנחנו נדבר!!' הוא צעק עליי..הייתי מבולבלת באותו הרגע..זתומרת לא אני..הרגשות שלי..כל כך הצטערתי על מה שאמרתי בכלל והוא גם כל כך עיצבן אותי שרציתי להרביץ לו..וזה מה שבדיוק עשיתי..הרבצתי לו בחזה והוא התחיל ללכת אחורה ואני אחריו,,לאט לאט התיישבנו על הרצפה נשענים על המטה,ואני מרביצה לו בחזה והוא עם הראש על המיטה..דמעות התחילו לצאת לי מהעיניים ונשברתי..הוא הרים את הראש מהמיטה והרים לי את הראש מהסנטר והעפתי לו את היד ופשוט חיבקתי אותו!! אני כזאת מפגרת במצבים שכאלו ואני אפילו לא יודעת מה לעשות וזה מה שאני עושה!! פשוט חיבקתי אותו..הוא נישק אותי בראש ולחש לי באוזן 'אני מצטער..אני מצטער אני מצטער אני מצטער'…. הוא המשיך אבל נישקתי אותו,וכמובן שמי יתחשב באהבה הכל כךךךך נחשקת שלנוווווו בבית המהמםם הזהה?? אפחד 0_0 פטי נכנסה לחדר 'חב..אוקע אני לא יפריע' היא אמרה ויצאה מהחדר.. 'אני אוהבת אותך..ותפסיק ג'סטין' אמרתי לו והוא אמר לי 'תגידי לי מה שאת מרגישה..אני מקבל הכל.. 'אני מרגישה שאתה מפגר כשאתה חושב שהזונה הזאת תפריד ביננו כי אתה יודע שהיא לא!! כלום לא יפריד ביננו ג'סטין!! אתה אידיוט כי זה מה שאתה ואין לי סיבה לכך..ואתה אגואיסט כי אתה צועק עליי,ואתה בעצמך אמרת שאני גורמת לך לחייך..אז למה אתה צועק עליי?' אמרתי לו ומחיתי את הדמעות שירדו לי מהעיניים.. 'אין לי מה להגיד חוץ מזה ' הוא אמר וטרף אותי בנשיקה..אותם פרפרים שחיממו את הבטן שלי בפעם הראשונה שהתנשקנו הגיעו שוב..והרגשתי כל כך טוב איתו..עלינו למיטה,כיוונו את השעות לשעה 18:00 כדי שנוכל להתארגן..והלכנו לנוח..


תגובות (2)

תעבירי את זה ז׳אנר לסיפורי מפורסמים, שם יהיו יותר תגובות

14/12/2013 12:03

בטוח? חשבתי שזה אמור ליהיות באהבה..אבל בסדר אני יעביר את זה עכשיו למפורסמים

15/12/2013 08:16
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך