זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 2

Justin♥ 03/12/2013 1136 צפיות 2 תגובות

בחיים לא חשבתי שכשאני יגיע לעמותה,ג'סטין ביבר יגע גם..טוב לא רציתי להיכנס לתוך המהומה אז פשוט נכנסתי דרך הדלת שאני תמיד נכנסת וזאת הדרך האחורית,היא פשוט יותר קרובה .. ראיתי את דינה,האחראית על המתחם של הילדים הקטנים בעמותה, שעמדה בכניסה לדלת ולא הבינה בדיוק מה הולך שם,התקרבתי אליה ושאלתי אותה'דינה..אנ..אני יכולה להיכנס?' שאלתי..וראיתי שהיא בוהה בביבר..'כן..כן בטח שאנל כנסי' היא אמרה,הסתובבתי לרגע וראיתי שג'סטין בוהה בי מיד הורדתי את מבטי.. נכנסתי למבנה ויכלתי לשמוע אותו אומר 'אני רוצה להיכנס דרך הדלת שזאתי עם השחור נכנסה'. פאק נו זה לא קורה מה הוא רוצה?! עמדתי ליד המעלית באייפון מצייצת קצת בטוויטר,וראיתי שהוא נכנס אחריי,ללא שומרים בכלל..כנראה שאסור בכל אופן יש כאן ילדים קטנים,הוא עמד ליידי במעלית וראה שאני מצייצת בטוויטר,המעלית נפתחה ושנינו נכנסנו,אני עמדתי בצד והוא עמד,קרוב..קרוב מידיי.. הוא הסתכל לי באייפון,יכולתי לראות את זה בזווית העין,ואחרי שנייה ראיתי ציוץ שלו..מה הכלבלב רוצה מימני?!

@JustinBieber : what your problem babe? u dont cant say hello?הוא צייץ.. הסתכלתי עליו והוא גיחח. צייצתי בחזרה SHUT UP stupid boy. שמעתי את צליל ההודעה האייפון שלו ובדיוק שהוא בא להחזיר ראיתי שהמעלית נפתחה,יצאתי ממנה והוא אחריי..ראיתי שהוא בא אחריי ולא הבנתי למה.נכנסתי לחדר של מנדי וראיתי אותה עושה פיזיוטרפיה, מנדי נפגעה בתאונת דרכים והיו צריכים לקטוע לה את הרגל,ועכשיו אחרי ששמו לה רגל מברזל מיוחדת,מלמדים אותה איך ללכת איתה,הסתובבתי כדי לשבת בכיסאות אבל ג'סטין עמד מאחוריי ונתקעתי בו 'אחחחחחח נו מה אתה מפגר מה אתה בא אחיי בכלל?' אמרתי לו כששמתי את היד על המצח והתיישבתי בכיסאות ליד החדר של מנדי..'מה את רוצה גם אני מבקר את מנדי בזמן האחרון מאוד התקרבנו..את בטח שאנל' הוא אמר. מה לעזאז… 'איך אתה יודע?' שאלתי אותו 'מנדי מדברת עלייך המון,היא אמרה לי שאת מאוד יפה ושהיא רוצה שאת תיהיה אמא שלה..' כן מנדי היא יתומה,היא גרה אצל דודה שלה. 'וואו לא חשבתי שמנדי תגיד דבר כזה עליי..יוו איזה כואבב זהה נו בחייאת תכניס קצת שומן לחזה שלך!!' אמרתי לו.. 'חחח בחיים לא חשבתי שאני יתנגש בבחורה,לא קרה לי מצטער,אני אלך להביא לך קרח..' הוא אמר וקם להביא לי קרח..

יכול ליהיות..לא אין מצב..רגע..לא נו מה אני בכלל חושבת על זה אין מצב שהוא התאהב בי!!!!

הוא הגיע עם הקרח ונתן לי,כשהרגשתי את האצבעות שלו עברה בי צמרמורת כזאת,כמו שהרגשתי בפעם הראשונה שהאקס שלי עידן נתן לי נשיקה!! לא נגע בי נתן לי נשיקה!!! וואו מה עובר עליי אמא..'על מה את חושבת שאנל?' הוא עצר את מחשבותיי.. 'מה? אהה כלום.. אה כלום' אמרתי..הסתכלנו אחד על השנייה בעיניים,הסתכלתי לו בעיניים המבריקות בצבע דבש האלו..חמש דקות שהסתכלתי עליו.. 'אני חושבת שכדי שנכנס,מנדי מחכה לנו' לחשתי… קמתי מהמקום שלי אבל ידו של ג'סטין עצרה אותי 'מה?' שאלתי כשהייתי קורה מידי לשפתיים שלו,הוא הסתכל לי על השפתיים כמה דקות והשיב' כלום' ושיחרר את ידי..נכנסנו למנדי,הוא היה מאחוריי.. 'דובוששששששששש' צעקתי כשנכנסתי לחדרה.. 'פנדוששששששש אני התגעגתיי אלייך' מנדי אמרה כשנכנסתי אליה לחדר..'ומה זה אמור ליהיות?' ג'סטין שאל.. 'ברבור גם אתה כאן?' מנדי שאלה כשג'סטין נכנס לחדר.. 'ומה זה אמור ליהיו?' שאלתי בקולו של ג'סטין.. 'השם חיבה שמנדי נתנה לי' אני וג'סטין אמרנו ביחד..שוב פעם מבטינו הצטלבו והורדתי את מבטי מעיניו..'טוב אז מנדי,זוכרת שאתמול באתי והראתי לך שיר שכתבתי?' ג'סטין שאל את מנדי ומנדי החזירה 'כן נו' .. 'אז עכשיו באה לי המוזה להמשיך אותו,רוצה ננסה?' הוא שאל אותה..שמעו שאין לי מושג מה הולך כאן. ג'סטין לקח גיטרה מתחת למיטה של מנדי..בחיים לא ידעתי שיש לה גיטרה את האמת,זתומרת תמיד ידעתי ש"ברבור" מבקר את מנדי..לא ידעתי שהוא מביא לה גיטרות עם התמונותש לו.. איי איי הצניעות..יותר צנוע ממני זה מדהים. 'פנדוש?' מנדי שאלה אותי.. 'אה מה כן?' שאלתי כשהרמתי את מבטי מהשפתיים של ג'סטין (הסתכלתי עליהם,סוטים די לחשוב על דברים כאלו) 'פנדוש ניראלי כדאי שתישתי,אני יילך להביא לך משהו לישתות' ג'סטין אמר ולא התווכחתי איתו.. ג'סטין יצא מהחדר ומנדי התחילה להגיד לי 'אני יודעת שאת מאוהב בווווו' היא אמרה..' לא נכון דיי מנדי!!' אמרתי..'די להכחיש רואים את המבטים שלך!!' שמעו הילדה בת 10 מאיפה היא הביאה לי את זה עכשיו????? 'יכול ליהיות שאני מתחילה..' אמרתי לה במבט נאנח.. 'אני ידבר איתו על זה..בנתיים תדאגי לתרגם לעצמך את השיר שג'סטין כתב..הוא כתב את זה עלייך' היא אמרה.. 'מה עליי???' 'כן..סיפרתי לו כל כך הרבה דברים עלייך ומלא תמונות גם שלך הראתי לו והוא החליט שהוא רוצה ליהיות הגרילפרנד שלך' היא אמרה ועצרתי ותיקנתי אותה 'בויפרינד דובוש' 'כן נו בויפרנד.אז הוא כתב עלייך שיר שקוראים לו בויפרנד'… בדיוק שבאתי לענות לה ברבור נכנס לחדר והביא ליק ולה,הוא הגיש לי את הבקבוק ושוב אותה הצמרמורת שעברה בי בפעם ההיא עם הקרח..'תודה' אמרתי לא בקרירות והוא אמר 'בטח,תמיד פנדוש'.. 'אל תקרא לי פנדוש י'ברבור' אמרתי וגיחחתי טיפה.. 'ששש די לריב..ברבור נו תשיר לייי' מנדי אמרה..הוא התחיל לשיר..
If I was your boyfriend, I'd never let you go
I can take you places you ain't never been before
Baby take a chance or you'll never ever know
I got money in my hands that I'd really like to blow
Swag swag swag, on you
Chillin by the fire why we eatin' fondue
I dunno about me but I know about you
So say hello to falsetto in three two

I'd like to be everything you want
Hey girl, let me talk to you

If I was your boyfriend, never let you go
Keep you on my arm girl, you'd never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I'd never let you go, I'd never let you go

Tell me what you like yeah tell me what you don't
I could be your Buzz Lightyear fly across the globe
I don't never wanna fight yeah, you already know
I am ‘ma a make you shine bright like you're laying in the snow
Burr
Girlfriend, girlfriend, you could be my girlfriend
You could be my girlfriend until the epic world ends
Make you dance do a spin and a twirl and
Voice goin crazy on this hook like a whirl wind
Swaggie

I'd like to be everything you want
Hey girl, let me talk to you

If I was your boyfriend, never let you go
Keep you on my arm girl you'd never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I'd never let you go, I'd never let you go

So give me a chance, ‘cause you're all I need girl
Spend a week wit your boy I'll be calling you my girlfriend
If I was your man, I'd never leave you girl
I just want to love you, and treat you right

If I was your boyfriend, never let you go
Keep you on my arm girl you'd never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I'd never let you go, never let you go

Na na na, na na na, na na na
Ya girl
Na na na, na na na, na na na ey
Na na na, na na na, na na na ey
Na na na, na na na, na na na ey

If I was your boyfriend

כל השיר רק זרמתי אתם ובקטע של נה נה נה גם הצטרפתי.. בסוף כשהוא אמר את הקטע של 'If I was your boyfriend' הוא האריך את הבויפרידנ והסתכל עליי במבט מעצבן כזה כאילו הוא מנסה להעביר לי מסר.. עכשיו הבנתיי ברבור הסקסי התאהב בי!


תגובות (2)

אהבתייי
תמשיכיייי
ושמי בז אמר מפורסמים
וגם אני בליברית אחותייייייי<3

03/12/2013 12:03

חחחחחחחחחחח אני ימשיך עוד כמה דקות את לא רוצה לתאר מה הולך לי בחדר אני לקחתי את כל המכשירים שיש לנו בבית ושמתי בהם את הקליפ החדש של ג'סטין אז שכל השירים ייגרמו אני יכתוב חחחח

03/12/2013 12:23
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך