זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 3

Justin♥ 03/12/2013 1012 צפיות אין תגובות

פרק קודם:
כל השיר רק זרמתי אתם ובקטע של נה נה נה גם הצטרפתי.. בסוף כשהוא אמר את הקטע של 'If I was your boyfriend' הוא האריך את הבויפרידנ והסתכל עליי במבט מעצבן כזה כאילו הוא מנסה להעביר לי מסר.. עכשיו הבנתיי ברבור הסקסי התאהב בי!

פרק 3:
אני וברבור.. פאק מי אני שתקרא לו ככה..אני וג'סטין סיימנו עם מנדי כי ההורים שלה באו לבקר אותה והשומרים של ג'סטין הכלו,ג'סטין בא עם הפארררררררארי שלו..חי בסרט עמוק הילד..יצאנו מהמבנה והיה קור כלביםםם!! 'רוצה אני ייקח אותך הבייתה?' ג'סטין שאל כשמשך אותי פנימה למבנה,והינה שוב הצמרמורת הזאת… הייתי כל כך צמודה אליו!!זה פשוט משהו שמטריף אותי!! הוא הצמיד אותי לקיר והתקרב אליי בעדינות לנשיקה,ראיתי שהוא מתכוון לתת לי,אבל למה כל כך מהר?!?!
'כן' לחשתי לו והזזתי אותו בעדינות ממני..'בואי' הוא אמר,יצאנו מהר מהאוטו והיה שלג כבר..זה היה יחסית מאוחר בלילה..הוא פתח לי את הדלת,נכנסנו שנינו לאוטו,חגרנו,הוא התניע ונסענו..'לשים שירים?' הוא שאל. 'איך שבא אלייך' אמרתי מרימה את מבטי מהאייפון אליו,שנינו באנו לכיוון הרדיו והוא נגע ביד שלי,הוא השאיר את היד שלו על שלי לשתי שניות ואז שחררתי..בדיוק היה רמזור אדום.. 'היד שלך קפואה שאנל' הוא אמר כשהוא מסתכל על הרמזור..'לא נורא' אמרתי.'זה כן נורא!! את תקפאי!' הוא אמר.למה אני חשובה לו כל כך לעזאזאל?!?!?!?!?!?? 'למה אתה מתייחס אליי ככה?' אמרתי והוא בדיק המשיך לנסוע..'איך זה ככה?' הוא שאל.. 'ככה אתה יודע למה אני מתכוונת..אתה שואג שלא יהיה לי קר,מחזיר אותי הבייתה..' אמרתי.בלעתי את הרוק ואמרתי בקול נמוך יותר 'מנסה לנשק אותי'.. כשאמרתי מנסה לנשק אותי הוא העביר את מבטו אליי.. 'ג'סססססטיןןןןןןןןןןןן' צרחתי לו והחזקתי לו את היד חזק ושמתי את הראש שלי על הירך שלו. הוא סובב את ראשו מהר אל הכביש וראה שכמעט עשינו תאונה.. 'אני מצטער' הוא אמר כשאני באותה תנוחה עליו…נשמתי מהר ובחוזקה והייתי בלחץ! 'זה נגמר?' שאלתי.. ג'סטין הניח את ידו על הראש שלי..היד שלו רעדה טיפה..הוא ליטף לי את הראש והוא אמר 'כן,זה נגמר..' הרמתי את הראש בעדינות,והסתכלתי לו בעיניים,שוב את אותו המבט הזה שהוא הסתכל עליי בחדר של מנדי.המשכנו את הנסיעה עם שירים שהוא שם מהאלבום שלו under the mistletoe,צנוע הילד.

הגענו לחנייה שלי בבית ובאתי לצאת מהאוטו אבל ג'סטין עצר אותי..'נשיקה,בלחי' הוא אמר..באתי לתת לו נשיקה בלחי והוא סובב את הראש ונתן לי בפה..השפתיים שלו כל כך נעימות,הייתי צריכה את הנשיקה הזאת..הוא לא טרף לי את השפתיים..הוא נתן לי נשיקה עדינה,היד שבה ג'סטין תפס אותי הגיעה למצב שהאצבעות שלנו משתלבות אחת בשנייה..עם הייד השנייה החזקתי לו בעדינות בצווארון של החולצה,והוא שם את ידו השנייה על המותן שלי. זרמתי איתו..זהו אני ידעתי סופית שאני הולכת ליהיות איתו מתישהוא לא משנה לי מתי!! הפסקנו את הנשיקה..הוא הסתכל עליי שוב בעיניים..'ביי' לחשתי לו ויצאתי מהאוטו..
~נקודת מבט של ג'סטין~
ישששש ישששששש יעעשעשעשעשעשעשעששששש אני כוסון אעשששששש!!!!! סופסוף הצלחתי לנשק אותה..מנדי הראתה לי כל כך הרבה תמונות שלה כשבאתי לבקר אותה ולא חשבתי שאני אתהב בה כי בטח היא כמו כל הבחורות שדפקתי במועדון ואחרי זה עזבתי..אבל היא הייתה כל כך שונה..כל כך אחרת..היא הייתה מיוחדת מאוד!!
הגעתי הבייתה,נכנסתי ורקדתי מרוב שמחה..הייתי מאוד מאוד מפגר כי אמא שלי ואבא שלי היו במטבח 'מה הולך כאן?' אמא שלי שאלה ואתי בחצי חיוך עם פרצוף לא מובן.. התקרבתי אליהם אורמתי 'מה שהולך כאן זה שאנייייייייייייי לא הולך ליהיות רווק בקרוב' אמרתי והדגשתי את הקרוב.. עליתי לחדר שלי ושכבתי על המיטה..מנדי נתנה לי את המספר של שאנל..זה עוד משהו שאני אמור ליהיות שמח.

~נקודת מבט של שאנל~
וואי אני לא מאמינה שהוא נישקק אותי! ובאמת שרציתי את זה והצמרמורת הזאת שוב פעם הייתה לי..אני חייבת לספר את זה למישהו שיבין אותי..
'טום' אמרתי בשקט שנכנסתי לחדר שלו 'מממ' הוא אמר והסתכל עליי.הוא הבין שיש לי משהו באמת רציני להגיד לו 'מה קרה שאנשאנ?' הוא שאל..שאנשאנ זה השם חיבה שלי שהוא נתן לי בפעם הראשונה שהוא ראה אותי..'אפשר לספר לך משהו?' שאלתי..'בטח כנסי' הוא אמר..הוא קם מהכיסא שלו כי הוא היה בפייסבוק וישב במיטה ותפך עלייה שאני יבוא גם. ישבתי על המיטה והתחלתי לספר לו את הסיפור..מההתחלה..הכל כולל הכל!! מהקטע שהוא היה איתי במעלית עד לנשיקה.

' אז רגע את אומרת שאת נישקת את ג'סטין ביבר?' הוא שאל עפ פה פעור.. 'לא הוא נישק אותי' אמרתי.. 'ואיך אני אמור להאמין?' הוא שאל והורדתי את הראש.. פתאום שלחו לי הודעה,מנדי נתנה לי את המספר של ג'סטין אז הוספתי אותו..זה היה הוא. הוא שלח לי
'אם את חושבת שהנשיקה הזאת הייתה סתם את טועה,יש לי רגשות כלפייך מהפעם הרשונה שנתתי לך את הקרח,הרגשתי צמרמורת טובה כזאת ביד..והייתי חייב..פשוט חייב..אני מבין שבהודעות זה נשמע פטתי..אבל ..אני..אני באמת..
שאנל אני אוהב אותך' כשקראתי את זה היייתי בשוק..הייתי עם פה פעור ונתתי לטום לקרוא את ההודעה.. 'לא יכול ליהיות שג'סטין ביבר..הג'סטין ביבר מאוהב באחותי' טוםאמר … הוא צודק.

אבל סוד:

גם

אני

אוהבת

אותו….
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
ואני רוצה להרגיש את הנשיקה הזאת שוב


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך