זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 4 (למי שיש בעיות עם הכתיבה שלי שלא ייקרא ושלא יגיב)

Justin♥ 04/12/2013 685 צפיות אין תגובות

פרק קודם:
ואני רוצה להרגיש את הנשיקה הזאת שוב

פרק 4:
קמתי בבוקר ועדיין הייתי בשוק מההודעה שג'סטין כתב לי..לא חשבתי שהיה בזה כוונה.
היום אני הולכת לבקר את מנדי שוב,אני רק מקווה שברבור לא יהיה שם.. התארגנתי,לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=106003288 וירדתי למטה לאמא שחיכתה לי במטבח.. 'אמא מה הכנת לאכול?' שאלתי אותה בזמן שהתיישבתי על הכיסא. 'חביתה וסלט,מעוניינת??' היא אמרה.. 'מעוניינת' עניתי. 'סלט וחביתה אחד לשולחן מספר ארבע בדרךךךך' היא צעקה ושתינו צחקנו.. 'אמא אני הולכת למנדי אבל יכול ליהיות שאני יישאר שם עד מאוחר טוב?' שאלתי את אמא שלי.. 'למה?' היא החזירה בשאלה בזמן שפינתה את מדיח הכלים. 'כי ההורים שלה היום לא באים אליה הם שניהם עובדים וצריך לחכות עד שדודה שלה תסיים את העבודה והיא מסיימת היום ב21:30' אמרתי כשהכנסתי חתיכת חביתה לפה.. 'לא,לא מפריע..מה שכן מפריע שעוד שעה הכניסה לאורחים מסתיימת ואנחנו סתם מחכות כאן' .. היא אמרה,לקחתי מהר את התיק,האייפון וקצת כסף,נכנסנו לאוטו ויצאנו לכיוון העמותה.

~כעבור 45 דקות~
'וואו אמא הגענו יחסית מהר היום' אמרתי לה. 'כן זה בגלל שאין פקקים' היא החזירה כשפתחה את נעילת הדלתות באוטו,פעם באמצע רמזור פתחו לנו את הדלת של האוטו וגנבו לסבתא שלי את התיק..לא היה שם יותר מידי,בגלל זה אמא שלי לא לוקחת סיכון ונועלת את הדלתות. 'ביי אמא' אמרתי,נתתי לה נשיקה בלחי ונכנסתי למבנה..
שמעתי את מנדי מדברת עם מישהו,הצצתי מהדלת וראיתי שג'סטין יושב שם איתה ומדבר איתה.. 'אתה אוהב אותה?' מנדי שאלה..'כן' ג'סטין החזיר בתשובה..'אתה רוצה שאני ידבר איתה?' מנדי שאלה..'כן…כן' הוא אמר..'טוב אבל אל תגלה לה כלום כי אם היא תדע על זה הלך עלינו!!' מנדי אמרה וגיחחתי מעט.. הלכתי טיפה אחורה ואז נכנסתי לחדר.. 'דובושש' אמרתי למנדי והיא החזירה בחזרה 'פנדוש שלום!'…'את יודעת שהיום הבאתי לך מה שהבטחתי לך' אמרתי לה..'באמת??' מנדי שאלה. 'כן,אבל זה בתנאי אחד!' אמרתי לה. 'אל תגלי שאני הבאתי,תגידי שאמא הביאה לך!!' אמרתי לה.. 'היי גם לך' ג'סטין אמר כשהרים את הראש מהאייפון שלו.. 'היי' אמרתי.. התחלתי למרוח למנדי לק כמו שהבטחתי שאני יעשה,וכרגיל ג'סטין הסתכל עליי..זה ממש מעצבן,זתומרת..למה הוא מתאהב דווקא בי?מה עשיתי שהוא מתאהב דווקא בי?!?!

'דובושש את יוצאת מהקווים' מנדי אמרה לי שהזיזה את ידה מימני.. 'אויש סליחה' אמרתי..'אני,אני יילך להביא לך משהו לאכול' ג'סטין אמר..ג'סטין יצא מהחדר.
'אווו סופסוףף תקשיבי הוא מאוהב בך מכאן עד סודן העתיקה את חייבת לאהוב אותו בחזרה' מנדי אמרה לי.. 'פנדוש אהבה לא עובדת ככה! זה אמור ליהיות הדדי מבין שני הצדדים..אם אני אוהבת אותו באמת והוא אוהב אותי באמת יכול ליהיות שזה יעבוד ביננו..לא ניראלי שהוא אוהב אותי באמת' אמרתי ואז ג'סטין התפרץ לחדר ואמר 'אני כן'..'טוב מנדוש תאכלי אנחנו נלך'.. עברו כבר כמה שעות ודווקא חבר של ההורים בא לבקר את מנדי אז יכולנו ללכת..ושוב פעם תפס אותנו שלג,נכנסנו למבנה קרוב לדלת ואני רעדתי מקור..'בואי' ג'סטין אמר ומשך אותי לחיבוק,אני לא ניסיתי להתנגד לו.. הוא חיבק אותי והיה לי חם..יכול ליהיות שאני באמת מתחילה לאהוב אותו אבל אני פשוט,מסתירה את זה כי אני מפחדת להיפגע שוב ושוב ושוב.
'את מוכנה לצאת לאוטו? אני אקח אותך' הוא אמר.. 'כן אבל מהר' אמרתי.. הוא נתן לי יד ומהר יצאנו לאוטו,לא היו פאפארצי אבל לא מזה דאגתי..נכנסנו לאוטו וניסיתי להתקשר לאמא שלי ועד שהצלחתי לתפוס אותה
'אמא איפה את?את בבית?' שאלתי
'לא מתוקה,נסענו לצפון לסבתא ושחכתי להתקשר להודיע לך שאנחנו לא נספיק לבוא לקחת אותך'
היא אמרה.
'אמא מה זתומרת?' שאלתי..
'זתומרת שאת השבוע הזה את תבלי עם חברות..השארתי לך מפתח מתחת לשטיח,קחי לך מה שאת צריכה מהבית בובה..בסדר?' היא אמרה.. 'בסדר' עניתי נאנחת.. 'מה קרה?' ג'סטין שאל.. ' סתם ההורים שלי' אמרתי.. 'נו מה איתם?' הוא שאל.. 'הם נסעו לסבתא שלי לצפון לשבוע..אבל זה בסדר אני אסתדר יש לי מפתח מתחת לשטיח' השבתי לו.. 'חחחח ניראלך שאני משאיר אותך לבד בבית שבוע? את באה לישון אצלי,אני עצור לך ליד הבית ותקחי בגד..' הוא התחיל להגיד אבל עצרתי אותו 'מהזתומרת אני יבוא אלייך??????' שאלתי..'זתומרת שאת שתי הרגליים שאלוהבים ברא לך את תפעילי בעזרת השרירים שלך ואת תבואי אליי..אני ידאג לך להכל,אני בחיים לא ישאיר אותך לבד שבוע' הוא אמר.. 'למה אתה כל כך דואג לי????' אמרתי לו כשפתחתי את הדלת של האוטו לצאת לבית לקחת בגדים… 'כי אני אוהב אותך' הוא אמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך