זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 5

Justin♥ 04/12/2013 828 צפיות אין תגובות

בפרק הקודם:
'למה אתה כל כך דואג לי????' אמרתי לו כשפתחתי את הדלת של האוטו לצאת לבית לקחת בגדים… 'כי אני אוהב אותך' הוא אמר.

פרק 5:
אני עדיין לא מעכלת את זה שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי.
אני לא יודעת אם אני מרגישה כמוהו.
בעצם..על מי אני עובדת?
אני מרגישה בדיוק כמוהו ואפשר להגיד שאפילו יותר!!
*
כל הדרך לא דיברנו אחד עם השנייה,אני הייתי באייפון שלי והוא עסוק בנהיגה,הגענו לבית מאוד ענק!
אחוזה!!
הייתה כניסה יפה עם אבנים יפים ומזרקה,נכנסנו הבייתה ומולנו היה סלון גדול ושתי שבילי מדרגות לקומה למעלה.. 'וואו' נפלט לי.. 'מקווה שתאהבי,האמת שדודים שלי באים לבקר ואין מספיק חדרים..תישני איתי השבוע' הוא אמר.. חחח אין מצב שאני ישנה איתו!!
מי יודע מה הוא יעשה לי באמצע הלילה??!!??!!
אם ג'רי שלו יחליט לקפוץ עליי?
לא לא שישכח מי זה..
'אממ טוב' אמרתי..
בחיים
לא
ראיתי
מישהי
יותר
מפגרת
מימנייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נכנסנו לחדר,לא מרוהט מידי,מין במה כזאת ועליה המיטה,מקלחת פרטית ושירותים,חלון זכוכית גדול שמיחוץ יש מרפסת עם ג'קוזי ושני כיסאות מסביב לשולחן עגול וקטן שתואם לזכוכית החלון,פלזמה גדולה שנמצאת בתוך הקיר,ארון בתוך הקיר בצבע שמנת כמו רוב החדר שלו,ומשני הצדדים של המיטה יש שתי שידות יפות בצבע שמנת.. 'חדר יפה' אמרתי ג'סטין.. 'כן,טוב אז אם את רוצה את יכולה ללכת להתקלח,אני בנתיים..לא יודע יחכה שתצאי' הוא אמר עם גיחוח קטן.. 'חח טוב אז אני יכנס למקלחת' אמרתי..הוצאתי מהמזוודה שלי פיג'מה ונכנסתי למקלחת.. דווקא במקלחת עולות לי כל המחשבות שכל היום לא חשבתי עליהן.
אני אוהבת אותו?
הוא אוהב אותי?
אם הוא יציע לי אני יהיה איתו?
אני צריכה להציע לו?
הוא לא יאכז אותי כמו עידן?
הוא לא יבגוד בי?
אבל עדיין אין לי תשובה לאף אחת מהשאלות האלו,יצאתי מהמקלחת והייתי עדיין בחדר אמבטיה.
שמתי קרם בריח ווניל ובושם עם אותו הריחח..אני מכורה לחברה הזאת!!,שמתי את הפיג'מה,סירקתי את השיער וקלעתי צמה לצד..
יצאתי מהמקלחת וג'סין בהה בי' אתה יכול להוריד את המבטים מימני?' שאלתי אותו שהוצאתי את האייפון מהמטען שלו..' לא אני לא יכול..' הוא אמר.. הסתובבתי ורק עכשיו קלטתי את הקוביות שיש לו *~*
'יש לך ריח טוב' ג'סטין אמר.. הוא מטריד אמא 0_0
'תודה' אמרתי כשעליתי למיטה.. 'אפשר להריח?' הוא שאל.. אוקע עוד יותר מטריד!!
'כן' אמרתי.. הוא התקרב אליי,ובדיוק סובבתי את הראש לכיוונו..כנראה יצא לו במזל.. הוא התחיל לנשק אותי והוא תפס לי ביד אחת את המותן וביד השנייה בלחי והוא קם טיפה כדי שיהיה לו יותר נוח..תראו אותו זה.. טוב רגע נו אתם מפריעים לי..הוא נישק אותי ולא התנגדתי.. 'עכשיו את יכולה לתת לי לנסות ליהיות איתך? אני יודע טוב מאוד שאת מפחדת להתאכזב..אבל אני מבטיח לך שאני לא יאכזב אותך..ובקשר למה שאמרתי באוטו? שאני אוהב אותך.. אז אני אוהב אותך!' הוא אמר.. לא הרבתי במילים,הסתכלתי לו על העיניים ופשוט נישקתי אותו שוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך