Justin♥
אני ימשיך יותר מאוחרר (=

זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 9

Justin♥ 11/12/2013 1043 צפיות 2 תגובות
אני ימשיך יותר מאוחרר (=

טוב אז לפני הכל אני רק חייבת להגיד שהחשמל בבית שלנו נפל בגלל הגשמים והרוחות החזקות והיינו צריכים לחכות עד שהוא יחזור,וכשהוא חזר גם לא היה אינרנט אז בופבוף אני יכולה לכתוב בחשבון הרגיל שלי!!

פרק קודם:
'אני רוסה בשררר' ג'קסון צעק ופטי הניחה לו ולג'זי על הצלחת את אותו הדבר.
'אמא אני מביא איתי את שאנל למסע הופעות ואפחד מכם לא מנסה אפילו לעצור אותי' הוא אמר והצביע על ג'רמי ועל פטי.
'מה..לא אם מפריע שאני אבוא אז אני לא אבו זה בסד..' באתי להגיד אבל ג'סטין עצר אותי..
'לא חחח הצחקת אותי!! בחיים אני לא משאיר את הבת זוג שלי איפושהוא בעולם ושאני נמצא בקצה השני שלו..' הוא אמר.
'רגע רגע,בת זוג??' שאלתי.. בלי יותר מידי סיבוכים הוא נישק אותי,ג'רמי ופטי אמרו דברים כמו 'יש כאן ילדים' או 'ג'רמי תסתיר להם את העיניים' יכולתי להרגיש את החיוך של ג'סטין האידיוט הזה באמצע הנשיקה..'עכשיו זה עונה לך על השאלה?' הוא שאל אותי.. 'כן' אמרתי וחייכתי.. 'יופי' הוא אמר ונישק אותי שוב.

פרק 9:
סיימנו לאכול.
ג'סטין,ג'רמי,ג'זי וג'קסון יצאו החוצה לגינה ואני ופטי נישארנו במטבח.
'את יודעת מזמן הוא לא הביא לנו בת הבייתה' פטי אמרה לי בזמן שהביאה מספר צלחות לכיור. 'מה זתומרת?' שאלתי כשסגרתי את מדיח הכלים לאחר שהכנסתי סבון למדיח והפעלתי אותו.'זתומרת,שמאז שהיא בגדה בוא הוא כבר לא מביא בנות הבייתה' היא אמרה..לא הבנתי על מי היא מדברת ומי זאת ה-היא הזאת!! הסתכלתי על ג'סטין משחק עם ג'זי וג'קסון על הדשא בכדור,הוא מחייך וצוחק (הסיפור הזה ממוצאאא!! הם לא באמת נפרדו מהסיבה הזאת!!)
'זה היה..זה היה בלילה שישי אחד,סלינה וג'סטין הלכו למסיבה וכשהוא חדר הבייתה הוא נכנס לחדר,יכולתי לראות מזווית העין שהעיניים שלו אדומות עם דמעות.'
היא אמרה,'אבל מה קרה שם?' שאלתי כשראיתי את ג'קסון משפריץ על ג'סטין מרובה המים שלו והוא מתקפל וצוחק..זה לא נראה שהוא עבר פרידה. 'הוא סיפר לי הכל,הם הלכו יחד למועדון,והיה שם משחק..שהם המציאו באותו הרגע!משהו עם..עם.מי ששותה יותר כוסות מקבל משהו..לפי דעתי זה היה כסף אני לא זוכרת בדיוק' היא אמרה..מה סלינה צריכה כסףףף????יש לה מספיק 'היא רצתה סתם להשיג כסף,אני אפילו לא יודעת למה..והיא שתתה יותר מידי!היא שתתה בערך 14 כוסות או אפילו יותר,וכשסקוטר לקח את ג'סטין לצד,למזלי הוא לא היה שיכור כדי לעשות מה שסלינה עשתה והוא היה מספיק פיקח כדי לבוא אחרי סקוטר,סקוטר אמר לו לא לשתות יותר מידי,וכשג'סטין הסתובב הוא לא ראה את סלינה שם..הוא נתן לעצמו שתי סטירות כדי להעיר את עצמו,ולפי דעתי האלכוהול כבר..כבר לא השפיע עליו באותו הרגע..הוא כאילו יצא הקטע של השיכור והוא חזר ליהיות רגיל..הוא עלה לחפש אותה,בכל אופן זה היה עם מדרגות המועדון וחדרים..והוא .. הוא שמע צחקוקים מאחד החדרים..והוא ראה אותה,הוא ראה אותה שוכבת עם מישהו אחר..הוא ידע שהיא שיכורה אבל עצם זה שהיא נגעה בו אחרי שתי דקות שהם הכירו זאת בגידה.ובגידה זה משהו שאפשר לסלוח עליו אבל הוא יישאר בלב תמיד!! הוא יצא מהמועדון בלי להגיד כלום,היא ראתה אותו כי היא רדפה אחריו..אבל הוא פשוט הסתובב אלייה ואמר לה"בחיים שלך אל תחזרי לבית שלי,אל תפני אליי,אל תגידי את השם שלי,אל תדברי עליי או אליי,אל תשלחי הודעות,אל תתקשרי,תמחקי את המספר שלך ותשכחי מיני לתמיד"..אני הייתי בשוק כשהוא סיפר לי את זה אבל עיכלנו..וכשאת הגעת..הוא פשוט מאושר..למרות שאתם יומיים יחד,מאז שאתם מבקרים את מנדי הוא התאהב בך,הוא מדבר עלייך בלי סוף שאנל' היא אמרה..אני הייתי עם פה פתוח..היא באה אלייע,סגרה לי את הפה ואמרה 'שלא ייכנסו זבובים'..ניערתי את הראש וראיתי את ג'סטין צוחק עם ג'קסון וג'זי,הוא קלט אותי בעיניו וקם אליי,כשהוא ראה את פניי הבעתו השתנתה גם.הוא התחיל להתקדם אליי וכשהוא הגיע אליי לא יכולתי לשמוע אותו אפילו למרות שהוא שאל 'מה יש?' פשוט חיבקתי אותו!! ואני לא מאמינה שלפני שלושה ימים לא הייתי מסוגלת להסתכל עליו בחדר של מנדי. פאקק מנדי שחכנו ממנה!! אוי לא שחכנו לספר לכם,מנדי..טוב אז..מנדי עברה לגור עם סבתא וסבא שלה!! היא סופסוף יכולה ללכת לבד!!בקיצור נחזור לחיבוק..חיבקתי אותו..מאוד חזק,יכול ליהיות שחנקתי אותו טיפה,השתחררתי מהחיבוק,'מה יש שאנל תספרי לי' הוא אמר.'ג'סטין אני לא מאמינה שסלינה הזונה הזאת עשתה לך את זה!!' אמרתי והוא נישק אותי..אוקע מה לעזאזאל נשיקה קשורה עכשיו? 'בואי לא נדבר על האישה הדוחה הזאת יותר בחיים' אמרתי לג'סטין בזמן הנשיקה..'בחיים' הוא אמר לי.. 'אמא שלך סיפרה לי מה קרה..תבטיח לי שחביים לא תעשה אתזה,ואני בחיים לא יעשה לך את זה..' 'פינקי סוואר?' הוא שאל. 'אע?' אמרתי.. 'שבועת זרת..זה סתם משהו דפוק וחמוד שהייתי עושה עם אבא שלי כשהבטחנו משהו אחד לשני והיינו חייבים לקיים!!' הוא אמר.. 'פינקי סוואר' אמרתי וחיברתו את הזרתות שלנו (זרת=זרתות) וחיבקתי אותו.

עלינו לישון ולא הצלחתי לישון,הייתי כל כך מוטרדת ממה שקרה לו שם ואני לא יודעת למה..הסתכלתי עליו ישן..הוא נראה כמו מלאך קטן שישן הוא כזה חמוד,עם השיער הפרוע הזה,והשפתיים שלו כאלו מתוקות!!נתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים והוא חייך… 'ממזר קטן' אמרתי לו והוא צחקק עם עיניים עצומות 'מה את רוצה ידעתי שתנשקי אותי אם אני יישן..אני יישן לייק אין אנג'ל בייבה' הוא אמר לי.. 'טוב די' אמרתי לו ונתתי לו מכה קטנה בכתף 'די מה?' הוא שאל והחזיר לי מכה בכתף.. 'די לתת לי מכות בכתף במקום לנשק אותי..זה יעשה טוב לשנינו' אמרתי ובקושי הספקתי לנשום וכבר השפתיים שלו היו מונחות על שלי..

התנתקנו מהנשיקה,,'ג'סטין אתה יודע שאני בחיים לא אבגוד בך לא משנה מה' אמרתי לו כשליטפתי לו את השיער 'אני יודע' הוא אמר..'מחר אנחנו הולכים לטייל,אתה אני מקווה שאת יודעת' הוא אמר .. 'לאן הולכים לטייל שובב שלי?' שאלתי אותו.. 'אנחנו הולכים לטייל שובבה שלי וזה לא משנה לאן פשוט נילך כי אנחנו לא יכולים להתקע בתוך המקום הזה עם הגג האדום שנקר בית כל היום' הוא אמר וליטף לי את השיער.. 'בוא נילך לישון 'אמרתי לו..חיבקתי אותו והוא אותי,ונרדמנו.. לילט לנו


תגובות (2)

מגניב ממשש! תמשיכי

11/12/2013 10:19

תודה (=
אני עכשיו ימשיך,בדיוק נכנסתי למחשב כדי להמשיך,ושוב פעם החשמל נפל לנו בגלל ברוחות והגם,ועכשיו השוא עובד אני אנצל כל נשייה וירשום (=

11/12/2013 11:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך