fiki634



-♥-
אפיק

זה שיר אהבה פשוט2 פרק 15

fiki634 04/10/2011 780 צפיות אין תגובות



-♥-
אפיק

~פרק 15~
"ג'סטין!" אמרה אמא "זה שלך יש חברה גם לי מותר!".
"חברה או חבר?" אמרתי כשג'סיקה נותנת לי מכה קטנה בזרוע. כאב קצת.
"בכול מקרה זה הבית גם שלי ג'סטין אז מותר לי להתנשק פה" אמרה אמא ונתנה לאמיר עוד נשיקה.
"אייייייכככככככ!!!!!!!!!" אמרתי שאני רץ במעלה המדרגות כאילו אני בת שראתה ג'וק (שהידים מכופלות וכפות הידיים שמוטות ואני קופץ מדרגה מדרגה..)
"ג'סטין חכה לי!" קראה ג'סיקה כאשר היא עולה במדרגות.
נכנסו לחדר שלי וסגרנו את החדר. ג'סיקה התיישבה על המיטה.
"אני צריכה שתשב פה יש לי משהו חשוב להגיד לך" אמרה ג'סיקה שהיא תופכת על המיטה בצד ימין שלה.
"כן דארלינג מה את צריכה" אמרתי בכול של בריטי.
"אתה יודע איזה יום היום נכון?" שאלה ג'סיקה עם עיניים נוצצות.
"אממ… אני יודע זה.. יום ההולדת שלך.. לא! זה יום ההולדת שלי!.. לא זה יום ההולדת לבית?" אמרתי.
"לא טיפשון! זה יום השנה שלנו!" אמרה ג'סיקה כשעוד פעם היא נותנת מכה חלשה בזרועי.
"אאה נכון!" אמרתי שאני רץ למטה להביא את המתנה לג'סיקה.
"מוואה" נשמע קול בשפתיים של אמא ואמיר.
"איכ! איפלו לרדת לקחת משהו אני לא יכול! טוב ג'סטין תעצום עינים" אמרתי שאני יורד במדרגות "מדרגה אחת .. מדרגה שניה.. זהו הגעעעעעעעתתתתתתיייייייייי!!" בווםם נשמע קול שכול הבית רעד..
"כן הייתה עוד מדרגה." אמרה אמא.
פתחתי את העיניים וקמתי אייה כואבת לי ממש היד.
"ג'סטין! היד שלך!" אמר אמיר.
"מה מה קרה?" אמרתי שאני מסתכל על היד.
"אאה!" צרחתי.
ג'סיקה ירדה במדרגות וכן גם היא צרחה.

~בבית החולים~
"ג'סטין עוד פעם שהיד שלך יוצאת המקום אתה תאבד את היד!" אמר הדוקטור.
"מה לעשות היד הזאת לא אוהבת אותי!" אמרתי שאני מסתכל עליה "סהה!".
"ג'סטין!גם שאתה בבית חולים אתה לא מפסיק להיות שטותניק!" אמרה ג'סיקה "but i like that!".
"כן כן גם אני like (מחבב) אותך" אמרתי "אממ אוופס! אוהב אותך אוהב!".
"טוב טוב! עכשיו תסתום" אמרה ג'סיקה שהיא מנשקת אותי נשיקה ארוכה ביותר..

~אחרי כמה דקות~
"עכשיו עברו חמש דקות!" אמרה אמא "תפסיקו כבר להתנשק!".
"אייייייייכככככככ!!!!!!!!!" אמר אמיר. אמא הסתכלה עליו כשהיא צוחקת ומנשקת גם אותו.
ופתאום הרופא מנשק את האחות ואז הרופאה שבחוץ מנשקת את החולה שעל האלונקה ואז כול בית החולים מתנשק. אוקי.. פדיחחהה..
"פפפפוווו" אמרה ג'סיקה אחרי כמה זמן זה היה? 7 דקות? לא משנה זה רק אומר שהיא עדין אוהבת אותי.
"אוו! תודה לאל!" אמרה אמא שהסתכלה עלי ועל ג'סיקה שאמיר מחבק אותה חצי חיבוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך