fiki634
פרק 3 ברצף!



-♥-
אפיק

זה שיר אהבה פשוט2 פרק 17

fiki634 04/10/2011 733 צפיות 2 תגובות
פרק 3 ברצף!



-♥-
אפיק

~פרק 17~
"אוקי ג'סטין! אני יעשה לך שלושה שאלות" אמרה אמה "יש לך חצי דקה לענות על שלושתן עם לא תענה נכון אני גם יעבור לחיים שלך גם אתה תישאר פה וגם אני יפגע בג'סיקה!".
"לא! את לא תעזי!" אמרתי , היה לי ברור שאני חייב להצליח!.
"אז ככה שעון הפעל" אמרה אמה והיה בצד שעון קטן שהתחיל לרדת מ30. "ככה על המסך.. רגע מסך יופיע לך שלושה שאלות עכשיו התחל לענות!".
במקרה שלושת השאלות היו:
מתי ג'סיקה נולדה?
איפה ג'סיקה נולדה?
מי החברה הכי טובה שלה?
היה לי ברור.. זה ממש קל!
"אוקי ג'סטין נשארו לך עוד 25 דקות" אמרה אמה.
"סיימתי!" צעקתי לאמה שרצה לבדוק עם עניתי נכון.
"וואוו ג'סטין! איך זה שבזמן שאני גוזלת ממך 4 דקות בכוונה אתה מצליח לעשות אותן בדקה..טוב אז כנראה שאני ישאר כאן עוד.." אמרה אמה ואני והיא נכנסים לחור לבן היא לחלומות ואני למציאות תפסתי את ידה והיא נכנסה גם לחור הלבן של המציאות.
"ג'סטין!" צעקה אמה "מה אתה עושה? אני במציאות! אה! אני במציאות!".
קמתי מהמיטה וראיתי את אמה עם בגדים נורמלים רצה בבית שלי.
"ג'סטין!" צעקה אמא "מי זאת?".
"עזבי אמא סיפור ארוך" אמרתי שאמא ואמיר יוצאים מהחדר עם פופקורן לוקחים כיסא ויושבים במסדרון ומחכים שאני יספר "אוקי.. אז ככה כשאני הלכתי לישון בחלום שלי היה לי את אמה הזאת.. כן קוראים לה אמה היא הייתה צריכה להתחלף איתי בחיים וככה אני הייתי כלוא שם והיא הייתה יוצאת למציאות היא עשתה ששלושת השאלות היו על ג'סיקה ואני כמובן ידעתי ואז כשנכנסתי למציאות תפסתי את יד שלה והכנסתי אותה גם למציאות".
"אוקי.. עכשיו איפה היא גרה?" שאלה אמא.
"זהו.. לא נראה לי שיש לה איפה לגור.."אמרתי "תמיד היא יכולה לגור פה לא? יש לנו חדר פנוי מאז שסבא נפטר".
"צודק טוב אז היא תהיה שם אבל יש לה בגדים? עם לא אז אני או ג'סיקה ניקח אותה לקנות" אמרה אמא.
"אה!" נשמעה צרחה מהחדר האורחים ששם היתה ג'סיקה "אהה!".
"מה מה קרה?" אמרתי שכולי מתנשף כי מה לעשות שיש בית גדול יש מדרגות כו רבות.
"יש פה ילדה! היא בשרותים" אמרה ג'סיקה שהיא מסתירה את עצמה מתחת למיטה.
"זה בסדר! ג'סיקה תצאי מהמיטה ואמה תצאי מהשרותים!" אמרתי פתאום הדלת נפתחה ורואים את אמה משחקת עם האסלה שהיא מורידה ללא הפסקה את המים "עזבי את האסלה!".
"מי זאת?" שאלה ג'סיקה כשאמא מסבירה לה באוזן את כול מה שקרה.
"אוקי.. את באמת מאמינה לזה?" שאלה ג'סיקה.
"תראי.. ג'סטין לא משקר הרבה ולא נראלי שזה שקר אז כן.." אמרה אמא.
"אמיר אמר לך להאמין נכון?" שאלה ג'סיקה.
"כן" אמרה אמא.
אמה לא עזבה את השירותים ולכן הרמתי אותה אבל מה ששכחתי שאני עם יד שבורה ולכן לא הרגשתי שוב את היד.


תגובות (2)

אהבתי! ממליצה בחום לכל מי שרואה בתגובות אחרונות לקרוא את הסיפור המושלם הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05/10/2011 08:57

תנקסי אבל הוא לא כזה מושלם..

07/10/2011 03:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך