mayameshel
רציתם להתחיל עם מישהי ולא ידעתם איך? רציתן להתחיל עם מישהו ולא היה לכן את האומץ? נכנסתם לזוגיות ולא ידעתם איך מתנהלים? אתם לא מצליחים לשמר האהבה? האקס שלכם חזר ואתם מבולבלים? החבר זרק אותך ואת שבורה? הספר הזה בדיוק נועד עבורכם. לעבור יחד אתכם כל שלב ושלב עד לכניסת הזוגיות, בתוכה, וגם למי שאחריה. טוב אז החלטתי לפרסם חלק מהפרק הראשון. כל פרק מתייחס לשלב אחר של זוגיות. אשמח לשמוע את דעתכם על הסגנון והרעיון.

זוגיות ומה שבתוכה

mayameshel 20/12/2018 513 צפיות אין תגובות
רציתם להתחיל עם מישהי ולא ידעתם איך? רציתן להתחיל עם מישהו ולא היה לכן את האומץ? נכנסתם לזוגיות ולא ידעתם איך מתנהלים? אתם לא מצליחים לשמר האהבה? האקס שלכם חזר ואתם מבולבלים? החבר זרק אותך ואת שבורה? הספר הזה בדיוק נועד עבורכם. לעבור יחד אתכם כל שלב ושלב עד לכניסת הזוגיות, בתוכה, וגם למי שאחריה. טוב אז החלטתי לפרסם חלק מהפרק הראשון. כל פרק מתייחס לשלב אחר של זוגיות. אשמח לשמוע את דעתכם על הסגנון והרעיון.

נפרדנו, מה עושים מכאן?

סוף העולם הגיע, זה הזמן להיכנס למיטה עם הפוך הכי מחמם שלכן, לבחור בפלייליסט שירי דיכאון כבדים ולדמיין את האקס שלכן עם מישהי אחרת שהיא לא אתן.
או שלא? ברור שלא!
הנטייה האוטומטית שלנו היא להתחיל לרחם על עצמנו ולשקוע לדיכאון שבא לידי ביטוי בחוסר תאבון והתרחקות מחיי החברה שלנו. אבל מה אם אני אגיד לכן שאפשר גם אחרת. אפשר לחסוך את המעמסה הנפשית שאנחנו חוות לאחר פרידה ולאפשר לעצמנו התחלה חדשה מהירה וטובה יותר.
הזמן עושה את שלו, לא מדובר בקלישאה. הרבה אנשים מנסים לעודד אותנו ולהגיד לנו שהזמן הוא התרופה הטובה ביותר ובעוד תקופת זמן מסוימת נהיה במקום חדש לגמרי. אז תנו לי לגלות לכן סוד, הם צודקים אבל ההתגברות והיכולת להמשיך הלאה תלויה נטו בכם ולא באף אחד אחר.
אתן חזקות, אתן צריכות להזכיר לעצמכן מה אתן שוות. אל תורידו ממי שאתן ומהערך שלכן. אז הוא נפרד מכן, זה לא אומר שאתן פחות טובות. לא כל אחד מאיתנו מתאים לבן אדם שהוא נמצא איתו. והרבה מאיתנו יחוו ויעברו עוד הרבה מערכות יחסים וזוגיות עד שיגיעו למציאת ה"אחד" שאיתו הם יבחרו להישאר מהסיבות של התאמה ניכרת ואהבה כמובן.
דבר ראשון- עיסוקים, עיסוקים ושוב פעם עיסוקים. מציאת עיסוקים ותחביבים חדשים הן הפיתרון המושלם להתגברות על האקס. תנסו לפתח ולגלות את עצמכן מחדש בעזרת עבודה חדשה, הימצאות בסביבת חברים תומכת ומהנה, עבודה או אימונים. ככל שתהיו עסוקים יותר, המחשבות שלכן יוקדשו לעיסוקים ולא לאקס.
דבר שני, הורדת עוקב מקישורים חברתיים למיניהם. כן מה ששמעתן, ברגע שתפסיקו לעקוב אחריו לא תוכלו לצפות ולעקוב אחרי החיים החדשים שלו, החיים בלעדיך. תהיו בטוחות שהדברים שהוא יבחר לשתף יהיו לא אחרת מאשר חיים ורודים ומציאות מושלמת, הרי זה מה שאנשים מפרסמים ומציגים. תירגעו, זה לא אומר שהוא ישר התקדם והמשיך הלאה אלא רק שהוא מנסה שהסביבה תחשוב ככה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך