הנסיכה E
תגיבוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

זוג משמים\ פרק 1

הנסיכה E 07/08/2011 1058 צפיות 13 תגובות
תגיבוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

היי אנשים!
יש לי הודעה קטנה…
אני יודעת שלרוב ההקדמות משעממות בטירוף ורוב האנשים מדלגים עליהם… אבל בסיפור הזה, כדי להבין את הסיפור חייבים לקרוא את ההקדמה, אחרת לא תבינו כלום!
ההקדמה של הסיפור "זוג משמים" היא בעצם כל הרקע לסיפור ולכן אם מישהו רצה לקרוא את הפרק הזה מבלי לקרוא את ההקדמה, אני מודיעה לו חד וחלק שכדי להבין את הסיפור הזה חייבים לקרוא את ההקדמה!!!
XOXO
——————————————————————————————————–

ליה עלתה לשמים לפני שנה.
היא נהרגה בתאונת דרכים שהייתה לא נעימה כל כך, בלשון המעטה.
כאשר היא עלתה לשמים, ליה הייתה בטוחה שהיא עומדת לפגוש באלוקים ולכן היא קצת חששה ממה שמצפה לה.
כי… אתם יודעים… לא בכל יום פוגשים את אלוקים.
אבל מאוחר יותר הסתבר לה שהיא התרגשה לשווא.
היא גילתה שכל האגדות לגבי זה שה' מודד את המעשים הטובים\ רעים שלך במאזניים של זהב, הן אגדות ולא יותר מזה.
במקום זה, מציעים לך שלוש הצעות:
1. לרדת לעולם בני האדם, לעשות עשר מעשים טובים ולהגיע לגן עדן.
2. לרדת לעולם בני האדם, לעשות עשר מעשים רעים ואז להגיע לגיהנום.
3. לא לבחור. לתת לנשמה שלך לשוטט בדרך שבין גן העדן לגיהנום. להיות לנצח באמצע הדרך.

אנשים שרוב הנשמה שלהם טובה, יבחרו בהצעה הראשונה (כמו שליה שלנו עשתה) ואז יהפכו למלאכים.
אנשים שהנשמה שלהם כבר מקולקלת מבפנים, יבחרו בהצעה השנייה ויהפכו לשטנים.
והאנשים שלא מסוגלים להחליט, אנשים שליבם ונשמתם חצויים, יבחרו באפשרות השלישית.

עברה שנה מאז.
ליה כבר מלאכית ותיקה.
שנה שלמה היא הייתה מלאכית של תינוק ביחד עם עוד שטנית איומה שניסתה לקלקל את התינוק כבר מגיל צעיר. אפילו השם של השטנית הזאת היה מרושע- מירנדה ספארקססס.
עכשיו, תודה לאל, משטרת המלאכים החליטה שהיא כבר מספיק מנוסה בשביל להשגיח על נער מתבגר.
'חבל שאי אפשר שרק המלאכים ישגיחו על בני האדם! אבל לצערינו המלאכים הגדולים החליטו שמוטב שלכל אדם יהיה צד טוב וצד רע ולכן הם נותנים לשטנים להשגיח על בני האדם יחד איתנו. איזו שטות! השטנים פשוט אומרים ההפך מאיתנו ומלמדים את בני האדם דברים רעים!' חשבה לעצמה ליה. 'מעניין עם איזה שטן יתקעו אותי הפעם', היא נאנחה ואז חייכה לעצמה, 'בעצם… כל שטן יהיה יותר טוב מאשר מירנדה ספארקססס.'

* * *
סקוט נכנס אל תוך המכונית השחורה של חברו.
"מייק, גבר, לאן אנחנו נוסעים?" הוא שאל.
"סקוט, אחי, כבר אמרתי לך מיליון פעם- זאת הפתעה! יש לך יום הולדת והמתנה שלי היא ה-פ-ת-ע-ה-! אז תפסיק לשאול שאלות ותגביר את הווליום של המוזיקה. תודה. אתה יכול להעביר תחנה? השיר הזה מחרפן! מי בכלל שומע אופרה בימינו?" אמר מייק.
"אף אחד לא שומע אופרה בימינו", הסכים איתו סקוט.
"אה… סקוט, גבר, מחר אתה מתחיל להשגיח על בן אדם חדש עם מלאך סנוב אחר, נכון?"
"כן. מעניין עם מי אני אהיה הפעם", אמר סקוט.
"אם יהיה לך מזל אתה תיפול על מלאכית חתיכה." מייק חייך.
"איזה מזל בראש שלך? כל המלאכיות קדושות כאלה: 'אל תתקרב אלי, זה אסור\ זה מסוכן\ לא צחצחתי שיניים בבוקר…' עם מלאכיות כאלה עדיף כבר להשגיח על בן אדם ביחד עם מלאך!"
"לא נכון," מייק חייך בערמומיות, "יש כאלה שהן דווקא לא כל כך קדושות וטהורות…" הוא קרץ לסקוט.
"אתה רציני? התנשקת פעם עם מלאכית???" סקוט שאל, המום.
אבל מייק רק המשיך לחייך במיסתוריות ולאחר כמה דקות הוא הודיע לסקוט שהם הגיעו.
"לאן הגענו?" שאל סקוט.
"למתנה שלי- מסיבת דיסקו\ הפתעה!" מייק חייך אל סקוט.
"אתה רציני?" עכשיו גם סקוט חייך.
"אני לגמרי רציני, גבר. יום הולדת שמח."


תגובות (13)

ה מ ש ך
זהו.

07/08/2011 20:23

תממשיייייכייייייייייייייייייייייייייייייי

07/08/2011 21:53

המשך? זה כל מה שיש לך להגיד?!
מה עם- מהמם, מופלא, פנטסטי, חבל על הזמן, מושלם, מעלף, מטריף, יצירתי, מקורי, מותח, מקסים….?!

סתםםםםםםםםםםםםם
צוחקים איתך יהללי=)
תמסרי ד"ש לאיילולולולולולולולו <3

07/08/2011 21:55

אה… התגובה מקודם הייתה ליהלה, אבל תודה גם לך שוקו=]

07/08/2011 21:57

יופי של סיפור.
התוכן מאוד מעניין, והדרך בה בחרת להציג את הניגודים השונים מרתקת.
יש לי רק הערה פשוטה: עדיף לך אולי מעט לתאר יותר את הפעולות של הדמויות. אמנם כל קורא מסוגל להבין כל אמרה של כל דמות, אך קשה להבין את הנימה בה הדמויות אומרות אותה: נסי לעבוד על כך.

חוץ מזה כל הכבוד! מחכה להמשך בקוצר רוח!

08/08/2011 12:42

יופי של סיפור :) תמשיכי))))!!

08/08/2011 14:35

ייישששש אני ממש שמחה שאת כותבת את הסיפור!! יאללה תמשיכי תמשיכי תמשיכי!!!

09/08/2011 00:03

יופי של ראיה ונשמח להתפתחות שלה אז על תלממדי מהמשיח ותביאי את ההמשך מהר

11/08/2011 20:05

עדן זאת אני בר אור :) איזה סיפור מדהים המשך דחווווףףףףףףףףףף

20/08/2011 01:30

עדן!!!!!!!
מה עם ההמשך?!?!?!??!?!?!?

21/08/2011 17:53

היי כולם!
תודה על התגובות המעלפות:)
כל השבוע הזה הייתי אצל סבאסבתא שלי שבירושלים (שוב…) אז הייתי די מנותקת מהמחשב אז לא יצא לי להיכנס לאתר 'סיפורים'….
אני אמשיך את הסיפור מייד לאחר שאני אפרסם את התגובה הזאת (^_^) סורי אם לא הגבתי לסיפורים שלכם בזמן האחרון, אבל כמו שאמרתי, הייתי מנותקת לגמרי…
אני עכשיו משלימה את החסר=]
XOXO

27/08/2011 20:32

E א-ה-ב-ת-י
או כמו שיהלה קיצרה ואמרה (קצר ולעניין) המשך!!!!!!!!!!!!!!!!

16/09/2011 07:55

חמוד! יש סדרה כזו בערוץ הילדים
לא?

14/10/2011 07:01
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך