הנסיכה E
סורי שלוקח לי שנים להעלות פרק, אני פשוט עצלנית מדי ואין לי כוח להתמיד בכתיבה...
אבל אם יהיו הרבה תגובות, אז אני מבטיחה להשתדל להעלות יותר סיפורים ובקצב מהיר יותר:)))

זוג משמים\ פרק 3

הנסיכה E 15/09/2011 989 צפיות 11 תגובות
סורי שלוקח לי שנים להעלות פרק, אני פשוט עצלנית מדי ואין לי כוח להתמיד בכתיבה...
אבל אם יהיו הרבה תגובות, אז אני מבטיחה להשתדל להעלות יותר סיפורים ובקצב מהיר יותר:)))

~ נקודת מבט ליה ~
הפעם סקוט ממש עלה לי על העצבים!
אם הוא חושב שהוא והחברה-הטיפשה-אבל-יפה-בטירוף שלו, יכולים פשוט לשבת להם במשרד שלי ולהתמזמז בלי בושה, אז הם טועים בגדול!
טוב, טוב, אז זה המשרד הוא לא רק שלי, הוא גם של סקוט (כי לצערי אני חייבת לעבוד ביחד עם הקוץ בישבן הזה), אבל זה עדיין לא נותן לו את הזכות להימרח עם החברה שלו במקום העבודה שלנו! כשכל העולם רואה אותם! בפומבי!!!
היה לי יום מאוד מוזר היום. יום מוזר ומעצבן.
זה התחיל כשנכנסתי למשרד שאני וסקוט חולקים (זה משרד קטן שצבוע בשחור ולבן והוא מלא בכפתורים. בעזרת הכפתורים אנחנו מדברים אל תוך הראש של הבן אדם שאנחנו משגיחים עליו- דן מייסון. סקוט האידיוט -חרוז!- אוהב לומר מילים גסות אל תוך הראש של דן.) וראיתי אותו יושב על הכיסא המשרדי שלו כשהוא ללא חולצה (אפשר לומר המון דברים על סקוט- רובם רעים. אבל תקשיבו, שרירים יש לו. למעשה, יש לו כל כך הרבה שרירים, שאני חושדת שהם תפסו את המקום של השכל.) ועליו מרוחה איזשהי בלונדה. בלי טיפת בושה.
כאילו, הלוווו! אתם נמצאים במקום ציבורי! קצת צניעות בבקשה! נשבעת לכם שאם לא הייתי נכנסת למשרד בזמן, הם היו עושים את… אתם יודעים מה. אני בטוחה במאה אחוז. חוטאים קטנים שכמותם.
אז נכנסתי אל המשרד ולשנייה אחת הסתנוורתי מהחזה השרירי (והחשוף) של סקוט. לשנייה. אבל אחרי רגע התעשתי וצעקתי עליו שילבש את החולצה שלו ושיעיף משם את מי-שזאת-לא-תהיה!
ואז התחיל הקטע המשונה באמת.
החברה שלו יצאה מהמשרד שלנו ואני נעמדתי מול סקוט וצעקתי עליו.
"איזה דוחים אתם! בלי טיפת בושה? אין לכם שום כבוד עצמי?!"
"יואו, ליה, תרגיעי ומהר! אפשר לחשוב שאת מושלמת! זה שאת בחיים לא התנשקת לא אומר שלשאר העולם אסור!"
"אתה… אתה… חתיכת אידיוט! דוחה קטן וסוטה שכמוך! ברור שהתנשקתי!" התקרבתי אליו בכעס.
"אה, כן? מי ירצה להתנשק איתך?" עכשיו כבר עמדנו כל כך קרוב עד שהאפים שלנו כמעט נגעו זה בזה.

~ נקודת מבט סקוט ~
קודם היא מסלקת את ג'ורג'ינה ואז היא צורחת עלי! ליה הזאת היא פשוט צרה צרורה.
"אה, כן? מי ירצה להתנשק איתך?" כרגיל, התחלנו לריב.
ליה נשכה את שפתה. יכולתי לראות שנגעתי בנקודה רגישה.
וכשאני אומר שיכולתי לראות, אני מתכוון לזה בכל המובן של המילה. עמדנו כל כך קרוב אחד לשנייה שיכולתי לשמוע את הנשימות שלה. אני רציני!
בכל אופן, אם מקודם עמדנו קרוב, בתוך שניות היא כבר הייתה בצד השני של החדר.
"אתה פשוט אידיוט!" היא קראה ויצאה מהמשרד שלנו בריצה.
די ברור שהיא בחיים לא התנשקה אם מישהו, מה שבהחלט מסביר למה היא תמיד כזאת עצבנית ולחוצה.
יצאתי אחריה החוצה.
"ליה?"


תגובות (11)

אווווייי עדנה!!!!!!!!!1
תפסיקי להיות כזאת פרה ותתגברי על זה!!!!
אני רוה לקרוא המשך!!!
ועכשיו.

16/09/2011 01:18

E- עכשיו לפייסבוק.

16/09/2011 01:37

הנסיכה E שלום וברכה
אהבתי מאד מאד מאד את הסיפור שלך ♥♥♥♥♥♥ ואנא תמשיכי בקצב מהיר יותר. ממתינה בסבלנות

שבת שלום בקי ♥♥♥♥♥♥

16/09/2011 03:53

תמשיכי הכי מהר שלך!!!!!!!!
+ תגיבי גם על הסיפורים שלי!

16/09/2011 05:01

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!! חחח אהבתי! אני מצטערת שלא הגבתי גם בפרקים הקודמים, פשוט יש לחץ של הלימודים עכשיו ואני נכנסת לאתר רק פעם ביום לעדכן סיפור וזהו, אז עכשיו אני אתחיל לעקוב יותר.
+אני יודעת שכבר אמרתי, אבל הינה זה שוב: "תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
חחח חופרת שכמותי :)

16/09/2011 06:29

עכשיו אבל עכשיו את ממשיכה זה כאילו ממובן לך ?!
קראתי את ההקדמה ואת שלושת הפרקים בניראלי איזה דק' ככה..
אז עכשיו את ממשיכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/09/2011 07:32

תודה לכל המגיבות המהממות:))))))))))))))
אני ממשיכה עכשיו!
<3

18/09/2011 10:23

ייאי!
פרה שכמותך מאמא גאה בך!!!!!
אחת ה- גאות!!!!!
ייאי!
ייאי!
ייאי!
ייאי!
נ.ב
(ני יודעת שזהמגעיל ואני *שונאת* שאנשים עושים לי את זהככה שאת ל*גמרי* *לא* *חייבת*) יש מצב את מגיבה לחלק ב׳ של ללא שם 8?

18/09/2011 10:29

יש מצב… (^_^)

19/09/2011 08:32

וייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ליייייייייייייייייייייק!!!!!!!!!!!!!
המ-שך המ-שך (בקצב משיכת חבל:)

19/09/2011 12:18

אני יודעת שזה סיפור די ישן אבל ממש אהבתי. את מעולה. תמשיכי כך!!!

08/10/2011 00:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך