הנסיכה E
מקווה שאהבתם את הפרק;)
XOXO הנסיכה E

זוג משמים\ פרק 5

הנסיכה E 05/10/2011 892 צפיות 10 תגובות
מקווה שאהבתם את הפרק;)
XOXO הנסיכה E

~ נקודת מבט סקוט ~
מכל האנשים בעולם, זאת הייתה דווקא ליה שהתפרצה אל הדירה שלי וכמעט גרמה לי התקף לב.
וכן, לכל אחד בעולם הבא יש דירה משלו. גם לילדים בני שלוש- טפו טפו טפו, חס וחלילה, חלילה וחס!
בכל אופן, אי אפשר להאשים אותי שנבהלתי.
"מה את עושה כאן?"
"הייתי חייבת לדבר עם מישהו וכל החברות שלי הלכו לסדנת ריקודי בטן הטיפשית הזאת!" ליה אמרה.
"איך בכלל הצלחת להיכנס לגיהנום?!" שאלתי את השאלה שהכי הציקה לי.
"יש לי קשרי משפחה עם השומר." ליה חייכה בשובבות, "דודה שלי התחתנה עם אח של הפיליפינית של סבתא של אחיינית של אבא של בן-דוד-מדרגה-שנייה של אשתו של השומר. אשתו לשעבר, בכל אופן. עכשיו שהוא מת היא התחתנה מחדש."
"מה???"
"מה ששמעת."
"אוקיי…" אני עדיין לא מבין מה היא עושה אצלי בדירה."אבל למה באת אלי??? אין איזה מישהו אחר שאת יכולה להטריד? לדוגמא, איזו שכנה חירשת או משהו?"

~ נקודת מבט ליה ~
"רגע… אתה רוצה שאני אלך?!" אני מגיעה אליו בוכה, לאחר שנאלצתי להשתמש בקשרי משפחה בשביל לעבור את השומר הבריון שעומד בפתח הגיהנום והוא מנסה לשכנע אותי ללכת?!
"כן."
"סליחה?!"
"סלחתי." סקוט ממש מעצבן אותי עכשיו.
"בכלל לא מעניין אותך למה באתי אליך?" אני שואלת.
"למה באת אלי?" עכשיו פתאום הוא עושה לי טובה ומתעניין, הדביל הקטן הזה.
"כי… די! עכשיו אני כבר לא רוצה לשתף אותך!" אני מתעצבנת עליו.
"לא צריך!" סקוט מתרגז גם הוא.
"טוב, בסדר, אני אספר לך! אבל רק בגלל שאתה כל כך מתעקש!"

~ נקודת מבט סקוט ~
מי מתעקש?!

~ נקודת מבט ליה ~
"אני מאד בודדה כאן. כולמר, כאן-כאן. בעולם הבא. אז לפני חודשיים החברות שלי שכנעו אותי להצטרף לאתר הכרויות ושידוכים של העולם הבא. קוראים לאתר 'אהבה-באוויר-שטרודל-דה-קום' וזה אתר שהיה נראה תמים לגמרי. על כל פנים, אני התחלתי להתכתב עם מישהו שקרא לעצמו 'האביר עם המכונית הלבנה' והוא היה כמו הבחור מהאגדות שתמיד רציתי-"
"האביר עם המכונית הלבנה?!" סקוט הפסיק אותי באמצע.
"כן, למה?"
"לא, כלום."
"אוקיי… אז כמו שאמרתי, הוא היה כמו התגשמות החלומות שלי. רומנטי, אינטיליגנטי, רציני ומסתורי. באיזשהו שלב החלטנו לשלוח אחד לשני תמונות שלנו. והוא היה נראה ממש ממש חתיך! לפני שבוע החלטנו להיפגש. ואז…" אני נאנחתי וסקוט נחר. הוא נרדם לפני עשרים דקות, המסכן.
"ואז הסתבר לי שזאת הייתה סתם מתיחה של כמה שטנים מרושעים שחשבו שזה מצחיק להשלות בחורה מדהימה כמוני." אני מנידה בראשי לאות אכזבה. "יש אנשים שהם פשוט רעים מבפנים- לא יעזור כלום."
"מה? אה… איפה אני? ליה… ליה! נכון, את בדיוק סיפרת לי על ה… דבר הזה שקרה לך…כן! עכשיו אני נזכר! כמה זמן ישנתי?" סקוט מתעורר.
"לא הרבה." אני מחייכת. עכשיו, אחרי שדיברתי עם מישהו על מה שעבר עלי, אני מרגישה הרבה יותר טוב:)

~ נקודת מבט סקוט ~
ליה הלכה בחזרה לבית שלה, תודה לאל! כמה זמן שהיא הייתה כאן! שיגעה אותי לגמרי עם כל הפטפוטים שלה.
אבל מה כבר אפשר לעשות, נכון?
יש אנשים שהם פשוט חופרים מבפנים- לא יעזור כלום.
נו טוב, בכל דבר רע יש גם טיפה של טוב;)
אז זה לא כזה נורא שהיא השותפה המלאכית שלי… נכון? נכון???


תגובות (10)

תמשיכייייייי
שואלת אותי אם אהבתי? אני חושבת שזה יענה:
תתתתממממממממממממשששששששששששששייייייייייייייייככככככככככככיייייייייייייייייי

Jessica800

05/10/2011 11:58

לייייייייייייייייייייייק!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05/10/2011 12:37

תמשייכייייייי וברוור שאהבבתי!!

05/10/2011 13:52

ממש אהבתי מצפה להמשך :)

06/10/2011 04:55

הנסיכה E אהבתי את הפרק מאד מאד מאד ומצפה כי תמשיכי
גמר חתימה טובה בקי ♥♥♥♥♥

06/10/2011 09:19

תודה רבה-רבה-רבה לכל המגיבות החמדמדות-חמדמדות-חמדמדות שהגיבו!
נשיקות-נשיקות-נשיקות,
E

06/10/2011 13:18

נשיקה נשיקה נשיקה : – )
עכשיו תמשיכי…

07/10/2011 02:39

עוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עוד!!!!!!! בבקשה בבקשה בבקשה. עוד!!!!!!!!!

08/10/2011 00:44

עדנה?
לא הגבתי?
:O
מבטיחה בקיר שלנו שקראתי את זה יצא…למה אין תגובה?
אני מניחה שהייתי עייפה מכדי לרשום את המושלם וידעתי שאת כבר מודעות לשלמות הזאת אז…לאב יו מותקל׳ה!
;*

10/10/2011 14:00

לא המשכת מלא זמן . בבקשה תמשיכי !

23/10/2011 13:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך