זו אהבה ? o_O פרק שביעייייייייי

09/12/2013 589 צפיות אין תגובות

דונה ישר לקחה אותי לרקוד חחחחחח מטורפת משהו החברה שלי אחרי שעה ויותר של ריקודים וקריעת הרחבה אחי הגיע והתחיל לרקוד צמוד לדניאל ניצלתי את ההזדמנות ויצאתי גם לשבת כי אני ועקבים לא בסט וגם לנשום כי היה ריח רע בפנים סיגריות אלכוהול אייכ אייכ ושוב אייכ !! היה צל עליי לא הצלחתי לראות מיזה הוא התיישב לידיי והתחיל להגיד לי דברים כמו איזה פרח מה ילדה כמוך עושה פה את לבד בואי לצד וזה וזה לא פחדתי אני לומדת אומנות לחימה הוא טפס אותי כואב קצת והתחננתי שישחרר אותי באמת שהייתי חסרת כוח באותו רגע . הוא התחיל לגעת בי ולנשק אותי וצרחתי עליו שיעזוב אותי התחלתי לבכות התחננתי על החיים שלי !!!!! מישהו דפק לו מכות לא ראיתי במדויק מי זה או למה הוא עזר לי ואז הוא צעק באור שאני רואה תעז להתקרב אלייה אתה נשאר בלייי ידים !!!! חחחחחחחח חיים שלי קנאיייי זה היה אבי ואני לא יודעת למה אבל שראיתי אותו התחלתי לבכות יותר הוא חיבק אותי חזק חיבוק דוב כזה וניסה להרגיע אותי ואמר לי שהכי טוב שנלך הביתה . סימסתי לדונה ולתומר שאני הלכתי ולא לדאוג אבי לקח אותי הרגשתי בטוחה !!

*נקוקת המבט של אבי*
ראיתי מישהי צורחת רציתי רק לראות מי זו וקלטתי שזו אפרת אשכרה אהבת חייי צריכהההההההה אותי ! עזבתי את הכוס ורצתי שיגיד תודה שלא שברתי לו את הפניים הזבל הזה היא בכתה כאב לי לראות אותה ככה !! לקחתי אותה לבית שלה היא הורישה את השמלה אני חייב לציין שהיא היתה נראת פצצה ! החליפה למשהו של כבשה (מילקי ניקי לא יודע חחחחחח) שכבתי לידה היא נרדמה אני אחרייה 6:45 בבוקר שעון מעורר "אפרת היפה לקום אפרת היפה לקום" צנועה כפרהה עלייה התעוררנו הערתי את אח שלה אני והוא אותה מידה התלבשתי והלכנו לבית ספר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך