זו אהבה ? o_O פרק שישיייייייייייי

09/12/2013 734 צפיות אין תגובות

חחחחחחחחחחחח אני לא נושם כפרה עלייה גם ככה היא נראת טוב אבל בחייאת מהזה האסיפת שיער הזו היה נראת כאילו היא בדרך להפחיד ילדים קטנים . חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נכנסתי לחדר של תומר ודיברנו ,
שומע אחי בוא אמר ,
לא אני חירש וצחקתי ,
יש מסיבה אנחנו הולכים כן , צריך בחורה או שנשיג כבר שמה חחחחחחחחחחחחח כפרה עלייו איזה חבר מצאתי לי , שמעתי רעשים מחוץ לחדר של תומר לא התיחסתי ואז התחלתי לדבר איתו …… זו המסיבה אחי מקבלים את הקטנים חובה חובה !!! נפגש רצלי לפני שיוצאים אחיי ?? הוא שאל ,
בטח עניתי והתחלנו סתם לשיר חחחחחחחח חולה על אייל גולן . ולתחון הזה יש קריוקי בחדר ,

*נקודת המבט של אפרת*
מסיבה-מקבלים את הקטנים חייבת ללכת לחשתימלדניאל והמשכתי להקשיב לדברים שאחי ואבי אומרים . הם התחילו לשיר וווואייי על הכאב אוזניים שחטפתי עשו לי חורררררררר !!!!
המסיבה עוד פחות משעתיים אבי הספיק ללכת לבוא שוב איזה הומאים מתארגנים ביחד !!!!!!!! חחחחחחח צעקתי לדניאל שתבוא לחדר ארונות וכרגיל פתחנו את הארון והתחלנו לקטר אין מה ללבוש מה נעשה אולי לא נצא פתאום דניאל ראתה שמלה שיש גם לי וגם לה וצעקה תראי הורדנו אותה והקולב והתלהבנו השימלה היא שחורה פשוטה חחחחח חבל שהמחיר שלה לא היה פשוט גם ;-) לא מיני מידיי יש לי שרוולים כאילו עד המרפק צמודה על הגוף מבליטה את הדברים הטובים ;-) שמנו אותה וכל אחת בחרה נעליים אני שמתיי שחורות הכי יפה אחיד הכל דניאל בחרה בירוקות אבל לא ירוק איכ ירוק פצצה !! התאפרנו וירדנו ראינו רק את תומר כריגל צעק מהזה אתן לא יצאות ככה ! בושה אין סיכוי !!! שששש שב בשקט אמרתי לו וראיתי שהוא בא להגיד משהו חחחחחח ואז הוא אמר אבל תשמעו אתן פצצה חחחחחחחח כבר ציינתי שאני אוהבת אותו ? והוא הוסיף לכי תקראי לאבי מהחדר שלי הלכתי ומלמלתי מהזהה קוקסינל כמה זמן לוקח לו ?
חחחחחחחח יצאתי הוא אמר חחחחח אופסיי הוא שמע רותי
אממממממא איזה חתיך , ירדנו למטה וראינו את אחי ודנייי סופסוף מתנשקים מזלללללל טובבבבבבבב צעקתייייי והם נפרדו מהנשיקה וצחקו . הגענווווו למועדון .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך