זו אהבה ? o_O פרק שנייייייי

09/12/2013 573 צפיות תגובה אחת

הוא התקרב וואוווו הוא באמת חתיך !
למה אותך אני לא מכיר ? הוא שאל וחייך חיוך ערמומי ,
לפניי שהספקתי לענות הוא אמר או שאת חדשה או שאת חדשה , וחייך חיוך נוסף שחשפה את הגומה שלו , יש לו חיוך הורסססססססס
אנייי אפרת עניתי ולפני שהספיק לענות תומר בא בילגן לי את השיער לקח את דניאל ונעלמו לי מעיינים . אוווווווףףףףףף איתוווווווווו !!!
החתיך אמר לי שאני יפה עצבנית חייכתי וצחקתי ותאמינו לי לצחוק שלי אין אחד שנישאר אדיש הוא צחק גם ואמר שקוראים לו אביי .
אמרתי לו שאני צריכה ללכת והלכתי יצאתי חמודהה כפרה עליי !

*נקודת המבט של אבי*
במילה ואוווווווו אפרת היא מדהימה יופייי פצצה אבל ילדה טובה מידיי אני יותר בקטע של הייי זרימה ביי כזה וואלה עשתה בי משהו !!!
באותו יום נכנסתי לפייסבוק כולם התחילו עם הסטטוסים שלהם על החופש ואני עדיין חשבתי על אפרת גנבה לי את המחשבה , הראש , הלב בקיצור רק היא קיימת ! ואז משום מקום אבא שלי אמר לי לבוא לסלון ועמד לייד מישהו מוכר רצח נשבע שראיתי אותו כבר אבא שלי מלמד בכיתה שלנו כימיה והכיר לי ילד בשם תומר רגעעע זה תומר תומר זה שבילגן לאפרת את השיער אולי הוא מכיר אותה שיחקתי אותה נחמד ישבנו קצת ואללה אחלה גבר דומה לי בהכל בסוף הוא סיפר לי קצת עליו ועל המשפחה שלו והבנתי שהוא ואפרתייי אחיםםםםם !!! סבבה ליייי אששששששש !!!
הוא הלך ואני פרשתי לישון אפרת הטריפה לי תמוח אבל אסור לי להתאהב וכל הבולשיט הזה נפנפתי אותה זריז מהמחשבות ולמחרת קמתי שוב קריר ואדייש !!


תגובות (1)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

09/12/2013 06:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך