סליחה סליחה שלא העלתייי המון זמן . הייתי חולה אני יודעת שלא הרבה קוראות את הסיפור שלי אבל אני כותבת בשביל לספר תוך כדי את הסיפור שלי . מי שכן רואה וקוראת אוהבת המון .

זו אהבה ? o_O פרק תשיעייייייי

15/12/2013 567 צפיות תגובה אחת
סליחה סליחה שלא העלתייי המון זמן . הייתי חולה אני יודעת שלא הרבה קוראות את הסיפור שלי אבל אני כותבת בשביל לספר תוך כדי את הסיפור שלי . מי שכן רואה וקוראת אוהבת המון .

אתה מוכן להגיד משהו ? אפרת העירה אותי מהמחשבות
אממממ מה את רוצה שאני אגיד עניתי לה הכי קר שיש שתחשוב שאני לא דלוק עלייה , עזוב לא משנה היא מלמלה בשקט ועשתה פרצוץ טיפה עצוב

*נקודת המבט של אפרת*
"אמממ מה את רוצה שאני אגיד" שגם אתה אוהב אותי אולייי אתה יודע זה היה יכול להיות נחמד . התייאשתי והלכתי רציתי ללכת הביתה אבל נשארתי היו לי שעתיים של אזרחות המורהה גם ככה כמעט לא מכירה אותי , נכנסתי לשיעור ודניאל ישר שאלה מה יש לי , כלום נסיכה שלי עניתי לה וחייכתי את החיוך הכי צבוע שיש !!
ישר היא התחילה להגיד אל מי את עובדת ?
החלפתיייייע נושא והמשכנו בשיעור .
הגענוווו הביתהה ותומר כבר היה שם הוא ישר דיבר עם דניאל אני אמרתי להם שאני רוצה לישון ועליתי לחדר נעלתי אותו ופשוט בכיתי ושאלתי את עצמי מה לא טוב בי מה אני אשמה ???? אחרי שעה של מחשבות נרדמתי .
20:00
שמעתי דפיקות חזקות בדלת וצעקתי שיפתחו ירדתי למטה ולא היה אף אחד בבית ראיתי מכתב " אפרת יצאנו לאכול נחזור מוקדם אוהבים קצת תומר ודניאל"
ושוב הדפיקותתתתת ! סעמקקקק רגעעעעעע צעקתי ופתחתי את הדלת ראיתי את אבי הוא שאח אם הוא יכול להכנס אמרתי שתומר לא בבית ובאתי לסגור את הדלת .
באתי בשבילך הוא אמר ! אמממ טובבב =-O
כנס אמרתי וזזתי מהדלת , הוא נכנס וישבנו .
מה יש לך ? חוץ מיזה שאני אוהבת לוזר שלא אוהב אותי כלום .
כלום למה ? עניתי הכי יבש ואפילו לא הסתכלתי אלייו
למה את לא עונה להודעות לשיחות חשבנו בעלה אותך האדמה .
אמרצי לו שיחכה ועליתי להביא את הפלאפון . 97 הודעות 20 שיחות שלא נענו ו100 התראות בפייסבוק . מההההההה חחחחחיחחחי כולה נמנמתי קצת .
ירדתי ללמטה וראיתי אותו בפייסבוק אז שאלתי אותו למה באת ??
דאגתי אסור ? הוא ענה ועשה מבט של דאגה חתייך שלי !!

*נקודת המבט של אבי*
היא לא ענתה לי תפסתי אותה קירבתי אותה אליי היא לא יכלה לזוז .
מה ? היא צעקה שאלה בחוסר אונים
אני … התחלתי לגמגם .
מההההה אתהההההג מהההההה ? היא צעקה .
שקט שמתי לה יד על הפה ואמרתי אני אוהב אותה והורדתי את היד .
אתה מה ? היא נחנקה העיינים שחה נצצו ודימעה בוגדנית התחילה לברוח לה ,
אוהבבבבבב אותךךךךך ונישקתי אותה !
אניייייייייייייייי המאושרררר ביקוםםםםםםםםםם .


תגובות (1)

אני אוהבתת רצח תסיפור הזההה

16/12/2013 06:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך