אני חדשה תהיו עדינים איתי !
אהבתם אתם ההתחלה להמשיך ???

זו אהבה ? o_O

09/12/2013 578 צפיות אין תגובות
אני חדשה תהיו עדינים איתי !
אהבתם אתם ההתחלה להמשיך ???

הקדמה :
הדמויות :
אפרת – טוב אז מה אפשר להגיד עליי ? אני עולה לכיתה י'א התרגשוווות עוד קצת ובייי ביייי לבית ספר !!!! דניאל ואני עושות בלאגן כל שנה העיקר שנהיה יחד בכיתה
אני יפה : את יודעים שיער שחור עיינים כחולות רזה לבנה מאוד חחחחח אין לי חבר כל שנה אני עוברת מעיר לעיר (אמא ואבא אנשים חשובים) כך שלא יוצא לי להיות בקשר עם חברים , חברות יש לי חברה אחת טובה דניאל אבל אני קוראת לה דנייייי שההורים שלי ושלה יחד בכל ה"עסק" שלהם אז אני תמיד איתה . יש לי אח גדול מדהים באמת יופיי כזה לא תראו הרבה נשבעת שאם הוא לא היה אחיייי הייתי מתחתנת איתוווווווו !!!!! תומר אהה חשוב לציין שמשהו מוזר קורה בין דניאל לאחי (אם אתם מבינים למה אני מתכוונת) חחחחחחחח סתם שיהיה להם הכי בכייף הם שני האנשים שאני הכי אוהבת בעולם אההה וחשוב לציין שאחי שומר עליי ולפעמיים יותר מיידיי !! אני הנסיכה נוהגים להגיד לי את זה מאז שאני קטנה !!!!

דניאל – החברה הכי הכי של אפרת , איך שאפרת תיארה את עצמה ככה אני רק שאני בלונדינת , הרבהה פעמים שאלו אותנו אם אנחנו תאומות חחחחחח אנחנו ממש דומות תמיד שמתחילים איתנו יוצא מצב שאני יוצאת בלי אף אחד ואפרת ממשיכה ברחבה כי תומר תמיש הורס לי שתבינו אני לא חברה שלו והוא קנאיייייייייי ברמות חחחחחחחחחחחחחח מה נגיד אהבהההה !!!!

אבי – חלומה של כל אישה בלי להרחיב הרבה . עולה לי'ב שנההה אחרונההה אני הולך לנצל אותהההה בנות שתיה עניניים איתי לעולם לא משעמם .

תומר – דניאלללל מטריפההה אותי !! לא יכול איתה ולא יכול בלעדיייה !! אני חתיך אין מה להגיד יודע מה רוצה ותמיד מקבל אותו עולה לי'ב קל להתחבר איתי תמיד זורם יש לי ראש טוב אנייי !!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך