זיכרון דהוי- פרק 2.

השם שלי ברשותי. 16/07/2015 1173 צפיות 6 תגובות

פרק 2
איפה אתם?

מנקודת המבט של שי.
פקחתי את עיניי, פולט כמויות מים מטורפות מהפה. טבעתי. טבענו.
״קיבינימט״ מלמלתי ונעמדתי, מנקה מגופי את החול המזדיין שנדבק אליי.
״אופק!״ צרחתי, מנסה למצוא את כולם והיא השם הראשון שעלה לי לראש.
״שליט! יפתי! מעיין!״ המשכתי בשמות. אף אחד. הם חייבים להיות פה באיזור, אין מצב שרק אני הגעתי לפה.
מה זה בעצם המקום הזה?
אני על חוף. הגעתי חזרה לתל אביב?
הייתי רוצה, אין חוף כזה נקי בארץ.
קפריסין? הגעתי לקפריסין! בטח כולם חשבו שזה מצחיק ונסעו למלון כוסאמק
״בני זונות״ גיחכתי לעצמי והתחלתי להתהלך על החוף, מחכה לראות מלונות שיצוצו מאחוריי העצים.
״ידיים למעלה״ שמעתי קול בעברית מאחוריי. הרמתי מהר ידיים, לא מזהה את הקול. זה בדיחה מה שהולך פה?
״תסתובב ואל תעז לעשות תנועות מפתיעות״ הבחור המשיך. הסתובבתי, והבטתי בו.
״אני בישראל?״ שאלתי במהירות. הוא הסתכל עליי והתחיל לצחוק.
״מסומם.. אתה ממש רוצה להיכנס לכלא אה בחורצ׳יק?״ הוא שאל ואזק אותי.
״גבר, אני לא יודע מה קו..״
״בלי דיבורים, כואב הראש ממך כבר!״ הבחור אמר וכפכף לי את הראש. קיבינימט מה הולך פה

מנקודת המבט של מעיין.
פתחתי את עיניי וראיתי שמיים. בהירים ממש, בלי עננים. לא, אני לא מרגישה בקפריסין.
״פאק״ מלמלתי בכאב וראיתי פצע מדמם על הרגל שלי.
״יפתח!״ צרחתי, מנסה להזעיק עזרה. אני לא יכולה לקום.
״אופק!!״ המשכתי. ״בבקשה מישהו!״ צעקתי.
אני לבד פה. ממש לבד. איך הגעתי לפה? אני רק זוכרת רוח ממש חזקה, ומכה ממש חזקה בראש וברגל.. ואני פה.

עברו כמה שעות, השמש כבר עברה צד, הפצע התחיל לגדול ולהכאיב לי יותר ויותר.
״מישהו פה? בבקשה!!״ צרחתי בבכי. ניסיתי לקום ללא הצלחה. אני אשאר פה לנצח?
״את״ שמעתי קול מאחוריי. סובבתי את מבטי וראיתי את העומרי הזה.
״אתה לא מבין כמה אני שמחה לראות אותך״ מלמלתי וניגבתי את הדמעות. הוא רץ אליי והתיישב ליד הרגל שלי.
״הכל טוב, יש עליי תחבושת״ הוא אמר והביט בי. ״איך את?״ הוא שאל באכפתיות.
״חוץ מזה, בגן עדן״ מלמלתי בציניות. הוא גיחך וחבש את הברך שלי.
״אל תאמצי את הרגל יותר מדי, אבל אנחנו חייבים ללכת מפה לפני שיחשיך״ הוא אמר והחזיק בשוק רגלי.
״ואיך זה יקרה בדיוק?״ מלמלתי. ״איפה אנחנו? יש לך מושג לאן הגענו?״ שאלתי בחוסר כוחות.
״לא, אבל מה שבטוח לא כדאי להישאר בתוך יער..״
״אוקיי, איך? אני מתה מכאבים ואני בכלל לא זזה״ אמרתי, ואז התחרטתי שאמרתי את זה. את לא מכירה אותו, הוא רוצה ללכת מפה, אם תמשיכי ככה הוא יכול לעזוב אותך פה.
״אני ארים אותך, בקטנה״ הוא אמר ונעמד. הסתכלתי עליו מושיט לי יד.
״תנסי לעמוד״ הוא אמר. אין מצב שזה יקרה.
תנסי מטומטמת, זה לא מצחיק, את תישארי פה לבד.
תפסתי בידו ונעמדתי.
״לא אני לא יכולה!״ מלמלתי בבכי.
״הכל בסדר, תירגעי״ הוא מלמל והרים אותי. ליפפתי את ידיי מסביב לצווארו והבטתי בו.
״כואב?״ הוא שאל. נדנדנתי את ראשי לשלילה. ״יופי״ הוא הוסיף והתחיל ללכת.

מנקודת המבט של יפתח.
״פיק!״ צרחתי כשראיתי את אופק מאחורי העצים. היא נעצרה והסתובבה אליי. יש אלוהים!
רצתי אליה וחיבקתי אותה. היא חיה, עכשיו צריך להחזיק אצבעות על בן אדם אחד פחות.
״את חיה״ לחשתי בחיוך ונישקתי את ראשה.
״חשבתי שאני לבד פה!״ היא אמרה וניגבה את הדמעות.
״הכל טוב, אני פה״ אמרתי בשקט והבטתי לצדדים.
״אנחנו חייבים למצוא את כולם״ אמרתי. אני חייב למצוא את מעיין. בן דוד ושליט יכולים להסתדר פה, מעיין פחות.
״בוא נרוץ, ננסה למצוא דרך החוצה מהיער הזה, ואני מאמינה שנראה שם את כולם״ היא אמרה. לא הייתי מרוכז, פחדתי על החברים שלי.
״איפה נראה לך שאנחנו?״ שאלתי אותה.
״אין לי מושג, ואני מנסה לא לחשוב על זה כרגע. בא לי לראות שכולם בסדר״ היא אמרה. הנהנתי.
״יאללה, בואי נרוץ״ מלמלתי.

״יפתי״ שמעתי את אופק מאחוריי.
״יפתי אני לא יכולה יותר..״ היא מלמלה, ואז הפסקתי לשמוע את הריצה שלה. נעצרתי בהתנשפויות והסתובבתי אליה.
״בא לך שנעצור? נמשיך בבוקר?״ שאלתי והתקרבתי אליה. היא הנהנה. טוב אני לא יכול לאמלל אותה.
״אני מצטערת, אין לי כוחות״ היא מלמלה בבכי והתיישבה בנפילה על הקרקע.
״אוף״ היא בכתה. ״היינו אמורים להיות עכשיו במסיבת צבע מטורפת..״
״פיק, אנחנו נגיע למסיבות, נהנה יותר ממה שתיכננו. הכל יהיה טוב. אנחנו לא יכולים להיות רחוקים גם מישראל וגם מקפריסין״ אמרתי. היא הנהנה. קיבינימט זה לא הגיוני מה שקורה פה, אין בקפריסין ואין בישראל יערות כאלה ענקיים.
״לכי לישון״ אמרתי בשקט.
״אני אנוח ממש טיפה ואז נמשיך״ היא אמרה.
״תנוחי יותר מטיפה״ הרגעתי אותה. היא חייכה ונשכבה על החול.
״לילה טוב״ אמרתי ונשכבתי גם אני.
״לילה טוב״ היא מלמלה.


תגובות (6)

יואוווו איזה אדיר זה נשמעעעע! תמשיכיייי

16/07/2015 19:58

תמשיכי את מעלה היום גם את 'בסך הכל אנחנו בני אדם'??

16/07/2015 20:07

זה נשמע ממש מעניין! תמשיכיי

17/07/2015 01:10

מעניין מהמם בו מנית! תמשיכי בבקשה

17/07/2015 18:32

בו זמנית*

17/07/2015 18:34

מושלםםםם תמשיכייי מידד!!!

20/07/2015 12:26
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך