Love Books
שוקלת להפוך את זה לסיפור בהמשכים. זורמים?

זמן מרפא כאב

Love Books 05/04/2017 646 צפיות 4 תגובות
שוקלת להפוך את זה לסיפור בהמשכים. זורמים?

"איך הזמן משנה אנשים, הא?" אני צוחקת. כל כך הרבה זמן עבר מאז שראיתי אותו, וזה משגר לעברי כל כך הרבה פלאשבקים שלא ידעתי שהיו לי, כל כך הרבה פלאשבקים שהיו קבורים בזכרוני שנים רבות.
"בלי סוף," הוא משיב תוך כדי צחוק, שולח אליי חיוך חמים, אחד כזה שלפני שנים רבות הייתי מתמוססת עבורו ולא מפסיקה לפנטז עליו במשך שבועות, ונראה שהזמן באמת מרפא את הכאב, כי עכשיו, אחרי שהוא מספר לי על ארוסתו החדשה, אני לא מזילה דמעות ולא מתכווצת לכדור פתטי של רחמים עצמיים, הרגל שהקניתי לעצמי אי שם בגיל 15, כשהוא לראשונה החל לצאת עם בחורות, ואז האובססיה שלי אליו הייתה פורצת גבולות, אבל כאמור, נראה שהזמן אכן מרפא כאב וכן כל אובססיה או קראש ארוך-שנים אחר שהיה למישהי מאיתנו אי אז בעבר, כי התגאיתי לומר שהפעם, כשראיתי אותו צועד כשזרועו משולבת במותן דקיקה של אישה גבוהה ויפהפייה שזכור לי שראיתי אותה באיזו רשת חברתית אחת, לא כאב לי, וגם כשהבחנתי שהוא עדיין משתמש בבושם האהוב עליי שלו, אותו אחד שקניתי לו ליום הולדת 19, עדיין לא כאב לי, אפילו לא קצת, והאמת היא? שנראה שמעולם לא באמת כאב לי.
לפחות, נראה לי.


תגובות (4)

הזמן לא באמת מרפא, רק מראה שיש דברים קשים יותר ומלמד לקחת הכל בפרופורציות ;)
תשאירי את זה ככה, לא מלוטש וגמור, זה מוסיף המון לדעתי.

05/04/2017 21:46

    הו, קודם כל תודה על הביקורת, ושנית – אני עצמי לא מאמינה בזה, וזו גם הסיבה מדוע הוספתי את השורה האחרונה ;)
    הא כן, ואני מסכימה עם מה שאמרת וכנראה אשתמש במשפט הזה גם כן מתישהו בעתיד. תודה(:

    05/04/2017 22:32

מדהים אחות,אוהבת חוזקות :)
אממ לגבי מה ששאלת..לדעתי יש בזה משהו שזה קצר וקולע,הוא מעורר ככה המון מחשבות ותהיות. תשאירי ככה זה מהמם

06/04/2017 00:54

בבקשה אל תהפכי את זה לסיפור בהמשכים.
יש לזה מבט מיוחד ורעיון מדוייק וזה מקסים.
אהבתי את טיפת הציניות שהכנסת בסוף.
כך לפחות אני תופסת את זה

06/04/2017 20:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך