חברה לטיול חלק 2

26/01/2015 515 צפיות אין תגובות

שני:"קודם כל הרשי לי להגיד לך שאת מאוד יפה,חחח זה כבר מעודד לצאת לטיול איתך. האמת שתמיד היה לי חלום לנסוע להודו והחבר שלי אביב דחף אותי לעניין."
מאיה:"חחח נחמד לשמוע,חבר? את במערכת זוגית הכוונה?"
שני:"ישר לעניינים את אה? חחח כן,אנחנו חברים כבר שנה אבל את יודעת כיאלו זה לא זה, טוב עזבי מה אני חופרת לך עם העניינים שלי. מה איתך? יש איזה חבר?"
מאיה:"חחח האמת שחבר לא אבל חברה הייתה לא מזמן"
שני:"אה…. אממ… נחמד לשמוע,את יודעת אני הולכת להיות חצופה קצת אבל זה מוזר. בחורה כמוך יפה ונשית מהזמן הקצר שאנחנו מכירות לא הייתי מנחשת לבד."
מאיה:"שמעתי את זה כמה פעמים ותמיד אני עונה אותה תשובה,אל תסתכל בקנקן אלה במה שיש בתוכו"
שני:"מתוחכם למדי. אז האמת שאביב שסיפרתי לך קנה לי זוג כרטיסים להודו,למחר! הוא התעקש שאני אלך בלעדיו כי הוא יודע כמה זה חשוב לי. אז אין צורך שתשלמי לי עבור הכרטיס. אז מה את אומרת את בעניין?"
מאיה:"אני באמת לא יודעת מה להגיד"
שני:"תגידי תודה ובואי חחח"
מאיה:"תודה ובואי חחח"

לאחר השיחה הארוכה שלנו שנמשכה מספר שעות גיליתי צדדים שונים באופיה של שני היא מצחיקה,לא חוששת יותר מדי ואופטימית הדבר היה נראה כאילו הכל מושלם אצלה כאילו היא הבחורה המושלמת אך ראיתי משבר בעיניה שלא הכל מושלם כפי שנראה.
אני ושני התרגשנו מהנסיעה להודו שמתרחשת מחר! הכל קורה כל כך מהר,היא הציעה לי להביא מזוודה ולבוא לישון אצלה בשביל שנכיר יותר טוב וגם כי היא לא יכולה לישון מרוב התרגשות.
וכך עשיתי,אתם בטח חושבים שזה מוזר איך הכל קורה כל כך מהר. אבל האמת שככה זה בחיים,הם טסים כמו מטוס להודו במקרה שלי לפחות.

הגעתי לביתה של שני,בית מדהים ונראה במבט מהיר כבית של מישהו שמסודר כלכלית נגדיר את זה ככה. שני כיוונה את השעון לשעה 6:00 שזוהי השעה שבה עלינו ללכת לשדה התעופה.
נשכבנו על המיטה של שני ושכבנו אחת מול השנייה הסתכלתי בעיניה והיא בעיני וצחקנו,סתם צחקנו כנראה מהמבוכה כשקורת לאדם כאשר הוא מסתכל בעיניי מישהו.
שני:"את יודעת… בחיים לא נישקתי בחורה"
התפלאתי ממה ששני אמרה בכלל הרגשתי שהיא כל הזמן מנסה למצוא את הקרבה שלי היא ליטפה לי את היד,ידעתי שאני לא בנויה למשחקים האלה. הרי יש לה חבר! היא לא כמוני.
שתקתי.
שני התקרבה בשביל לנשק אותי ולא ידעתי מה לעשות,חיים פעם אחת לא? הסכמתי לה.
אחרי הנשיקה נרדמנו ובבוקר לא דיברנו על הנשיקה הזאת.

הגיע הזמן ללכת לטיסה,האמת שאני מבולבלת מאתמול. לא הבנתי מה היו הכוונות שלה.
במהלך הטיסה היא פשוט שתקה,והפלאפון שלה לא הפסיק לצפצף. אלו היו הודעות מאביב אני בטוחה בכך. היא לא עונה לו,האם זאת אשמתי? שאלתי את עצמי.

אחרי נסיעה ארוכה ושקטה,נחתנו בהודו. התרגשתי כל כך! פעם ראשונה שאני פה.
שני חיבקה אותי ואמרה:"אני לא מאמינה שזה באמת קורה,אני ממש שמחה שאת חברה לטיול שלי."
המשך בסיפור הבא…:)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך