Shaharx2
הפרק מעט ארוך, אבל הוא מוביל לעלילה מעניינת במיוחד .. כדאי לקרוא!! שוב, אשמח לתגובות ❤️

חדר 215- פרק 3

Shaharx2 15/01/2016 818 צפיות אין תגובות
הפרק מעט ארוך, אבל הוא מוביל לעלילה מעניינת במיוחד .. כדאי לקרוא!! שוב, אשמח לתגובות ❤️

״סוף סוף הגענו״ היא אמרה כשפתחה את דלת הבית ,מדליקה את האור ועוקבת אחרי איידן שסוחב על ידיו את הארלי לכיוון חדר השינה שלו. הוא השכיב אותו במיטה, חולץ את נעליו ומכסה אותו בשמיכה העבה.
״אנחנו יכולים לדבר?״ הוא שאל בשקט כשיצא מחדרו של הארלי. היילי הנהנה ושניהם התיישבו במטבח, שני כוסות קפה וצלחת עוגיות שוקולד ציפס מונחות על השולחן. היילי החזיקה את הכוס החמה בין שתי ידיה.
״את מבינה שזה לא יכול להימשך ככה. לפני שבועיים הוא דיבר איתך כי הוא היה בפאב, בשבוע שעבר הוא הזעיק אותך מפני שחגגו לחבר שלו יום הולדת ועכשיו כי שכח את יום השנה שלהם? הוא לא אחראי בכלל הייל״ איידן אמר ונשף עמוקות, הוא היה צריך להוציא את כל זה מתישהו.
״אני מבינה, אבל אין לי מה לעשות בעניין. אתה מבין את זה?״
״יש לך. את יכולה לקבל משמורת מלאה על הילד. היילי אנחנו יכולים לבקש משפט חוזר. את עורכת דין למען השם״
״אני לא רוצה לבקש משמורת חדשה, הוא גם הבן שלו אתה יודע!!״ היא הרימה את קולה.
״ובכן זה לא נראה ככה!!״ הוא השיב באותו טון שדיברה בו.
״איידן אתה לא יכול להבין בסדר?״ היא התעצבנה עליו כל כך.
היא התקדמה לכיוון הכיור זורקת לשם בחזקה את כוס הקפה שהשמיעה רעש חזק והחלה להתקדם לכיוון חדר השינה כשאיידן אוחז בידה.
״את יכולה לנסות להסביר?״ הוא שאל.
״אני גם רוצה לנסות להתקדם ביחסים בנינו״ הוא אמר כששתקה ולפתע הוא ראה את המבט המופתע בעיניה.
״אמא!!״ היה זה קולו של הארלי מהקומה העליונה שקטע את המתח ביניהם.
״יופי, הערת אותו עם הצעקות שלך״ היא השתחררה מאחיזתו עולה למעלה.

״הארלי הכל בסדר?״ היא שאלה כשנכנסה. הוא ישב על המיטה מתקשה לנשום.
״הארלי״ היא רצה לעברו כשהוא נאבק על כל טיפת אוויר קטנה.
״בוא״ היא תפסה אותו בידה רצה למטה לכיוון המקרר , פותחת את דלת המקפיא כשאיידן מביט בשניהם המום ומקרבת את הארלי לכיוון המקפיא.
״מהר איידן המשאף שלך!!״ היא צעקה והוא רץ למעלה ,שולף את המשאף מהשידה ליד מיטתם ויורד מטה.
״הארלי תנשוף״ היילי אמרה מקרבת את המשאף לפיו. הוא הניח את המשאף בפיו ונשם בכל פעם שהיילי לחצה על הכפתור הכסוף.
״יותר טוב?״ היא שאלה והוא הנהן.
״אני יכול לישון איתך?״ הוא שאל והיא הביטה באיידן שאישר שהוא מוכן לישון בחדר האורחים הלילה.
״תודה״ היא סימנה בשפתיה כשלקחה את הארלי על ידיה לכיוון החדר שלה ושל איידן.

נשמעה דפיקה בדלת שגרמה להיילי לעזוב את טיגוני הפנקייקים, למרות שהארלי הפציר בה שאם לא יהיו מוכנים עוד שלושה פנקייקים בשלוש הדקות הבאות הוא הולך להשפריץ עליה מייפל, ולגשת אליה.
״היי״ היא אמרה כשפגשה בפניו של מאטי.
כפפת בייסבול ישנה הייתה על ידו השמאלית וידו הימנית אחזה בכדור הלבן עם העיטורים האדומים.
״האלוף שלי מוכן לאימון?״ הוא שאל.
״הוא אוכל כרגע, אבל אתה יכול להיכנס. יש לנו הרבה על מה לדבר״ היא אמרה ופתחה את הדלת לרווחה כדי שיוכל להיכנס.
״אני יודע שלא הייתי בסדר אתמול ואני מתנצל. אבל זה היה מקרה חירום ואני מבטיח לך שזה לא יקרה שוב״ הוא אמר וגירד בראשו.
״אני מבינה אבל מאטי זה לא יכול להימשך ככה״ היא אמרה והוא נאנח.
״אני מבטיח לך ש..״ הוא החל לומר אך נעצר כשהארלי הופיע בפתח הסלון.
״אבא הגעת!!״ הוא אמר ורץ אל מאט מחבק אותו חזק.
״ראית מזה? אבא שלך מת מעייפות..״
״אחרי לילה של סקס סוער עם סאמר״ היילי מלמלה לעצמה בשקט בלי שהארלי ישמע, מאטי הסב את מבטו אליה אך החליט להתעלם בסופו של דבר. הוא הבין שהיא כועסת, ובצדק.
״ובכל זאת נסע את כל הדרך אליך כדי לקיים את האימון השבועי שלנו״
״אז הולכים?״ הארלי שאל ומאט הנהן כאשר שניהם מתקדמים לכיוון הדלת.
״תהנו לכם״ היילי אמרה כשהניחה את התיק הכחול של סופרמן על גבו של הארלי, היא לא הייתה נותנת לו לצאת ללא קרם הגנה, מים ונשנושים.

״ברגע שאתה מוסר את הכדור אתה צריך להטות את הגוף, ואז לכווץ את הגב ולכופף את הברכיים״ מאט אמר והדגים, זורק את הכדור לכיוון של הארלי שכבר הכין את הכפפה החומה, מול פניו כדי שאור השמש לא יסנוור אותו, בדיוק כמו שמאט לימד אותו לעשות.
״תתחיל לרוץ חבר״ הוא אמר כשראה שהכדור לא מגיע בדיוק לכיוונו של הארלי.
הארלי התחיל לרוץ במהירות, לא מבחין באבן קטנה שגרמה לו למעוד מעט וליפול על בירכיו.
״אתה בסדר?״ מאט שאל והחל לרוץ לעברו אך במהרה הארלי קם ממקומו ורץ להביא את הכדור שנחת על הדשא.
״בוא הנה״ הוא קרא להארלי שרץ לכיוונו עם הכדור בידו.
״מה זה?״ הוא הבחין הכמה טיפות דם על חולצתו. פותח את פיו של הארלי ומגלה חניכיים מדממות.

״היילי בואי רגע״ הוא קרא כשהכניס את הארלי הקטן הביתה מיד אורז כמה קוביות קרח בשקית ניילון שקופה ומניח אותם על פיו.
״כבר חזרתם?״ היא שאלה כשנכנסה למטבח.
״מה קרה?״
״התאמנו והוא נפל על הבירכיים, כנראה מהשוק הפה שלו נסגר בחוזקה ובגלל זה הוא מדמם״ הוא אמר והיא מיהרה לכיוון הארלי הקטן.
״זה אמור להפסיק את הדימום״ היא לקחה את שקית הקרח ממאט והניחה אותה על פיו של הארלי ולחצה חזק למרות אנקות הכאב של הארלי הקטן.
״זה קר!!״ הוא קרא אך היא התעלמה.
״בפעם הבאה תיזהרו יותר אוקיי?״ היא שאלה והשניים הנהנו.
״הספקתי כבר לארגן את הדברים של הארלי. נסיעה טובה״ היא אמרה והניחה את התיק הגדול ליד הדלת.
״רגע, הוא לא אמור להישאר כאן?״ הוא שאל.
״השבוע הוא אצלך לא?״
״אבל העברתי אותו אלייך״
״ועכשיו הוא חוזר אלייך, אני לא יכולה לעשות הכל לבד כאן מאט״ היא אמרה ונשקה על מצחו של הארלי.
״טוב, איך שאת רוצה״ הוא חטף את התיק ואחז בידו של הארלי כששניהם מתקדמים אל המכונית השחורה של מאט.

״הנה תשב כאן אני אדליק לך טלויזיה״ מאט אמר בזמן שהארלי התיישב על הספה הגדולה שמוקמה בסלון הדירה שלו ושל סאמר.
״מאט?״ היה זה קולה של סאמר שבקע מחדר השינה.
״כן זה אני״ הוא אמר ופשט את חולצת הבייסבול מעל גופו מתקדם לכיוון חדר האמבטיה על מנת לשטוף את גופו.
״מה את עושה? תלבשי על עצמך משהו עכשיו!!״ הוא צעק כשסאמר הופיעה מולו במסדרון עירומה לגמרי.
״מה יש לך?״ היא שאלה.
״הארלי כאן. מהר שלא יראה אותך!!״ הוא דחף אותה מהר אל חדר השינה מביט לאחור ומוודא שהארלי לא ראה כלום.
״מתיו האריס יש לנו הרבה על מה לדבר חצוף!!!״ היא צעקה כשהוא טרק מאחוריה את הדלת.

״אתה רוצה משהו לאכול?״ סאמר שאלה כשיצאה מחדר השינה, טרנינג וגופיה פשוטים על גופה.
״כן״ הארלי ענה לאחר כמה רגעים.
״מה אתה אוהב לאכול?״ היא שאלה.
״מה יש לאכול?״
״מה אתה אומר שנזמין פיצה?״סאמר שאלה והארלי צהל בחיוב, היא חייכה והושיטה את ידה לכיוון הטלפון מחייגת את מספר הטלפון המוכר. היא ומאט מזמינים פיצה לעיתים קרובות.

״עוד אחד?״סאמר שאלה בפעם השלישית והפעם נשמה לרווחה כשהראלי הניד את ראשו לשלילה.
״כמה תיאבון יש לילד כל כך קטן״ היא מלמלה לעצמה בזמן שפינתה את מגש הפיצה מהשולחן אל השיש במטבח.
״הארלי אתה צריך לישון״ מאטי אמר כשסיימו לאכול והרים את הארלי על גופו.
הארלי שפשף את עיניו כך שיכלו לראות עד כמה הוא עייף כשמאט הניח אותו במיטה שבחדר המחשב הקטן.
״לילה טוב אלוף״ הוא אמר וחיבק אותו מכבה את האור.
כשנכנס לחדר סאמר כבר הייתה במיטה מזפזפת בין הערוצים בטלוויזיה מתלבטת עדיין במה לצפות.
הוא התיישב לצידה מתחיל להעביר נשיקות חמות על צווארה נתקל בסירוב מצידה.
״די בייב אל תהי כזאת״ הוא אמר ממשיך לנשק אותה למרות חוסר שיתוף הפעולה שלה.
"די, מאט. יש לך ילד בחדר לידך. תפסיק." סאמר אמרה, מסובבת את גבה אליו ומתחילה לדפדף בדף הפייסבוק הפרטי שלה.
מאט גלגל את עיניו, השעה הייתה מאוחרת כך שלא היתה לו הרבה סבלנות. הוא חטף את המכשיר הנייד מידה ולפני שהיא הספיקה להתחיל במשא ומתן על קבלת המכשיר שלה בחזרה, הוא טרף את פיה בנשיקה רטובה.
לפני שהם עוד הספיקו להוריד אחד לשניה את הבגדים, מה שקורה בדרך כלל מאוד מהר, צעקה קטנה נשמעה מחדרו של הארלי הקטן.
מאטי במהירות זינק מהמיטה, סידר את חולצתו שטיפה עלתה ורץ במהירות לחדרו הסמוך.
פותח את הדלת, הוא מגלה את הארי יושב על המיטה, מחזיק את ראשו בשתי ידיו הדקיקות, ורואה את הדמעות זולגות על לחיו הסמוקות.
"מה קרה, מתוק?" הוא שאל בלחץ והתכופף לגובהו, כך שיוכלו לנהל שיחה בגובה העיניים.
הארלי רק עצם את עיניו ולחץ על ראשו, עוד דמעה עשתה את דרכה מהלחי למכנסי הפיגמה.
״כואב״ הוא מלמל ומאט הניח את כף ידו הגדולה על מצחו הקטן מגלה שהוא קודח מחום.
״מה זה?״ הוא שאלה כשהביט בפיו של הארלי, מגלה טיפות דם שנוטפות ממנו לאט לאט. הוא פתח בזהירות את פיו וגילה שוב חניכיים מדממות.
״מה עושים?״ סאמר שאלה מבוהלת גורמת גם להארלי להילחץ עוד יותר.
״אנחנו נלך לרופא והוא יתן לנו תרופה והכל יהיה בסדר״ הוא הסביר להארלי לאחר שניגב בעזרת טישו את הדם שלא הפסיק לרדת.
״בוא״ הוא עזר להארלי לקום ממקומו ואז הרים אותו על גופו.
״תוכלי לשבת לידו?״ הוא שאל בזמן שהשלושה התקרבו למכונית.
היא הנהנה והתיישבה ליד הארלי במושב האחורי חוגרת את שניהם בחגורת הבטיחות.
״מאט הוא נראה לא טוב״ היא אמרה והניחה שוב את ידה על מצחו, ״הוא קודח״
״נו ובגלל זה אנחנו נוסעים לרופא סאמר״ הוא התעצבן ורגלו לחצה בחזקה על דוושת הגז גורמת למכונית לנסוע במהירות מופרזת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך